Pagini

Miercurea fara cuvinte.

Continuarea la Carmen 

Bine, hai... sunt cateva cuvinte in imagine, dar imaginati-va ca e fara.

26 de comentarii:

  1. Imi place Garlfield .
    Iar despre imagine , ce sa zic ? Mereu nu mi-a placut miercurea . De ce ? Pentru ca mama ma pune sa tin post si pentru ca miercurea am avut intotdeaua cele mai grele ore la scoala .

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite asa trebuie sa ne relaxam miercurea! De fapt, week-endul trebuie sa inceapa miercuri! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Se citeste not pe fata lui. Zi frumoasa sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  4. @andreea: Si mie imi place.

    @DOda: :D

    @Adelina: ya :))

    @Cristi: :)))) corect

    @Zodrac: :)) uhm:D mersi la fel

    RăspundețiȘtergere
  5. mai bine postai 2 muste facand plaja:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ok, mintea mea deja a şters cuvintele din imagine :))mulţumită ?:D

    RăspundețiȘtergere
  7. nici mie nu-mi place miercurea.
    e aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Dupa o perioada aglomerata "sportul"asta e cel mai binevenit, doar ca eu de cand sunt in vacanta m-am cam saturat de "sportul"asta:))

    RăspundețiȘtergere
  9. După o zi de muncă,merge o pauză!
    O serară excelentă scumpo!
    Te îmbrățisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. cam lenes motanelu,te trage la leneveala poza :))

    RăspundețiȘtergere
  11. @florea: =)) data viitoare.

    @annitu: =)))) da:D

    @julie: true! o zi incarcata.

    @Dia: :))))) Ehm si eu ma mai satur(cateodata)

    @*ELENA*: :D Asa-i, multumesc la fel:)

    @Gabrielle Rose: Este?:D

    @pandhora: :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Mda...faina zi:)) mi-am rupt piciorul la fotball.. Dragutz asai?:))

    RăspundețiȘtergere
  13. gaaaaaaarfield :))..love it :>..ce multe seamana cu mine :))

    RăspundețiȘtergere
  14. @Flavius: nu prea :D

    @Paul: din ce privinta?:))

    RăspundețiȘtergere
  15. lenes,urasc ziua de luni...:))..

    RăspundețiȘtergere
  16. :)) garfield e cel mai tare; i-ai spus si lui cura de slabire?

    RăspundețiȘtergere
  17. @rory: parca doar in Romania :-j

    @Sophie: Da =))

    RăspundețiȘtergere
  18. Garfield :))))))

    http://www.funnycoolstuff.com/images/garfield3.jpg

    RăspundețiȘtergere
  19. @Gya: ce draguta e fotografia :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)