Pagini

"De ce scriu pe blog?"

Asta m-au intrebat multe persoane printre care si o prietena cica: de ce scriu pe blog? De ce imi petrec mult timp pe blog? Ce fac pe blog? Tot felu' de intrebari din astea... probabil ati avut si voi parte de ele.
Si am stat eu... m-am gandit si le-am dat un raspuns: De placere! Scurt si la obiect!
Si am si explicat: placerea de a cunoaste oameni noi, placerea de a scrie, placerea de a fi ascultat atunci cand ai ceva de zis, placerea de a invata lucruri noi, placerea de a-mi petrece timpul intr-un mod constructiv, deci in concluzie (dupa parerea mea) ca sa scrii pe un blog trebuie sa iti faca o deosebita si mare placere.

Voi de ce scrieti pe blog?

Si cica asa am sa ajung daca mai stau mult pe blog: 
Mwahahaha! imi asum riscul!

PS: Va place noua tema?



Noul meu blog aici: Beauty and Me
Daca vrei sa ni te alaturi in Blogotecă pe Facebook click aici.

49 de comentarii:

  1. Eu scriu ca e placut sa vad ca mai sunt si altii cu piticel pe creier. Ca mai exista oameni destupati la minte, care nu judeca dupa aparente. Si e placut si sa vad ca lumea trece dincolo de aparenta textului, si intelege ce spun cand metafotizez...

    RăspundețiȘtergere
  2. tot din placere scriu pe blog si eu!:)) tare animatia!=))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lucianna: Bun raspuns:D

    @Rebe: Stiam eu! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. daca nu scri din placere, n-are rost. :)
    deci cred ca toti o facem din placere.


    ps. draguta noua tema >:D<

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, si eu tot de placere scriu pe blog. Imi place sa scriu iar daca mai primesc si pareri in privinta unui anumit subiect... e si mai misto.
    Da, imi place noua tema. Mult mai mult decat cealalta. :) S-o stapanesti sanatoasa. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Noua tema e bestiala<3 si ai dreptate cu articolul .

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai alt raspuns nu cred ca exista?Adica de ce ai scrie pe blog daca nu pentru ca iti face placere? Bineinteles ca o fac pentru ca imi place:)

    RăspundețiȘtergere
  8. iubesc noua tema,defapt toate mi-au placut foarte mult :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @Trandafir Monica: iii:D

    @julie: Asa-i asa-i! Sar'na:D
    Pupici:D

    @Lillee: Sar'na!:D
    Si da, cand primesti si pareri parca iti vine sa stai numai pe blog! :D Hi hi

    @Raileanu Diaa: Multumeeesc:D >:D<

    @Dia: Nu stiu, altii poate o fac pentru bani :>:D

    @Sunt Frumoasa: Multumesc, ma bucur ca iti place. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Aceleasi motive le am si eu ;))
    Ce tare e animatia aia :)),sa speram ca nu ajungem asa :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Corect,de placere. Si pentru ca vreau sa ma exprim liber. Si de tema nu zic nimic.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce imi mai place....poza aia.E..:-S asa de...sugestiva.:D. De ce scriu pe blog? Tot din placere. Ma linisteste. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. dadada imi place.:d
    cam sumbra imaginea aia:))
    sper sa nu fie asa.

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu pentru ca sa ma aflu in treaba :)) sunt curios daca sunt citit :)) pentru bani nu cred ca e mare lucru afacere ....
    frumos noul tau afis , esti mult prea sexy :D
    App cum ai pus acea pe inimioara in coltul link_ului ? as vrea sa adaug si eu cv ? repet frumos si interesant blog

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu pot sa cred ca am scris metafotizez! :D

    RăspundețiȘtergere
  16. iar design schimbat..mai rau ca pe sosete:))

    RăspundețiȘtergere
  17. Organizez un concurs pentru toti bloggerii. Te invit si pe tine sa participi. Ai putea castiga ! http://lumealuakaa.blogspot.com ! Bafta ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. aoleeeu :))) ce imagine infricosatoare :)))

    RăspundețiȘtergere
  19. Scriu de placere pe blog. Altfel n-ar mai avea rost. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. si eu scriu din placere:Xpentru ca ador sa imi petrec timpul compunand:Xsi da,imi asum riscul;))ce am de pierdut,in afara de faptul ca ma perfectionez exersand?:D
    P.S.foarte tare noua tema! :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Si eu tot din placere scriu pe blog...asa imi exprim gandurile mai bine...asa imi fac prieteni de la care invat cate ceva...sti tu omul cat traieste mai si invata.

