Pagini

Spune-mi cum dormi ca sa-ti spun cum esti!

De cateva zile dorm "ca o valiza in gara", ma trezesc pe la 11-11:30, cam neobisnuit pentru mine, eu care la 9 servesc micul dejun de obicei, dar daca stau sa ma gandesc mai bine din moment ce m-am culcat cateva zile pe la 2 cred ca e normal ca acum sa recuperez, nu?
Am vazut ca foarte multa lume se culca tarziu, si am zis sa incerc si eu, dar neee, cam nasol, a doua zi ma trezesc cu dureri de cap, nu ma satur de somn... etc., asa ca am stat eu si m-am gandit mai bine: de ce sa ma iau dupa lume? De ce sa nu ma culc cand imi este somn? Pt. ce? Pt. o ora in plus la calculator? Neee! 

In fine, acum ce-mi trecu' mie prin cap sa caut pe net chestii despre somn, am gasit cateva chestii interesante printre care si un test, n-ati mai facut teste de mult, a?
Testul se numeste: "Spune-mi cum dormi ca sa-ti spun cum esti!", hihi, si normal, cum sunt eu in cautarea cunoasterii de sine (adica curioasa) il facui siiiiiiiiiiii iata si rezultatul:
Cica sunt o somnoroasa alintata, hahahahaha, si a naibii sa fiu ca mi se potriveste.

Va invit daca vreti si cand aveti timp sa va faceti si voi testul, pe care il gasiti aici, si daca vreti si nu va suparati si va rog frumos cu cireasca in varf sa-mi spune-ti si mie rezultatul(sar'na).

PS: E si pentru barbati! 



35 de comentarii:

  1. cum dorm ?pai sa zicem ca dorm invers:)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt un somnoros atent. Nu stiu cum vine asta dar mno.

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am iesit la fel:)) si au dreptate :x

    RăspundețiȘtergere
  4. @Florea: :)) pai normal :))

    @Muc Roz: :)) ei da:)

    @iri: :D hihi:D

    @29dec: :D ma bucur:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-am facut si eu testul...relativ adevarat: "pentru tine a dormi este dorinta permanenta. Astepti cu neradare momentul in care te poti abandona din nou in bratele lui Morfeu, cu picioarele pe perna si cu nimic sub cap. Diminetile sunt pentru tine dificile, te trezesti greu si nu rareori pierzi notiunea timpului. Aceasta e o consecinta fireasca a felului tau de a fi: un somnoros distrat".
    Ce mi-ar placea si mie sa pot dormi devrme si sa ma trezesc tot devreme. De ceva vreme mi-am propus sa ma trezesc mai devreme, dar fara succes. Cand ma trezesc tarziu is si eu fara chef toata ziua...Somnul asta...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dia: ehm, eu ma suparam cand adormeam tarziu si ma trezeam devreme :)) prea putin somn :) dar nici prea mult parca nu-i prea bine:D te pup:D mersi:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie mi-a iesit exact ce ti-a iesit tie :P:P

    RăspundețiȘtergere
  8. Haha.Chiar am ras.Avem acelasi rezultat se pare.Cu toate ca ma cult pe la 12.Ma trezesc devreme.Am impresia ca daca dorm dimineata pierd o gramada de timp.Deci..:-??
    Anyway, mersi!Acum am aflat ca sunt o somnoroasa alintata yeaah\m/:))

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu sunt la fel :))) :* Pupici scumpa

    RăspundețiȘtergere
  10. sunt un somnoros distrat si eu :)) e cam adevarat mai ales partea in care ma trezesc cu picioarele pe perna.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nah super... Pe mine m-a trimis sa mai fac o data testul, cica s-a strecurat o greseala sau ca am raspuns cum as vrea sa fiu, nu cum sunt eu de fapt :)) Al naibii test!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Doda: ihiii!:

    @Maria S.: Ma bucur:D somnoroasa micaaaaa>:D<

    @Honeÿ Bunny: Alintatura mica:X

    @Gabrielle Rose: :))))))) ihiii:D
    ce dragut:)

    @Fluturas: Offf:))

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) chiar se potriveste :>..Ma asculnd dupa telefon,telecomanda,am grija sa nu ma trezeasca nimeni :))

    RăspundețiȘtergere
  14. se pare ca "somnorosul alintat" are deja un funclub...acum nu am ce face...se pare ca tot un astfel de somnoros sunt si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  15. @Paul: hihi :))

    @pandhora: :D:) bine ai venit printre noi =))

    RăspundețiȘtergere
  16. Bună , scumpo.:* vezi că ai o leapşă la mine:* http://annitu.com/leapsa-daca-ai-ramane-fara-internet

    RăspundețiȘtergere
  17. @annitu: Hey:D acum ma chinui si fara internet :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Mie imi tot da "de la inceput", fara sa afiseze niciun rezultat :(

    RăspundețiȘtergere
  19. "Inainte de a te culca imbraci o pijama de ultima moda si inainte de a adormi asculti cele mai in voga melodii. Esti un somnoros atent si la curent cu tot ce se intampla in jurul tau. Nu incape indoiala, noptile tale sunt care mai de care mai bune." A naibii sa fiu daca nu e adevarat, mai ales ultima parte...:))
    Scumpo, sa stii ca te-am citit in permanenta, chiar daca nu am ti-am mai scris nimic... Am avut o perioada incarcata, dar acum s-au mai linistit apele! Te pupic si iti doresc o zi frumoasa! :):*

    RăspundețiȘtergere
  20. cica is o ,,somnoroasa atenta":))
    Cum vine asta nu prea-mi dau eu seama:))

    RăspundețiȘtergere
  21. @Irina: ouf :(

    @Roxy: Ihihi:D Stai linistita>:D< Te pup si eu mersi la fel:X

    @G.W.: alt alintat :))

    @fatacareaduceploaia: :D hihi :)

    RăspundețiȘtergere
  22. somnul e al doilea sport preferat :))

    RăspundețiȘtergere
  23. :))))) L-am facut de doua ori si de fiecare data mi-a zis sa il iau de la cap ca nu am raspuns atent. :))
    Aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  24. Haha ma regasesc total in primul tau paragraf :))
    Sunt ,cica, somnoroasa atenta si la curent cu tot ce se intampla in jurul meu. Hai sa zicem.. dar nu 100%.

    RăspundețiȘtergere
  25. Interesant... Am facut si eu testul si am acelasi rezultat ca si Roxy.. ;))

    RăspundețiȘtergere
  26. Heheheeeee...
    Nu pot sa cred . Mi-a iesit acelasi rezultat ca al tau , Monica !

    RăspundețiȘtergere
  27. @Sophie: :D

    @Alle.: :D

    @H.: Bun, bun:D

    @Radu: ehee :> i-auzi!

    RăspundețiȘtergere
  28. Si eu sunt tot o somnoroasa alintata :))
    Si faza cu pisica e tare, m-au nimerit. Am o pisica care se strecoara, cand nu sunt atenta, pe usa, si doarme langa spatele meu. Nu stiu cum face, dar mereu sta fix in mijlocul patului :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)