Pagini

Cica cum gandesc barbatii...

1. Noi suntem oameni simpli!



2. Cateodata nu ma gandesc la tine… si asta nu este rau; obisnuieste-te te rog cu asta; nu ma intreba te rog la ce ma gandesc…, intreaba-ma doar daca esti dispusa sa vorbim despre politica, filozofie, economie, fotbal, bautura, sex sau masini.
3. Nu are rost sa ma intrebi la ce ma gandesc… 96,5% din timp barbatii se gandesc la sex; nu, nu suntem obsedati, este pur si simplu ceea ce ne face cel mai mult placere.
4. Daca te rog sa-mi dai painea, nu doresc nimic altceva; nu este un repros ca painea nu s-ar afla deja pe masa; in exprimarea noastra nu se ascund nici reprosuri, nici aluzii subtile… da, suntem doar niste oameni simpli.
5. Daca doresti ceva este suficient sa formulezi intrebarea; noi nu intelegem intrebari cu aluzii subtile si indirecte; deci intrebarile indirecte nu dau rezultatul scontat, chiar si cele evidente; spune te rog exact ceea ce doresti.
6. Daca pui o intrebare la care nu astepti raspuns, nu te mira ca vine un raspuns la care nu te asteptai.
7. A face cumparaturi nu face nimanui placere… si eu n-o sa gasesc niciodata placere in asta… exceptand faptul cand alegerea o fac eu.
8. Cand mergem undeva in vizita, indiferent ce haine porti, iti stau minunat… o jur!
9. Daca crezi ca esti grasa, probabil asa si este. Nu ma intreba pe mine… o sa refuz categoric sa dau vreun raspuns.
10. Vineri, sambata, duminica inseamna: multa mancare, prieteni, fotbal la televizor, bere si maniere proaste; este ca fluxul si refluxul sau ca ciclul vostru… este inevitabil.
11. Ai destule rochii, bluze, fuste si pantofi… daca plangi in fata magazinului inseamna ca ma santajezi… sa ma aduci in pragul ruinii nu este nicidecum o dovada de dragoste.
12. Majoritatea barbatilor nu au decat 3 perechi de pantofi… cum poate sa-ti vina idea ca as putea avea habar, care din cele 30 de perechi de pantofi ale tale iti stau mai bine sau se asorteaza cu noua rochie.
13. Raspunsuri simple ca: DA sau NU sunt absolut suficiente indiferent de cat de lunga sau complicata a fost intrebarea.
14. Cand ai o problema roaga-ma sa ti-o rezolv si atat; nu ma ruga sa te compatimesc asa cum o fac prietenele tale.
15. Dureri de cap sau migrene care dureaza 4 saptamani, nu mai sunt dureri de cap sau migrene. Du-te la doctor.
16. Daca spun ceva ce poate fi interpretat in doua feluri si unul din ele te nelinisteste sau te face nefericita, cu siguranta ma refeream la celalalt.
17. Berea ne place asa cum va plac voua gentile… voi nu intelegeti de ce… si nici noi.
18. Daca te intreb “Ce ai?” si tu imi raspunzi “Nimic!”, te voi crede si ma voi comporta asa ca si cum totul ar fi in cea mai perfecta ordine.
19. Nu ma intreba: “Ma iubesti?”… fii sigura ca daca n-ar fi asa, nu as fi cu tine.
20. Regula de baza in cazul celei mai mici indoieli: ia sau intelege ce este mai simplu.
21. Noi suntem cu adevarat oameni simpli. Va rog sa impartiti acest “Manifest” la cat mai multe femei, pentru ca in sfarsit acestea sa ne inteleaga o data pentru totdeauna!
Deci chestiile de mai sus sunt scrise de un barbat, asa ca tind sa cred ca sunt adevarate, sunt?
Concluzia mea: barbatii nu prea gandesc, haha (fara suparare) iar fomeile gandesc prea mult (mult prea mult) asa ca femei din toata lumea nu va mai stresati atat pt. chestiile de langa voi ca pe ei ii doare undeva de "problemele" pt. care voi nu puteti dormi noaptea, gen: oare de ce nu m-a sunat? oare ma mai iubeste? bla bla bla... relaaaaaxati-va dragele mele si lasati lucrurile asa cum sunt: SIMPLE.

