Pagini

Marimea conteaza?

Am vazut pe blogul lui Flyerboy, o postare despre un site, si cum sunt eu mai curioasa de fel, am zis sa intru sa vad cu ce se mananca. 
Si cum spuneam... am intrat pe site-ul respectiv si am gasit cateva fotografii foarte interesante, printre care si cea pe care o sa v-o arat si voua pentru ca transmite un mesaj tare adevarat(zic eu).

































Deci, cum e treaba: conteaza sau nu marimea cand doresti sa te angajezi?

Ma gasesti si aici: Beauty and Me

Daca vrei sa ni te alaturi in Blogotecă pe Facebook click aici.


O mica intrebare: Daca cineva te-a "abandonat" si apoi regreta ca a facut-o, inseamna ca si-a invatat lectia?

PS: Parca aveam cateva lepse de onorat, imi cer scuze, dar am uitat de la cine si pe unde sunt lepsele respective. Daca sunteti amabili sa-mi reamintiti promit ca le onorez cat mai curand cu putinta. 

33 de comentarii:

  1. Hm...cred ca am gasit motivul pentru care la fiecare interviu i se spune surorii mele ca nu are experienta:))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) se pare ca marimea este importanta..cel putin la femei :D..la barbati..deloc...:D
    P.S.una dintre lepse e de la mine :)
    http://life.mug.ro/2011/08/09/ai-rezista-fara-telefon/

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai da! Si dupa ce ajunge sefa o marinimoasa din asta atunci sa te tii! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dia: :)))

    @Paul: Ahh! Thanks:D

    @Cristi: :)) ee:)) partea a 2a :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ohoo, daca ar fi precum in poza aia... ar trebui sa incep de luni? Si daca angajatorul este o femeie? :)))

    Ca raspuns la intrebarea ta: in cazul acela mi s-ar rupe daca si-a invatat lectia sau nu. Sa si-o invete dar nu pe mine. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta mă enervează cel mai tare la rasa masculină:"Mărimea nu contează!!!" Da' sânii şi fundu' să fie cââââââââââââââât de maaaaaaaaari!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) am vazut-o si pe asta. E cam adevarata din pacate

    RăspundețiȘtergere
  8. Hahaha :))În unele locuri chiar contează mărimea atunci când te angajezi X_X:)) Dar nu mi se pare normal să conteze asta.

    Şi, dacă ala care te-a "Abandonat" regretă cu adevărat, e posibil să-şi fi învăţat lecţia, deşi sunt şi unii care regretă pe moment şi mâine o iau de la capăt ^_^.

    RăspundețiȘtergere
  9. Am nevoie de abilitatile tale:*:))

    RăspundețiȘtergere
  10. ca si recruiter iti spun ca personal nu ma intereseaza cum arata persoana din fata mea, ma intereseaza ce poate si ce o motiveaza.
    In alta ordine de idei din pacate intr-un stat unde mitocania este ridicata la rang de arta se pare ca, da, conteaza.

    Raspuns la intrebare : inseamna ca a realizat ce copac a fost, ai langa tine Eva Mendes de Mehedinti si tu vrei ce ? Copacule!

    RăspundețiȘtergere
  11. De cele mai multe ori marimea conteaza mai mult decat istetimea.Nu ar trebui sa ne mire daca in viitor va trebui sa ne trecem si dimensiunile in CV :)) (glumesc)

    RăspundețiȘtergere
  12. Bineinteles ca marimea conteaza!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. @Lillee: Poate angajatorul femeie e bi :)) Mwahaha:D Mersi de raspuns:)

    @Lucianna: Ei, acu' si ei ce sa zica:))

    @Flyerboy: Hi hi:)

    @annitu: Nici mie nu mi se pare normal. :)
    Pai mie imi e teama ca regreta pe moment :(

    @Muz Roz: :))

    @G.W.: Pai normal ca stiu ca pe tine te intereseaza alte chestii, nu balcoanele :D

    Ce m-a amuzat raspunsul tau! >:D< thanks:X

    @Aida: :)) Nu zice de doua ori ca astia o vor lua de buna :))

    @Zodrac: Ehm :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Da.Din nefericire traim intr-o societate mult prea superficiala unde marimea conteaza si primeaza.
    Iar referitor la intrebarea ta,daca cineva m-ar abandona si apoi ar regreta,ar fi strict problema lui/ei.Pe mine nu m-ar mai interesa.

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu cred că deja se cer dimensiunile...În majoritatea anunţurilor pentru posturi de secretară se cere poză ataşată la CV, aşa că nu scăpăm!

    RăspundețiȘtergere
  16. Din pacate marimea cam conteaza, iar poza este cam realista.
    Daca cineva te-a abandonat iar apoi regreta, inseamna ca e un fraier care si-a deschis ochii prea tarziu, care a realizat ce persoana minunata avea langa ea abia dupa ce a pierdut-o.

    RăspundețiȘtergere
  17. Deci daca conteaza acest lucru sunt o norocoasa...ma incadrez in penultima poza :))

    RăspundețiȘtergere
  18. din pacatate asta conteaza in principal...:-J

    RăspundețiȘtergere
  19. nu prea se aplica in companiile serioase (adica cine ar vrea o impiedicata cu cupa D daca nu e capabila sa isi duca la bun sfarsit responsabilitatile?). Daca insa e la fel de capabila ca si cea cu cupa A...well....you might be right :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Super tare postarea, din pacate e cam adevarat, marimea conteaza:))

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna. Te anunt ca maine voi spune castigatorii de pe http://lumealuakaa.blogspot.com Concursul se sfarseste la ora 15:00 Daca nu ai scris inca articolul mai ai timp. Bafta ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. @fatacareaduceploaia: da, din pacate :(
    Mersi de raspuns:)

    @Lucianna: :)) Sa stii! Mod indirect, dar se cere. :D:)

    @Stefania: Asa mi s-a parut si mie. Da... asa cred si eu, totusi important e ca regreta nu?:D

    @Doda: hi hi:>
    Lucky you!

    @Un suflet inocent: :)

    @stilistele: Ai dreptate, depinde de seriozitatea angajatorului. :)

    @Gya: ah!:))

    @Akaa': Ihi, thanks!

    RăspundețiȘtergere
  23. @Stefania: ohh! Sper doar sa regrete sincer, sa nu fie ceva de moment.

    RăspundețiȘtergere
  24. :)) am citit pas cu pas , super tare :))
    Deci de luni incepi munca? :P

    RăspundețiȘtergere
  25. Iar in legatura cu intrebarea , sincer da , ii pare rau dar niciodata nu iti va spune , dar isi doreste sa corecteze lucrurile .Lasal sa plateasca :P

    RăspundețiȘtergere
  26. Sunt si cazuri din astea, dar firmele serioase tin cont de abilitati nu de aspect.

    RăspundețiȘtergere
  27. @Rafael Secret: :)))))

    @Rafael Secret: Il las:D

    @Nymphetamine: :D corect:D

    RăspundețiȘtergere
  28. Pai marimea asta conteaza poate cel mai mult ;))

    RăspundețiȘtergere
  29. 1)Eu am nimerit numai femei la interviuri,in ultimul loc a fost barbat dar cu siguranta nu marimea sanilor mei l-a facut sa ma angajeze.
    2)Marimea conteaza doar pentru niste nenorociti,restul nu ar trebui nici macar sa fie interesati decat de inteligenta si pregatirea profesionala.

    RăspundețiȘtergere
  30. @Ela: 1) esti o norocoasa:D
    2) ai dreptate!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)