Pagini

Concurs, voturi...

Pentru prima data am decis sa particip si eu la un concurs(ce-i drept uitasem, dar am vazut la Lillee ca a postat despre el, si mi-am amintit ca m-am inscris si eu, haha): "Cel mai bun blog al lunii Septembrie" uhuuu, si din cate am inteles e cu voturi, ahhh, neatentia, si vorba lui Lillee, nu va simtiti obligati sa ma votati, nu va rooog, ci doar va invit (haha) sa ma votati, bineinteles cu o conditie: sa o faceti doar daca va place blogul meu intr-adevar pentru ca  va spun sincer in competitie sunt bloguri pe care eu le ador si o sa le votez(asta e partea a doua).

Asta e link-ul: http://www.mostwantedblog.org/ si lista cu blogurile este pe prima pagina, in dreapta, pe mine ma gasiti cu numele: C.L.M.'s Blog.

Ce aiurea ma simt, ehmmm, acum dac-am intrat in hora, o joc pana la capat.


Va multumesc anticipat!

21 de comentarii:

  1. @Aira: multumesc>:D<

    @Miu Miu: Sar'na:X

    RăspundețiȘtergere
  2. mare bataie de cap mi-ai dat :)))...am gasit pana la urma si ai un vot ! poate ca nu este cel mai bun blog , dar o sa perseverezi , nu ? glumesc !!!weekend frumos !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ţeapa asta cu cel mai bun blog a circulat şi anul trecut pe internet...

    RăspundețiȘtergere
  4. @coco: Haha:D:) Multuuuuuumesc: :)) la fel:X

    @Cătălin: :)) zisei si eu sa vad ce si cum e, oricum nu ma astept sa castig =)) cu ocazia asta facui postarea pt. azi:D:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper sa castigi concursul...La acele multe premii sper sa se adauge si asta! PS: Vezi ca la ultimul articol de pe blogul meu am lasat o rugaminte pentru tine :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Scumpo mult succes!
    Un weekend de vis îți doresc!
    Te pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. @cime: Multumesc::)

    @*ELENA*: Multumesc:D:>:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Am de furat de la tine meserie, tu stii secretul unui blog tare...:P

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place foarte mult blogul tau. Din cauza asta te si citesc, nu?
    Iti doresc multa bafta. Nu o iau ca pe o competitie. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Lillee: Stiu!:D>:D< Iti ador blogul, nu as putea sa concurez cu tine :)))))) La ce aiurita sunt nici nu stiam ce si cum e cu concursul, bine ca am vazut la tine:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai un vot si de la mine, scumpo! Scucces si o noapte faina, iti doresc! Te pup si te imbratisez :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Cum naiba mi-a iesit asa un cuvant :" scucces" ? :))) Bine ca nu am tastat "succesuri"!!! Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Roxy: Stai linistita ca n-are nimic:)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. :) pai ce sa zic ...cel mai bun sa castige! bafta:)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)