Pagini

Leapsa Time!

Azi e ziua lepselor, mi-a dat acum cateva zile o leapsa, andreea, si ca de obicei ma tin de promisiune si o onorez(cam tarziu, scuze dar am uitat, scuze, scuzeeeeee), sa incepem:


1.Sa incepem cu ceva simplu . Revista preferata . Argumentati 
Nu am asa ceva...


2.Culoarea preferata .
Hmm, am mai multe: albastru, roz, turcoaz.


3.Serialul preferat .
"Culoarea fericirii" (Imi plac serialele indiene, hihi)


4.Emisiunea preferata .
N-am, n-am... aveam L.A. si Miami Ink.


5.Cartea preferata .
Enigma Otiliei.


6.Cantecul preferat .
Eee, aici e greu.


7.Filmul preferat .
"Take the lead", oowww, si "10 things I hate about you".


8.Blogul preferat .
Al meu:D Asta ca sa nu ma bata ceilalti pt. ca imi plac foarte multe!


9.Cantaretul preferat .
Beyonce, si multi altii.


10 .Tara preferata .
Hmmm, how far is Mexico? Mwahaha!




Leapsa merge la :
Mademoiselle
Adelina
Nymphetamine
Lucianna
Pumpik Pie
iubesc alcoolul
adelici
Paul
julie
iri
Poison
kyky
Oandi
Bianca Dobrescu

Cime, mi-a dat si el in primire o leapsa, sa vedem despre ce este vorba:
1)Luati cartea cea mai apropiata,deschideti la pagina 18 si scrieti aici randul al 4-lea
R: "asta, basta."

2)Fara sa verificati,cat e ora?
R:16:30

3)Verificati!
R:16:55 (pe aproape)

4)Cum sunteti imbracat/a?
R: Maieu si pantaloni de trening.

5)Inainte de a raspunde la acest chestionar pe ce va uitati?
R: Pe blog-uri.

6)Ce zgomot auziti in afara calculatorului?
R: "Tilivizoru'"

7)Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
R: Acum o juma' de ora, pan' la vecinu' si am ascultat muzica.

8)Ce ai visat ieri noapte?
R: Nu mai tin minte!

9)Cand ati ras ultima oara?
R: Acum 5 minute.

10)Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
R: Vopsea?

11)Daca ati deveni milionar peste noapte,care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
R:O casa, in alt oras normal!

12)Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
R: New York, I love you!

13)Ati vazut ceva neobisnuit azi?
R: Nu ...

14)Ce parere aveti de acest chestionar
R: Merge...

15)Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.
R: Paaaaaaaaaaai, sa vedem, hmmm, nu am idee...

16)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi fetita?
R: Rebeca (e sophie-sticat, I like it!)

17)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi baiat?
R: Hmmmm, inca ma gandesc, eu o sa-i pun mai multe ca ma plictisesc sa il strig pe acelasi nume. hihi.

18)V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate
R: Da, chiar de foarte multe ori!

19)Daca ati putea schimba ceva in lume,in afara de politica,ce ati schimba?
R: Eu? Pfoai, toata lumea!

20)Va place sa dansati?
R: Da da:D

21)George Bush?
R: ?

22)Care a fost ultima chestie pe care ai vazut-o la televizor?
R: Un film "Fratii"

23)Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?

Rebeca C.
Gabrielle Rose
Maria S.
Christina.


Le poate prelua cine vrea! 

18 comentarii:

  1. o iau si eu pe prima:D
    Sper sa nu te superi ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tari sunt :D:D:D.... Esti foarte haioasa ...Imi place de tine ;)))....esti cu pofta de viata ca si mine :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @iubesc alcoolul: npc:*

    @Raileanu Diaa: Nuu:D ia-o! :*

    @Mademoiselle: npc:*

    @Adelici: sa cresti mare!

    @Doda: Haha:D Sar'na:D am observat!

    @Lady Biw: thnks:D

    RăspundețiȘtergere
  4. merci >:D< Si la mine o sa fie greu sa aleg "favoritele" :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Paul: npc:*

    @Bianca: Hi hi:D:> Irlanda:> Interesanta revista:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmm ma bucur ca nu sunt singura care s-a indragostit de acel film mai vechi 10 things i hate about you :) Tare simpatic a fost.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alle.: :D hihihi:D da! Il ador:X

    @Luiza: thnks:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Preiau leapsa a 2-a :d [cam tarziu dar merge :)] .

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar daca nu mi`ai dat`o,mi`a placut :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @adelici: :D bun bun:D:)

    @Coco.(Bby Lovee): :D:) ma bucur ca ti-a placut, nu-i tarziu! :D>:D<

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)