Pagini

Caine magician?


Ok, deci eu nu inteleg cum dispare cartea, stie cineva?

37 de comentarii:

  1. haha=)))merge prima oara dar m`am prins ca nu s aceleasi carti pe celalalt rand:)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu dispare nici o carte. Uita-te atenta la ele nu sunt aceleasi carti, au acelasi numar dar nu au aceiasi culoare. Sper ca ti-am fost de folos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleu, cainele ala ma sperie. Cum, ce, cum? Nu imi dau seama:)) Ciudat..Daca se mai uita mult atat de intens la mine cred ca o sa lesin:|

    RăspundețiȘtergere
  4. Cuuuum e astaaaa?Ce s-a intamplat?Nu pot sa cred

    RăspundețiȘtergere
  5. m-am prins care e smecheria=))

    RăspundețiȘtergere
  6. E simplu, nici una din cartile de la 1 nu se regaseste in cele de la 3; orice ai alege va "disparea", din acest motiv.
    Chestia cu cainele e doar o diversiune, sa te bulverseze :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Orice care ai alege din prima poza, nu o gasesti in a doua poza. in prima, de exemplu apare 7 trifoi si 7 romb, iar in a doua de inima rosie si inima neagra...si tot asa :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru că jos sunt cu totul alte cărţi;))

    RăspundețiȘtergere
  9. Scumpa, e simplu! In prima imagine ai 6 de cupa si 6 de inima,7 de trefla si 7 de romb,8 trefla si 8 romb, in ultima imagine: 6 trefla si romb, 7 inima si cupa si un 8 de inima. Nu se repeta cartile in nici una din cele doua imagini! :) Te pup si iti urez sa ai o noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
  10. E normal sa nu fie. A 3-a poza nu are oricum nici o carte din prima. Adica toate sunt invers...ma rog nu cred ca am explicat prea bine.:(

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu dispare,cartile sunt schimbate ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. wou nu stiam ca exista asa ceva dac sincer ,in zilele noastre i un mare raritet )

    RăspundețiȘtergere
  13. Woooooow! Incredibil ce poate face catelul asta ;)) Nici eu n-am inteles cum dispare dar e tare faza!

    RăspundețiȘtergere
  14. Pai e normal :)). Nici una din cartile de mai sus nu se regaseste in cele de jos. Oricum, caterinca :))

    RăspundețiȘtergere
  15. eu chiar nu inteleg. e ciudat...
    eu cand memorez cartea ii memorez locul si poate de aia nu functioneaza la mine. poate m-as fi prins ca a disparut daca as fi memorat doar cartea :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Pai din cate am observat cartile de jos sunt altele decat cele de sus. Deci indiferent ce carte ai alege de sus ea nu se gaseste jos. :))

    RăspundețiȘtergere
  17. din primul grup de 6 carti niciuna dintre ele nu se afla in cel de-al doilea grup

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu e vorbva de asta, dar cele de sus nu sunt ca cele de jos.Si e logic ca nu o sa o gasesti, pentru ca chiar nu exista.Oricum e tare!:*

    RăspundețiȘtergere
  19. @Oandi: =)) acum m-am prins si eu :)))))) se vede cand e seara tarziu:)

    @Anonim: Daaa:)) am observat si eu acum cand m-am uitat cu atentie:D:)

    @◦kyky™♥◦: :)) tu te uiti la el :))

    @iri: :))

    @Gabrielle Rose: :))

    @tetris: iti atrage atentia cainele si nu te mai uiti si la celalalte carti :))

    @Poison: Da. imi place poanta:))

    @annitu: :))

    @Roxy: Dap:D:) am inteles si eu in final:D:) Multumesc:D O zi frumoasA:)

    @Adelina : am inteles:D:>

    @Aira: :)))) eu am avut impresia ca dispare:))

    @Carolina: :)

    @ionelmuscalu: se poate spune si asa:)

    @Duduş : mie-mi spui?:))

    @Fluturas: Acum am inteles eu: :))

    @Rappa_ru' : :D nu te-am mai vazut pe la mine de ceva timp:>

    @Crisa: Pai asa nici eu nu mi-am dat seama la inceput:) cand mi s-a spus ca nu-s aceleasi carti m-am prins :))

    @Cristi: Da da:)))))

    @Anonim: :) dap:P

    @Maria S.: :D:) Dap:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Prima oara m-am speriat, dar a doua oara m-am prins de smecherie :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Cu un pic de atentie iti dai seama ce "magician" este :))

    RăspundețiȘtergere
  22. fff funny...m-am prins din prima dar oricum m-a facut sa zambesc :D

    RăspundețiȘtergere
  23. @C.L.M: Pai cum sa nu ma uit la el?:)) E prea interesant ca sa il las pe dinafara:))

    RăspundețiȘtergere
  24. @eSorin: :)

    @ella: ma bucur. :)

    @◦kyky™♥◦: :))) asa-i!

    RăspundețiȘtergere
  25. m-am prins insfarsit. sus nu-s tot aceleasi carti ca jos.

    RăspundețiȘtergere
  26. @Crisa: :) dap:)

    @schockchat: :) bine ai venit pe la mine:>

    RăspundețiȘtergere
  27. eh nu ma prinsesem.. da acum mi-am dat seama cand am vazut comentarile :D

    RăspundețiȘtergere
  28. O stiam p'asta, da' tot e buna :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)