Pagini

Reuniuneee! si Miercurea fara cuvinte

Ieri a fost o zi "plina", am cautat tema pentru blog care la mine nu dureaza 5-10 minute, la mine dureaza vreo 2-3 ore, hihi, apoi invarteala prin casa, iar pe blog, iar prin casa, si in final seara... relaxareeee la reuniunea cu fostii colegi din liceu.
Ei da, stiu la ce va ganditi, e bine ca mai pastram legatura (cat de cat) ne mai vedem si noi cam o data sau de doua ori pe an, si-asa ce atata vazut ca anu' trecut am terminat liceul, hihi, si daca stau bine sa-mi aduc aminte cred ca am iesit mai des in oras acum cand suntem "risipiti" prin tara in comparatie cu anii de liceu.
Prea multe, sau mai bine zis prea schimbati nu sunt fostii mei coleguti, aceleasi grupuri, aceeasi oameni, dar a fost frumos si a fost important ca am fost impreuna (aproape toti) dupa atata timp. 
Am facut si poze, hai sa va arat si voua una, doua, trei... mai multe.
Sa facem si prezentarile:
Ionela(Bebe)- ea a ramas si eu este una din prietenele mele cele mai bune.
Vlasica, o scumpete de fata.

 Normal ca ma pusei si pe mine p-acilea, a fost ceva gen: faceti poze cu maimuta! :))

 Again, Beb, Vlasi et moi.

 Giorgiana, Simona, Doriana, Cristina si Ralu.
 Siiii.... baietii (doar atatia au fost) Raul, Marius si Dragos.

 Ca uitasem de Narcis, care a venit si el cu vreo 2 ore mai tarziu, dar e bine ca a venit, scuzati "fatadele" dar blitz-ul ne orbise de tot!

Cam atat, putini dintr-o clasa de 30 de insi, dar na, nu conteaza cantitatea si calitatea timpului petrecut impreuna, mwahaha!

Voi mai pastrati legatura cu fostii colegi( de generala, liceu, facultate, etc) ?

PS: Noul meu blog aici: Beauty and Me
Daca vrei sa ni te alaturi in Blogotecă pe Facebook click aici.


Si cum tot e Miercuri, fotografiile de mai sus sunt si pentru Miercurea fara cuvinte careia i-a dat startul CARMEN

29 de comentarii:

  1. Hehe...cam putini baieti pentru atatea fete ;)...E dragut cand te intelnesti cu persoane din trecut..:>

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti tare frumusica :p Imi place mult cum esti tunsa :D

    Nu prea mai tin legatura cu fosti colegi , doar cu cateva colege cu care sunt mai apropiata - restul s-au risipit bine de tot :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Culmea e ca mai mult tin legatura cu fosti colegi din generala :)) Ce ani 8-> frumosi !

    RăspundețiȘtergere
  4. @Paul: Pai atatia au venit, si-asa nu erau ei multi :)) Da! E foarte dragut :D

    @cOokie: Multumesc:D

    :)) Si la mine la fel, fiecare cu treaba lui :) Si eu mai tin legatura cu o colega din clasa 1 :))

    RăspundețiȘtergere
  5. reuniunea lotului inainte de inceperea Cupei Mondiale :))...se joaca sistemu 4-4-2 :))antrenor C.L.M

    RăspundețiȘtergere
  6. Geeeez, am terminat liceul acum 4 ani, si n-am facut nici macar o reuniune de genul :)) parca vad la 10 ani... o sa fiu io si diriga :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Oau. Ce draguta esti..Mi-e asa o ciuda pe oamenii cu pielea mai deschisa la culoare :-?.Pot sa poarte orice culare, pe buze, pe unghii,pe par, da bine:) Si imi place si cum esti tunsa :)Ah, ce mai perii lumea :P. I just kiddin'. E frumos ca inca mai tineti legatura...sa vezi reuniune peste 20 de ani :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Trandafir Monica: Multumesc:X

    @Florea: =)))))))) Buna asta :))

    @Poison: ooo :> Suna bine:))

    @Adelina: Multumesc, multumesc :D Da' sa vezi peste 20 de ani schimbari! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Mersy mult pt raspuns am adaugat dar din pacate nu merge si la link , nu se incarca automatic? oricum mersy mult , ai un stil aparte , foarte nebunatic si increzatoare asta e de bn Ai 5 stele d la mn :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce draguta esti..rujul acela te prinde bine:). Nu mai prea pastrez legatura cu colegii din liceu si nici cu cei din facultate, daca ne vedem ne salutam si eventual schimbam o vorba, doua, depinde de persoana:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ești tare dulcică și scumpă!
    O seară frumoasă să ai!
    Pupicei..