49 de comentarii:

  1. intrebarea 2 este valabila si pt barbati cu probleme ?...interesant atunci ....hai sa fim lucizi si sa intoarcem pagina :))chiar mi-a fost dor de postarile tale anti barbati:))

    RăspundețiȘtergere
  2. lucrurile simple, cele mai mari bucurii!seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. noi fetele chiar ca gandim prea mult:|

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh, clar, barbatii nu prea gandesc :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Florea: :))))))))) stiam eu ca-mi duci dorul!:))

    @geanina: adevarat! multumesc la fel!

    RăspundețiȘtergere
  6. life is so complicated until we see it through the eyes of a child

    RăspundețiȘtergere
  7. noi fetele chiar ca gandim prea mult:|

    RăspundețiȘtergere
  8. :))eheee pe la mine nu prea mai intri >:P

    RăspundețiȘtergere
  9. simplu=complicat :)
    dar asta e un secret bine pastrat :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @C.L.M.: n-ai inteles! dupa punctul 1. e evident ca tot ce urmeaza sunt doar simplificari ... :))

    RăspundețiȘtergere
  11. 18 e cea mai adevarata=))
    Bestiala postarea:)) Oameni simpli:)) Ha!?

    RăspundețiȘtergere
  12. 3. Nu are rost sa ma intrebi la ce ma gandesc… 96,5% din timp barbatii se gandesc la sex; nu, nu suntem obsedati, este pur si simplu ceea ce ne face cel mai mult placere.

    =))

    RăspundețiȘtergere
  13. inca suspin ca nu sunt lezbiana. pe bune... nu vreau sa imi spun amarul aici, dar cred ca prin cuvintele alea am exprimat tot ce trebuie, si o fata sigur poate intelege...

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce dragut :))
    Am mai vazut de curand o chestie de genul:barbatii spun ca le plac fetele simple fara mult machiaj naturale etc dar cand trec pe langa ei o tipa cu decolteul p'afara imbracata(dezbracata) strident etc intorc imediat privirea.

    RăspundețiȘtergere
  15. Pentru tepi exista .. PERSEN ! :D
    Lucrurile simple sunt frumoase, de cele mai multe ori te poti pierde in complexitatea lucrurilor si nu fac altceva decat sa dea nastere controverselor.. Cred ca fiecare gen de lucruri sunt interesante,au farmecul lor, atat timp cat reusesti sa le intelegi :p

    RăspundețiȘtergere
  16. @Nymphetamine: yup:)

    @Duduş: mult prea mult:-j

    @Florea: ei nu:-j

    @pandhora: se poate:)

    @INTJ: sigur :))

    @kyky: da:) nu se strofoaca ei prea mult :))

    @adelici: :))

    @Strawberry Blonde: hmmmm, s-a intamplat ceva?

    @Luiza: Da, foarte:))

    @Gabrielle Rose: Daaa:)) sigur le plac fetele naturale:)) daa =))) sigur sigur:)) si eu sunt Beyonce:>

    @ganguritu: mai greu cu intelesul la barbati:-j

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi-e mi se pare ca femeile gandesc in "prea multe feluri" , in timp ce barbati urmeaza doar un tipar :)) . Oricum ce e bine de ei , e ca niciodata nu vor trebui sa-si faca griji in legatura cu ce haine poarta =)))