    RăspundețiȘtergere
  22. Scriu pentru că îmi place să scriu, să împart cu alții bucuriile, amintirile, chiar și experiențele urâte prin care trec. Scriu pentru că îmi place să cunosc oameni noi cu gândurile și trăirile lor. Și uite-așa scriind și citind, v-am cunoscut și pe dumneavoastră! Și sunt încântată de cunoștință!:*

    RăspundețiȘtergere
  23. intru pe blogul tau : " uaaau ce tare ! " , dau pe clik pe titlul postarii ,citesc, citesc, citesc : " si pe mine m-au intrebat la inceput de ce scriu , de ce vreau sa scriu , daca-mi ies bani din asta etc deci nu sunt singura" , dau in jos... si il vad pe ala de isi striveste capul, creierii , ochii . Doamne, ma faci sa intru mai rar pe blog, sa nu cumva sa ajung asa cand mi se blocheaza sau imi cade netu' :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Scriu pe blog pentru ca este locul in care zic tot ce vreau, pentru ca nu imi pasa daca cineva ma asculta. Este locul in care le zic oamenilor ce gandesc si ce cred, chiar daca sunt niste cunoscuti. Este locul meu, in care imi afisez ideile si parerile, iar daca cineva comenteaza ceva ce nu imi place pot pur si simplu sa dau Delete. E ceva diferit de o conversatie pe viu. E o lume a mea :-?? Si pentru ca imi place :D
    Imi place foarte mult noua tema :) :*

    RăspundețiȘtergere
  25. @Federova: sa speram :D:))

    @Muc Roz: ce are tema mea?:((

    @Adelina: Ce-mi place ca vad atata placere:D

    @Cătălin: de ce?

    @29decembrie: :)) Sumbra? :))

    @Rafael Secret : mersi, pai aia e la icoana, editezi acolo la "fav icon" cauti pe net iconite si pui! :D

    @Lucianna: :))

    @Florea: eiii acum si tu!: ))

    @♫αкαα`♫: multumesc, o sa vad despre ce e vorba. :D

    @Nymphetamine: ti-e frica ha?:))

    @Cristi: Corect:D

    @Anna.: devii din ce in ce mai buna:D ma bucur ca iti place.

    @gabriella: Ai dreptate, niciodata nu stim prea mult :D:)

    @Sara: Si eu sunt incantata draga mea, si foarte frumos raspunsul tau si te rog nu-mi spune dumneavoastra, am 20 de ani ! :*

    @Mademoiselle: :)))) Foarte tareeee! :)) Ei lasa ca nu ajungi tu asa :))

    @Stefania: Ma bucur ca iti place, la asta m-am gandit si eu, blogutile sunt lumea noastra. frumos!

    Multumesc pentru raspunsuri! :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Always a pleasure..Cred ca i-ai dat prea multa cafea...creaturii.:D.Te astept cu noi posturi.

    RăspundețiȘtergere
  27. @Adelina: Thanks! :D Da, sigur de la cafea face asa :)) O seara faina.>;d<

    RăspundețiȘtergere
  28. E dragutza animatia aceea :))...Chiar daca sunt la inceput cu blogul ,sa stiti ca incet incet prind gustul lui. Chiar te simti bine knd vezi ca cineva iti lasa un comentariu despre ceea ce tu ai postat.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  29. @Doda: Stiu cum e! Te simti apreciat! Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu scriu pentru că aşa mă exteriorizez eu. Adică fiecare e liber să scrie. Unii o fac mai bine, alţii mai puţin bine. Fiecare cum ştie. :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Ce thema cuuuuute aiii !!! ♥ I loove it !

