Pagini

Miercurea fara cuvinte (Childhood).

"In copilarie doresti totul, in tinerete si la maturitate... ceva anume, la batranete... nimic."


Continuarea la Carmen.

23 de comentarii:

  1. chiar asa sa fie?sunt sigura ca indiferent de varsta avem dorinte....dar poate ca ne imaginam ca nu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bucurăte că ești încă copil..
    O zi frumoasă scumpo!
    Pupicei..

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-e dor de copilarie. E cea mai frumoasa perioada. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Flyerboy: thanks:D

    @pandhora: Hmmm, depinde de om:D:)(zic eu)

    @*ELENA*: Multumesc la fel >:D<

    @Cristi: :D este!

    RăspundețiȘtergere
  5. la batranete ne dorim nepotei in jurul nostru :X

    RăspundețiȘtergere
  6. si cand ma candesc ca atunci cand eram mica vroiam sa fiu mare

    RăspundețiȘtergere
  7. Cam scurtă copilăria...deşi, din motive personale, de-abia aştept să treacă :D

    RăspundețiȘtergere
  8. in cateva cuvinte ai spus totul :D ..
    te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Copilăriaaa<3 Hai că-mi place postarea ta!

    Te pup::*:*:*
    hugs>:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Iagine plina de caldura si de un farmec deosebit. O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Anul trecut am vazut in parcul Tineretului doua domnisoare la vreo 14-16 anisori, cu doua flori din acelea tip morisca. Se amuzau copios.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Un suflet inocent: oww:D ce dragut:D

    @Trandafir Monica: mie-mi spui?

    @Muc Roz: ehe:))

    @annitu: ei lasa, ca e mai bine sa fii copil:P

    @Doda: :X

    @Sophie: Intr-adevar:D

    @G.W.: :*

    @Rebeca C.: Ma bucur:X Love:X

    @IULISA: Multumesc:D la fel:D:)

    @Costin Comba: hehe:D

    RăspundețiȘtergere
  13. Cat de misto. Culorile alea ma binedispun pe loc. :D

    RăspundețiȘtergere
  14. cat imi e dor de copilarie , satul de atatea probleme , dar nam ce face :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)