    Super postare ^-^

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumos articolul , insa haideti sa nu-i bagam pe toti barbatii in aceeasi oala...
    Eu nu sunt asa , stiu ce inseamna ,,o jumatate" alaturi de mine , impreuna formam un intreg , stiu sa am grija de persoana iubita si ceea ce este cel mai important este faptul ca intotdeauna am facut cateva promisiuni pe care nu le voi incalca niciodata si anume :
    - nu am sa vorbesc urat viitoarei mele sotii
    - nu am sa o lovesc etc (am spus etc. pt ca sunt mai multe si nu stau sa le enumar ; sper ca stiti la ce ma refer) .
    Ca sa fii apreciat si iubit trebuie ca mai intai sa-ti pui cealalta jumatate pe primul loc si pe urma pe tine , eu asa am sa fac .
    Probabil ca veti spune ,,asta zici acum ; dar pe viitor ... " ; pe viitor voi ramane acelasi , eu imi ,,conduc" viata dupa cateva reguli si itemi facuti de mine . Acesta sunt eu si asa voi ramane intotdeauna , multi au incercat sa ma schimbe , indiferent de conjunctura nu au reusit .
    Si in plus cu cele spuse mai sus : nu consum cofeina , bauturi energizante , bauturi alcoolice , la meciuri nu prea ma uit , la cumparaturi imi place sa ma duc cu prieteni si prietene . Iar vinerea , sambata si duminica pt mine nu inseamna si nu va insemna mancare si toate cele , ci va insemna un sfarsit de saptamana impreuna cu jumatatea mea ...
    Acum am dovedit ca aceste reguli nu sunt aplicate tuturor barbatilor , de multe ori mi s-a spus ca ,,sunt unicat" ; iar aceste cuvinte au venit atat de la prieteni cat si de la prietene .

    RăspundețiȘtergere
  19. Femeile simt, barbatii gandesc. Dovada sunt podurile facute de noi, centralele nucleare facute de noi, soselele facute de noi , zilele fripte facute de voi.

    RăspundețiȘtergere
  20. Sigur sunt scrise de barbati? Par cam inteligente...

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Felicitari! Blogul tau a ocupat locul 3 in concursul 'Cel Mai Bun Blog' al lunii septembrie 2011, pe MWB ! intra in posesia diplomei tale accesand aceasta adresa :
    http://www.mostwantedblog.org/2011/10/cel-mai-bun-blog-al-lunii-septembrie.html
    *in acelasi timp ai primit si premiul MWB, precum si invitatia de a deveni membru al echipei MWB!

    RăspundețiȘtergere
  22. pf... daca si EL ar fi saa de simplu... dar nu e. :) tocma am cunoscut un baiat, care nu e chiar asa... parca ar fi detector de suparari :)) cand el simte ca ai ceva si tu zici "nimic" iti face orice numai ca sa zici... si nu te poti abtine.:)) ati zice voi acuma ca e el cel mai perfect... da, si eu credeam la fel. dar un barbat poate fi ataaat de complicat!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Hai, ma. Gandesc si barbatii, cum sa nu gandeasca. Altfel am mai sta noi cu niste capatani goale? :)))

    RăspundețiȘtergere
  24. Monica, mereu se intampla ceva, altfel totul devine prea monoton si prea perfect, dar ca sa iti raspund mai exact la ceea ce tu ai intrebat... Nu stiu daca s-a intamplat ceva, de fapt nu stiu ce s-a intamplat...

    RăspundețiȘtergere
  25. buna imi place blogul tau f mult daca vrei sa tinem legatura poti adauga id: lawynya_angel99
    succes si in continuare

    RăspundețiȘtergere
  26. @adelici si in general pentru fete referitor la punctul 3 ... un mic exercitiu de imaginatia inca n-a stricat nimanui si eu va propun urmatorul: inchipuie-ti ca-n viata te vei trezi in situatia in care vei fi tu cea care vrea sex (ok, fie: dragoste) ... si cum te-ai simti daca barbatul te refuza? da, stiu, 99,99% din femei cred ca lor nu li se poate intampla vreodata asa ceva ... pana cand aud de la altele care au patit-o ... moment in care se dumiresc ca, de fapt, le convine de minune punctul 3 (din multe puncte de vedere) ... care oricum urmeaza dupa punctul 1. :)

