Pagini

Ce ai pe birou acum?

Am primit un fel de leapsa de la Annitu: "Ce ai pe birou acum?", paaai sa vedem, acum am pe birou:
- un iepuras coloraaaaat, mwahahaa!
- un ursulet, iiiiii!
- vreo 2 sticle de apa la jumate.
- cerceii.
- normal ca monitorul;
- modemul
- webcam-ul.
 si... cam atat!


Tu ce ai pe birou acum?

45 de comentarii:

  1. PAi ...sa vedem :
    Laptopul
    Un pahar gol :))
    Castile de la telefon
    Modemul
    Si un cub rubik :-?

    RăspundețiȘtergere
  2. Geanta
    Telefonu
    Carte(romanul adolescentului miop)
    orarul
    un mosc craciun:))
    o maimutica mica si verdeeeeee!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm.. Ce birou curat! :)) Pai sa vedem... toate cutiile mele cu bijuterii, vreo 7 carti, cateva caiete, 2 doze goale de energizant, trusa "de dimineata" (deodorant, spray de par, creme, s.a.m.d.) trusa de machiaj goala, machiajurile mele fiind imprastiate pe tot biroul :)) 3 icoane si cateva lumanari mici. interesant, nu? ;))(laptopu' e pe noptiera)

    RăspundețiȘtergere
  4. Paaai ... normal ca monitorul ,modemul ,mouse-ul si boxele...
    In rest,un pahar gol,o doza de Cola,telefonul,o poza,agrafe,un delfin :D,placa de intins parul,acetona,caietul de franceza si niste Cd-uri :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Hartii,notite,telefonul mobil,camera foto,un lipici,Bliblia,calendar,ocutie cu biscuiti,o canedla de aromaterapie,niste reviste,stick usb,un marker.
    Biroul nostru este mai incapator pentru ca are si niste polite pe care stau monitorul si imprimanta dar se pot pune diverse lucrusoare si sub aceste polite asa ca iti dai seama ca intra o gramada de nimicuri.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cristi: eee :)) dar sa-mi spui cand ajungi:)

    @Flyerboy: :>

    @julie: :)) scoala asta!:)

    @Alissu: maimuticaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    @coco: aoleu:))

    @Nymphetamine: :)) ma cafteste mami daca nu:))

    @iubesc alcoolul: moaaaaaaaaaaaaama :))))) foarte interesant:))

    @Aira: :> si eu mai tin placa pe birou:)) Dar mi-o ascunde mami cateodata:)

    @adelici: :)) ei chiar asa de rau e?

    @Ela: Interesanttttttttttttttttt!:D:) imi dai si mie un biscuit?:>

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar vrei sa stii? :)) Ok, tu ai cerut-o :
    - caietele de romana
    - telefonul
    - telecomanda [ mania de a tine telecomanda mereu dupa mine :)) ]
    - facturi X_X
    - agenda
    - cartea lui Paulo Coelho " Jurnalul unui mag"
    - pixuri, creioane si radiera :D
    - gumele orbit
    - lampa de birou
    - 2 linii si o ascutitoare intr-un colt
    - spuma de par [ am uitat-o aici:D ]
    - un din-ala de miroase bine, nu-mi vine acum:)) care pufaie sacaitor
    - un puisor din plastic ( are fustita )
    Cam atat:)) Ti-a fost dor de mine;;)?

    RăspundețiȘtergere
  8. ;)) Pff dar ce nu am pe birou :">

    Carti
    O sticla de cola
    Chipsuri
    Acadele
    Laptop-ul
    Telefonul
    O broscuta verde
    si ar mai fi dar ma limitez :D

    RăspundețiȘtergere
  9. o carte(miracolul-nicholas sparks)o reteta de prajituri(am sa o incerc maine) laptopul si niste boxe....

    RăspundețiȘtergere
  10. * laptopul
    * un elastic colorat
    * agenda cu un pix hazliu
    * un pahar cu ceva in el (nu va mai spun ce ce :D)
    * telefonul
    * un mar
    * castile scoase din geanta

    mhhh ce dezordine brrr :)

    RăspundețiȘtergere
  11. nu am birou pt ca eu nu stau cu laptopul intr0un sigur loc... pot spune ce se afla pe masa la care stau acum:
    un USB mare
    un USB mic
    laptopul prietenului meu
    2 brichete
    o crema de maini
    un pahar de suc
    o cutie cu cd-uri
    Toata astea pt ca "muncesc" dar in general se afla doar eu si laptopul meu...:)
    ...ce mi-e dor de scoala :(

    RăspundețiȘtergere
  12. @Mademoiselle: Foarte>:D<>:D<

    @Mallynna: Reviste sexi?:)) aaa?:>:))

    @Gabrielle Rose: Ce reteta?:>

    @ella: :)) ei nu e chiar asa rau:D:)

    @Luiza: :> si eu de abia astept sa incep facultatea!:>:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Ohoo, da' leapsa asta e veche. Am facut-o pe la inceputul lui 2010 parca.
    Ce am pe birou? monitorul, laptop-ul, router-ul, o cana de cafea, un pahar cu apa, doua scrumiere mici, un pachet de tigari si... cam atat. :D

