Pagini

Cea mai buna cura de slabire:


Fara vorbarie va prezint:

Cea mai buna cura de slabire:

Luni - mananci un ou fiert tare
Si faci sex 3-4 ore-nainte de culcare

Marti - un morcov, poate doi
Si faci sex pe dinapoi

Miercuri - doar un pic din toate
Si faci sex intreaga noapte

Joi - iti fierbi carne de pui
Sex pe dunga patului

Vineri - iti prostesti barbatul
Si faci sex numai cu altul

Sambata - colac cu nuci
Si faci sex cu cine-apuci

Duminica - mananci gratar
Si da fuga la cantar.

Daca vezi ca cura-i buna
O urmezi macar o luna!!! 

Tentant, ha?

Eiii, ca tot mi-a adus aminte, mi-a dat Annitu o leapsa, in care ma intreba ce as face daca as ramane fara internet, paaaai sa vedem: m-as plictisiiiiiiiii, as citi mai mult si m-ar apuca "pandaliile" si m-as duce prin vecini sa-mi verific blogul/rile pt. ca altfel nu se poate. 

Am mai primit o pseudoleapsa intitulata "My Special Artist" de la  WaterDrop, si in caz ca nu stiati Beyonce este no. 1 in topul preferintelor mele, e o femeie extraordinara atat ca artista cat si ca om, in rest nu are rost sa mai trancanesc pentru ca nu cred ca e cineva care sa nu fi auzit de ea macar din intamplare.

Ambele lepse pot fi preluate de cine vrea. ( Scaparati de data asta!)
Mersi fetelor, va pup.




43 de comentarii:

  1. buuun, cura de slabire e geniala :))
    chiar tentant.

    fara net, as fi un om mort. :))
    si "my special artist" ... Madonna.
    cred :))


    pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
  2. @julie: aha! te tenteaza, a? :))))) I like Madonna too :D

    RăspundețiȘtergere
  3. bun ., dar stii ca acum depinde si de corp....eu al fotbal foloseam staniol la burta , bluza si fas pe deasupra...timp de o vara am lesinat pana am ajuns la cate kg treb...

    RăspundețiȘtergere
  4. si app ...Consumul excesiv de sex dauneaza grav ...nacaralei:))

    RăspundețiȘtergere
  5. ce tare e=))).. mi-ai fct ziua buna.

    RăspundețiȘtergere
  6. as zice ceva acum, ceva de care mi-a amintit postul tau, dar as fi cam vulgara :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesant.
    Beyonce este si preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
  8. ehe, sa tot slabesti in ritmul asta 8->

    RăspundețiȘtergere
  9. @Florea: :> foarte bine:D

    @MarinaA: ma bucur:D:)

    @Nymphetamine: :))))))) spune :P=))

    @Gabrielle Rose: uuu:D>

    @Aira: :)))

    @iri: =)) este?

    RăspundețiȘtergere
  10. :))...deja ceri prea mult de la ei

    RăspundețiȘtergere
  11. Efectele acestei cure de slabire sunt exceptionale, dar sigur mai mult pentru partener decat pentru partenera, el o sa ajunga un mini somalez :))) nu crezi?:))

    RăspundețiȘtergere
  12. si daca ma gandesc in serios am o prietena care chiar a avut o astfel de "dieta" si rezultatele sunt de invidiat :D:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  13. Cura de slabire n-as putea sa o tin .
    Am stat 2 saptamani fara net deci e ok doar ca in saptamanile astea postarile pe blog au fost programate .
    Artistul meu preferat este Bruno Mars (cum am scris si pe blog ) .

    RăspundețiȘtergere
  14. @Florea: sa stii:))

    @cime: eee, pai doar nu e vorba de un singur partener :))

    @ella: :)))))i-auzi :))

    @andreea: ;)) chin, 2 sapt fara net :-s

    RăspundețiȘtergere
  15. Asta e cura doar pt femei si homosexuali, nu? :)))

    Pentru masculi ar suna mai altfel probabil, dar mai bine nu ma gandesc ca-mi vin idei tampite si ma apuc de scris prostii :))

    RăspundețiȘtergere
  16. De la atâta sex faci şi muşchi =))

    RăspundețiȘtergere
  17. @Cristian Ciofu: :)) eiiii =)) nu chiar :d

    RăspundețiȘtergere
  18. Am avut o zi groazica astazi...dar m-ai facut sa rad.Tot de sotii te tii.

    RăspundețiȘtergere
  19. @gabriella: ouf, sry for you :(

    @Paul: heh:D

    RăspundețiȘtergere
  20. super cura asta=)) cu adevarat tentanta :>:)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  21. offf saracii baieti, cate trebuie sa indure ca sa fiti voi frumoase, ce v-ati face fara ei? Ati fii toate durdulii :P

    RăspundețiȘtergere
  22. Monica, care baiat rezista atat sex?:))))) L-ai epuiza... sau nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Am uitat sa mentionez... le mai trebuie si repaus, adica hai ca in fiecare zi merge dar chiar asa cum ai zis tu X_X :))) E dimineata, nu gandesc limpede, scuza-ma draga.

    RăspundețiȘtergere
  24. am citit undeva ca pentru barbati, practicarea metodei "sefl-satisfaction" (you get it :)) ) echivaleaza cu cativa km de alergari :))

    hai ca am facut-o sa sune mai frumos decat o aveam eu in cap :))

    RăspundețiȘtergere
  25. cura da si rezultate :)) trust me

    RăspundețiȘtergere
  26. @Un suflet inocent: :))) stiam eu:D

    @cime: Pfoai saracii! :))

    @strawberryblonde: E vorba de mai multi draga =))
    aaaa :)) alta treabaa :D:))))))))

    @Nymphetamine: =)) OOO da!!! :))

    @G.W.: =)) Am am incredere :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Ma bucur ca ai preluat leapsa! Beyonce are cateva melodii care, pentru mine, nu se vor demoda niciodata. Cel putin Broken-Hearted Girl este una dintre preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  28. LOL, Ce funny e poezia:)))))
    Mulţumesc că ai acceptat leapşa:*

    RăspundețiȘtergere
  29. @WaterDrop: cu placere:D Beyonce Ruuuuulzzzz!

    @Annitu: :)) Cu placere:X

    @Adelina: :))))) we run the world ce mama naibii :))

    RăspundețiȘtergere
  30. :)):)):)) acum o vad si sunt oarecum pe ganduri :)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  31. interesanta cura de slabire...sigur creaza si dependenta :)
    fara internet...am stat zile intregi fara internet si chiar uitasem de el. nici acum nu-l folosesc in fiecare zi, ci doar cand am nevoie, ori cand am insomnii...imi pare ca e mai multa liniste fara el.

    RăspundețiȘtergere
  32. @Mademoiselle: :)) lasa gandurile, treci la fapte.:D

    @Erys: Eu nu prea pot fara internet:D

    RăspundețiȘtergere
  33. Cea mai buna metoda de a slabi este sport-ul si evitarea prajelilor, mancati cat mai multa salata,verdeata

    RăspundețiȘtergere
  34. @StafidutZ: alune am voie?:D

    @Gya: :D:))

    RăspundețiȘtergere
  35. :))
    Tare cura de slabit :D
    Fara net... As rezista vreo 5 zile, dupaia as muri pentru un minut pe net alte 5 zile, apoi m-as obijnui fara :-??

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)