    RăspundețiȘtergere
  27. normal ca barbatii gandesc altfel decat femeile...iar femeile ori isi dau seama prea taryiu de asta ori nu isi dau seama deloc. numai pentru ca o situatie nu e asa cum vrem noi, numai pentru ca o situatie are si-un alt punct de vedere, nu rezulta lipsa gandirii...acum, barbatii, ca si femeile, sunt indivizi unici. si fiecare are ce-alege. da, la ei nu prea merge cu sugerari. pentru femei si barbati cuvintele sunt aceleasi, doar ca trebuiesc folosite altfel de fiecare. ei vor spatiu si acceptare, femeile vor intelegere si grija. oricum, nicio discutie n-are rost decat daca vorbim de-o relatie in doi. iar aceasta, daca nu are temelia necesara, vorbim in van...cand doi parteneri nu stau pe roze, se intelege ca nu exista intelegere si comunicare...simplu.

    RăspundețiȘtergere
  28. Articolul pare scris de o femeie, e prea detaliat. :D Cred ca a fost dezamagita de cativa barbati la viata ei. :))

    RăspundețiȘtergere
  29. cuvintele sunt fix la tinta..:)

    RăspundețiȘtergere
  30. Daca eu is simplu atunci is de pe Jupiter =))

    RăspundețiȘtergere
  31. @I'm Devil ☠: thnks:D:) e bine si nu prea de ei:))

    @vioreld: chiar esti unicat!

    @Invizibilul: haha, amuzant ca de obicei:)

    @Găgăuţă : haha, buna asta!:):X

    @Liviu R.: Multumeeesc!

    @iubesc alcoolul: m-ai bagat in ceata:))

    @Lillee: Am zis ca nu gandesc prea mult :)) la ce trebuie :)) ca la altele is experti:D:))

    @Strawberry Blonde: inteleg....

    @julie : da:))

    @Lavinia: Multumesc, sigur!

    @INTJ: e complicat:))

    @Erys: :) da... gandire de om mare:D:)

    @Cristi: :))))))))))) ei da:P

    @shockat: :))

    @Claudiu: esti?:))

    RăspundețiȘtergere
  32. ma regasesc in toate cele 21 de puncte :D

    RăspundețiȘtergere
  33. Monica, sa postezi mai des chestii d'astea anti-barbati.:)) Dar vreau sa vad si perspectiva unei femei despre un barbat.:))) Ce crezi ca ar iesii? Nimic bun.:))

    RăspundețiȘtergere
  34. :))N`am avut si eu timp:o3 .

    14. Cand ai o problema roaga-ma sa ti-o rezolv si atat; nu ma ruga sa te compatimesc asa cum o fac prietenele tale.

    Dura asta.

    RăspundețiȘtergere
  35. @CLM,
    Nu cred ca lumea se imparte in doua, femei si barbati...ca nici cu femeile ( luate groso-modo) nu mi-e rusine :D.
    Sustin identitatea individuala !
    Viva la revolucion !!!
    :D

    RăspundețiȘtergere
  36. Cat de adevarat...Poate si sunt ei asa (dupa natura lor) dar adesea am vrea si noi sa fie asa cum vrem noi sa fie ;)

    RăspundețiȘtergere
  37. @eSorin: :))

    @kyky: nu-i chiar asa anti :)) e un adevar:D:))))))))) cu siguranta n-ar iesi nimic bun :)) n-ai vrea sa auzi parerea mea despre barbati:))

    @Maria S.: :D:)

    @Christina: :)) Stiuuuu!>:D< foarte dura!