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu si ai mei fosti colegi de liceu am planuit o reuniune la sfarsitul lunii.Sper sa ne iasa:)

    p.s:Esti tare scumpica>:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Aiaiaaai!:x Ce tare e noul aspect<3
    Cat despre pozee
    esti mandraaa!:> Chiar foarte:x

    RăspundețiȘtergere
  14. sunteti niste frumosi si imi place mult tunsoarea ta...am avut-o si eu dar pe par lung :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Este minunat sa pastrezi legatura cu colegii din liceu,iar pozele sunt frumoase...bineinteles tu esti si mai frumoasa. Imi cer scuze am sters fara sa vreau comentariul tau din email...imi pare rau...sti ca tu esti flebetea mea...asta este neatentia.

    RăspundețiȘtergere
  16. ce colegi cute ai! sper să ţin şi eu legătura cu colegii mei de liceu după ce termin (şi după ce îl încep).

    RăspundețiȘtergere
  17. Esti o fata super draguta ,imi place tunsoarea ta si e foarte frumos ca tii egatura cu fostii colegi.O seara frumoasa pt tine.

    RăspundețiȘtergere
  18. E frumos ca tineti legatura. Bravo voua! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. e frumos ca inca mai tineti legatura ...din pacate eu nu o mai tin cu fostii colegi...decat cu vreo 2 sau 2 sau 3 fete

    RăspundețiȘtergere
  20. frumos! o colectie frumoasa de fotografii, o reuniune de clasa "de prima clasa"! esti o fata foarte frumoasa! dar nu uita, Miercurea fara cuvinte este o rubrica, pentru care postam doar fotografii! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. ce frumos te distrezi tu cu prietenii:)

    RăspundețiȘtergere
  22. @Rafael Secret: Ba da se incarca :) asa ar trebui :D multumesc pentru stele:D tare mandra sunt! :D

    @Dia: Multumesc, e un pic strident :D Da, am si eu colegi cu care nu mai tin legatura :) dar macar mai sunt cativa mai deschisi :)

    @*ELENA*: Sar'na! La fel:D:)

    @fatacareaduceploaia: Sa faceti si voi fotografii:D sa vedem si noi:D:>
    Multumesc:D

    @ganduri.aruncate.pe.net. : Multumesc scumpa mea:X te pupacesc:X

    @pandhora: Multumim : D Multumesc:D

    @gabriella: Stai linistita nu e problema! :D Ce mandra sunt :D:) Multumesc mult si tu esti un model pentru mine >:D<

    @Crisa: :D:) thanks :)

    @IULISA: Multumesc:D O seara frumoasa si tie :X

    @Cristi: :D Multumim :D

    @Doda: Stiu, incercam:D:) E bine ca mai vorbesti si cu aceia:D:)
    Pupici:D

    @CARMEN: Multumesc:D:) Stiu, am zis sa fie 2 in 1 :D:) dar am sa respect regula :D:)

    @Nymphetamine: incerc :D:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Ohoo..la mine durează luni întregi să schimb o temă. Nu ştiam că nu mai eşti la liceu o.O
    Foarte drăguţe pozele, şi mai ales "maimuţica":)).
    Eu nu mai ţin legătura cu colegii din generală, i-am cam urât aşa, acum profit de lumea bună de la liceu :)).

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumoase amintiri, frumoase întâlniri. Dar cât priveşte numărul băieţilor, nu sunt puţini deloc. Ce să mai zicem de acele clase "umaniste" în care era un băiat şi 29 de fete?

    RăspundețiȘtergere
  25. @annitu: ooo :)) am trecut anul 2 :)) Sar'naaa:D E frumos la liceu :D:>

    @abbibal: Da, pai sunt putini ca au venit putini :D hihi Multumesc:D

    RăspundețiȘtergere
  26. Faceti reuniune din an in an? :)) Noi abia am reusit sa ne strangem anul trecut dupa multi ani. Lasa-i ca-i bine si asa.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)