Pagini

Miercurea fara cuvinte.

In ton cu toamna...


Continuarea la CARMEN!

Siiiii... leapsa primita de la Adelina.

1. Numește o formație sau un cântăreț care nu-ți vine să crezi că ti-a plăcut când erai mai tânăr.
R: Ce batrana sunt acum, haha, Bambi.

2. Numește o formație sau un câtăreț pe care o / îl urai în tinerețe și pe care acum o / îl adori.
R:  Eu nu prea sunt genu', adica daca imi place o formatie sau un cantaret imi place de la inceput.

3. Numește o formație sau un cântăreț care a trecut testul timpului, care îți place de la început și până acum.
R: Paaai, Beyonce.

4. Numește un cântec căruia nu-i poți rezista și te apucă bâțâiala sau datul din picioare.

5. Numește un album de pe care îți place să asculți fiecare melodie.
R: Tot ce e Beyonce.

6. Numește o formație sau un cântăret de care ești atât de sătul/ă încât îți dorești să nu mai auzi în veci de ea/el.
R. Inna, ma plictiseste.

7. Numește o formație sau un cântăreț pe care partenerul tău sau prietenii o/îl adoră și tu nu-l poți suferi.
R: N-am idee.

8. Coverul tău preferat.
R: Pauzaaaa!

9. Cântecul sau formația preferată în secunda asta.
R: Cantec, hmmmm, Beyonce-Best thing I never had.

O poate prelua cine vrea.


P.S.: RECOMAND FILMUL: The Devil wears Prada

31 de comentarii:

  1. @adelici: hi hihih:D

    @Flyerboy: thnks:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ce mi place miercurea fara cuvinte:D
    si sandalele sunt minunate
    si app, scuze ca n am preluat leapsa de data trecuta:))dar am tot uitat de ea:">
    oricum, iti multumesc:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Parca ar fi facuti din piele de leopard:d

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumosi dar... nu e toamnaaaaa [inca] ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha, ha, Bambi s-au dat pe muzica de petrecere acum. Baga tare fetele la nunti! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Beyonce e insarcinataaa :x:x Frumosi papucii ;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. oo imi place tinuta in ton cu toamna :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt drăguți pentru tinere ca tine scumpo!
    Zi excelentă îți doresc!
    Te îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. :D faina leapsa, cred c-o s-o preiau.

    RăspundețiȘtergere
  10. superrrrrrrr :X:X ii vreau si eeeeu:((

    RăspundețiȘtergere
  11. @Oandi: Stai linistita, nu-i nimic>:D<

    @...ღ...Dream...ღ...: :X sunt asa draguti:D:)

    @Fluturas : mai 1 zi:))

    @Bianca Dobrescu: da, si mie mi-a placut!

    @Gabrielle Rose: hi hi>:D<

    @iri: este?:>

    @Cristi : nu stiam:))

    @Mademoiselle: e insarcinataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?:O:O:O

    @BandOfBrothers: fur-o!

    @Sophie: ma bucur!:D

    @Adelina : eu ii ador:X

    @Paul : yup:)

    @Dara: corect!

    @*ELENA*: Multumesc:) La fel>:D<

    @annitu: thnks!

    @Alle.: chiar te rog!:)

    @Crisa: Dap:D

    @Nyphetamine: :>

    RăspundețiȘtergere
  12. Interesanta leapsa.
    Si ador pantofii! :X

    RăspundețiȘtergere
  13. @Aira: :D thnks:)

    @Maria S.: Daaa!:D:X

    RăspundețiȘtergere
  14. http://www.krobby.net/2011/09/leapsa-de-la-clm.html Uite aici:)

    RăspundețiȘtergere
  15. @BandOfBrothers: :D haha:D ce tare!:D

    RăspundețiȘtergere
  16. Supeeeeeeeer , animal print!!:X:X
    Vai , am vazut "The devil wears Prada" de vreo 10 ori...si tot m-as mai uita:))!

    RăspundețiȘtergere
  17. @Lillee: :X Stiu:X

    @Miss Z: Daaa:X mie-mi spui?:>

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)