    @ganguritu: :)))))) ei nu, se imparte, lumea femeilor si lumea barbatilor, lumea femeilor cu genti si chestii de genu' si a barbatilor cu bere, masini, fotbal... :)):P

    @ella: :D Da, dar nu se poate sa fie totul cum vrem:D:)

    RăspundețiȘtergere
  38. Interesanta postare. Ce e drept unele mi se potrivesc, dar altele mi se par o prostie. Bine, nici eu nu sunt un om foarte simplu, deci oricum nu ma asteptam sa mi se potriveasca, ma rog, asta-i alta mancare de peste. In orice caz, nu cred ca poti face o caracterizare generala a unui barbat sau femei chiar daca ei spun ca sunt asa si asa. Nimic nu e dupa tipar.

    RăspundețiȘtergere
  39. @Flavius: generalizat eu cred ca merge:P doar ca fiecare e unic si ale cate ceva al lui, dar in mare cam la fel gandesc toti:P

    @kyky: sunt sigura ca nu=))))) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  40. Nu poţi analiza un întreg după gândurile unui singur individ.
    Apoi: 33 de bărbaţi pot să stea o noapte întreagă într-o cameră; 33 de femei nu pot. Oare de ce?
    Apoi, coeficientul de inteligenţă este constant pe planetă. Femeile, ca şi bărbaţii, folosesc numai 16 % din materia cenuşie...
    Sau, dacă tot vorbim despre inteligenţă, se ştie că diplomaţia este un apanaj al inteligenţei...
    Nu este inteligent să spui în public că bărbaţii sunt nişte porci - aşa cum a afirmat o femeie publică din România.
    Pâna la urmă totul se reduce la esenţă: cine naiba reprezintă sexul slab?
    SO: e cazul să căutaţi pietre...
    Numai că va trebui să priviţi în spatele vostru: acolo sunt alţi indivizi care stau să arunce cu pietre!

    RăspundețiȘtergere
  41. @Cătălin: de unde stii tu ca 33 de femei nu pot sta intr-o camera? aaa ?

    Era sa zic eu de ce stau barbatii dar nu vreau sa fiu nesimtita:D

    RăspundețiȘtergere
  42. Stai sa imi suflec manecile,sa imi trosnesc degetele si sa ma pregatesc de spus parerea.Aaaaasa!
    In primul rand, sunt de acord ca nu sunt toti barbatii precum au fost prezentati in postarea de mai sus insa majoritatea cam aici se incadreaza.
    In al doilea rand, cred ca barbatii care gandesc foarte putin deci care nu stiu nici sa se comporte si sa vorbeasca,au crescut in familii cu ideea preconceputa:lasa-l ca e baiat,se descurca!Nu s-au implicat in cresterea sa,nu l-au educat cu adevarat,poate ca l-au sfatuit ici colo in mare dar nu au stat sa ii spuna unde greseste si mai ales de ce,nu i-au aratat ca viata se imparte in baieti si barbati,in fetite si femei.Baietii fiind acele persoane de sex masculin care nu se maturizeaza niciodata si care nu stiu sa se poarte cu oricine si evident nici cu o femeie adevarata.
    Barbatii sunt aceia care au o gandire curata,normala,care rationeaza ceva pana la capat,care nu se lasa condusi de instincte primare,primitive.
    Fetitele sunt acele persoane de sex feminin care vor sa fie rasfatate si distrate,care nu vor sa fie realizate profesional decat prin sex si cam atat.In schimb femeile sunt acele persoane care pot fi diplomate,care stiu sa fie sensibile dar si puternice si ferme,care stiu ca e bine sa te pricepi la gatit dar ca bucataria nu este singurul loc unde se pot adapta si descurca.
    Ar fi multe de spus.
    Mai pe scurt:barbat este acela care a fost invatat tot ce trebuie si cand trebuie inca de cand era copil,mai tarziu e foarte greu si depinde de cat a fost "afectat" pana atunci,caci pe unii nu ii poti "vindeca" niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  43. @Ela: Mooooama, chiar aveam nevoie de diferentele astea intre fete-femei, baieti-barbati :) problema e ca e cam greu sa-ti dai seama din prima care cum e, si risti sa-ti pierzi timpul cateodata cu anumite persoane:D:)
    Maaare dreptate ai!>:D< Sar'na!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)