    RăspundețiȘtergere
  32. da-i inainte cu tupeu , draguta ! daca pe tine , la varsta voastra te-au intrebat , iti dai seama pe mine....( sunt caqteva cunoscute care se uita ciudat )...nu baga in seama ! normal ca scrii de placere..da' e greu pentru unii sa priceapa ...o '' prietena'' mi-a zis ca daca as avea de lucru mai mult nu as sta de prostii...ma rog..atat o duce capu'..si sa -ti zic un secret...am fani..:))).. toate prietenele fiicei mele , care apropos cred ca-i mai mare ca tine !...asa ca...cainii latra , ursu trece ! pupicei !

    RăspundețiȘtergere
  33. eu nu mai scriu pe blog:)))timp nu prea mai am...idei la fel...dar sincer..si sincer zic:))toata lumea avea blog si am vrut sa vad daca reusesc si eu sa scot ceva din mine... si da, curiozitatea devine placere mai ales cand vezi ca esti si apreciat:d...idei si imaginatie avem toti, curaj nu prea exista sa expunem ce simtim.

    RăspundețiȘtergere
  34. @adelici: Am observat:D:)

    @COokie: Thanks :X:*

    @coco: Haha, asa mi s-a spus si mie, ca daca as avea ocupatie nu as mai sta de prostii :)) Multumesc >:D<

    @Oandi: Am observat :) ce-mi place mie sinceritatea ta. :)):X

    RăspundețiȘtergere
  35. Eu una scriu pentru că așa mă mai detașez de realitate și pot să-mi scriu gândurile și sentimentele fără ca cineva să mă judece. Scriu eptnru că nimeni nu mă cunoaște, nimeni nu o să mă întrebe de ce așa și nu invers și tot felul de vorbe supărătoare. Și da, în rpimul rând îmi face o deosebită plăcere să scriu. Oricum, și pe mine mă mai întreabă lumea de ce stau pe blog. Devine atât de fustrant când lumea folosește și un ton disprețuitor.

    RăspundețiȘtergere
  36. cum ti-ai dat seama?ca voi doar noile promovate le bateti ?aa da stai ca a fost egal cu vointa sibiu pt prima oara in liga 1 hahahaha-))=))

    RăspundețiȘtergere
  37. Şi eu tot plăcere.
    Hmm. Mult mai drăguţă tema. Văd că ai renunţat la unele zorzoane enervante care îngreunau ca curu' tema, deci, felicitări .:*

    RăspundețiȘtergere
  38. Tot din placere..ma relaxeaza si ador sa cunosc persoane noi si sa rasfoiesc bloguri zi de zi..:)

    RăspundețiȘtergere
  39. @Lamaitza: Da... ei chiar nu inteleg, nu-i baga in seama :-j Multumesc de raspuns >:D<

    @Florea: =)))))))))))))))))))))))))) Pleaca d'aci =))

    @Annitu: DA :D pai ma enervau si pe mine :)) Mulciumesc:D

    @Paul: Te inteleg perfect!

    RăspundețiȘtergere
  40. vreau sa ti spun ca esti fff frumoasa.papusica

    RăspundețiȘtergere
  41. @modniza: Multumesc:X si dvs. sunteti:D

    RăspundețiȘtergere
  42. @C.L.M.,Poate pentru tine nu era atât de grav, că era blogul tău, dar pentru noi era cam jale când începeau toate widgeturile alea să se frece şi să ne ia ochii @-)

    RăspundețiȘtergere
  43. @annitu: Ei bine acum le-am scos :))

    RăspundețiȘtergere
  44. ahahahhah am reusit sa ma opresc din ras ,ce tare este animatia!!!! Eu scriu de placere,
    ptr a-mi spune parerea si pentru ca ma calmeaza ...

    RăspundețiȘtergere
  45. @Luiza: :D Ma bucur ca-ti place:D:))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)