    RăspundețiȘtergere
  14. eu am dezordine...chiar si chestii care n-au ce cauta acolo. :)) imediat mi le strang :))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Mulţumesc că ai preluat-o, scumpo:*

    RăspundețiȘtergere
  16. http://www.petitchef.ro/retete/cobbler-din-piersici-si-mure-fid-587188 eu am pus doar piersici

    RăspundețiȘtergere
  17. Mai bine zis .. ce n-am eu pe birou :))
    -ipad
    -casti
    -telefon
    -chei
    -pixuri
    -tratate de medicina
    -cursuri
    -bratara
    -parfum

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu raspund intr-un cuvant caci am prea multe : dezordine =))

    RăspundețiȘtergere
  19. Si eu iti spun intr-un cuvant ce am pe birou caci am prea multe : dezordine =))

    RăspundețiȘtergere
  20. @Lillee: Nu aveam blog pe vremea aia:D

    @POison: asa:)) Asa:)) fa curat!

    @annitu: cu placere:>:D<

    @Gabrielle: :>mhhh yuuumy!:D:

    @Miruna: :))))) eee, ai ceva ceva:>

    @TIneri Voluntari: :)) e buna si aia:D:))

    @Vivi: :)))))) la curatenie cu voi:))

    RăspundețiȘtergere
  21. numai eu am muuuuuuulte caiete? se vede că a început şcoala. </3

    RăspundețiȘtergere
  22. Ammm:
    *monitor
    *imprimanta
    *sistem
    * 2 sticle: una cu un sfert de apa minerala(evaporata) cealalta goala, de pepsi
    *un ambalaj de la un corn
    * o cana goala Nescafe
    * si nelipsitul Tuti de care nu vad acum sa scriu :)). Are o placere sa stea lipit de monitor.

    RăspundețiȘtergere
  23. ciao....sa vedem...
    calculatorul, tigari, scrumiera, bricheta, sticla apa, servetele si cainele:)))) (ai zis in momentul asta)...seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  24. Daca as da raspunsul o femeie..., ar parea vulgar? Daca da, sa nu il accepti, sa nu cumva sa ajunga si sotia mea pe aici si sa vina dupa aceea sa ma intrebe cine era femeia.
    Te salut.

    RăspundețiȘtergere
  25. Am facut curat. Acum am monitorul, router-ul de wireless, laptopul, o lampa, suport de pixuri+ pixuri care functioneaza, bambusul, si 2 rame foto cu o poza cu mine si fratele meu, si una cu mine si tata. :))

    RăspundețiȘtergere
  26. @.miss bee: :) hehe:)

    @Adelina: Tuuuuuuuuuuuuti:D:>

    @genina: hellow:> cainele?:))))) Mersi la fel

    @Costin Comba: =))))

    @Poison: uuu:> ce dragut:> pozeee:>

    RăspundețiȘtergere
  27. Monitorul:D
    Tastatutura;))
    Boxe
    ceasul de mana
    telefoanele:))
    muulte hartiute;))
    servetele
    creme
    abonament transport
    card bancar
    un pix
    poze
    o carte de matematica
    un parfum
    bani
    atat;))

    RăspundețiȘtergere
  28. @Paul: :)))

    @A.C.M.: :)) ai ceva, ceva:. iti mai trebuie cardul ala?:>

    RăspundețiȘtergere
  29. Pai...am destule:))Caiete,carti,suport pixuri,telefonul,castile,un pachet de servetele umede,monitorul,tastatura,mouseul,cheile,cablul USB si portofelul:D

    RăspundețiȘtergere
  30. in afara de tehnica...telefon, vaza cu tufanele, cana cu cafea, tigari, bricheta, agrafa, scrumiera, ochelari, un dop...(de unde naiba o fi ramas p-aici)...o cizmulita haioasa cu unelte de scris si foi...scrise si nescrise :))

    RăspundețiȘtergere
  31. @A.C.M. : :))

    @Anna.: :)):>

    @Erys: cizmulita:D :) hihi:D

    RăspundețiȘtergere
  32. Pai...calculatorul cu totul:in partea stanga o cana cu ceai,o carte a lui Coelho(Sezut-am la raul Piedra),o fotografie cu nebunii din gasca mea si una cu fata pe care-o iubesc,iar in partea dreapta am modemul,telefonul cu castile,o icoana cu o lumanare aprinsa,un creion si pix cu valoare sentimentala,notite,camera foto,tocul cu cealalta pereche de ochelari,si lampa de birou

    RăspundețiȘtergere
  33. Da Monica :)) Un teanc de reviste sexi :)) apropo de acolo si fur inspiratia:>=))

    RăspundețiȘtergere
  34. Pana sa vad intrebarea i-am terminat da` las` ca mai cumpar si te chem pe aici la o vorba,o cafeluta.

    RăspundețiȘtergere
  35. @FRENCH: :> ooow:> cam multe:)))

    @Catalin: Mobilul meu? ehe:))am mai multe:))

    @Mallynna: :)))))) aaa=)) stiam eu!

    @Ela: :)):> ii:>

    RăspundețiȘtergere
  36. @Bianka Byby : mi-ai facut pofta:D:)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)