Pagini

Olteni, banateni, ardeleni...

... ce or mai fi, nu vad ce legatura are "rasa" intr-o relatie (iubire, prietenie) atata timp cat toti suntem oameni. Acum, ce-i drept, oltenii sunt "ai dracu'" si ciudati (traiesc printre olteni de 15 ani si stiu cum e), banatenii sunt mai "molai", ardelenii nu stiu cum sunt, dar nu asta e problema, problema e ca nu inteleg de ce banatenii nu suporta oltenii? Adica ce au banatenii si ce n-au oltenii?  Eu nu zic, sunt oameni si oameni, dar nimeni nu e la fel, si mi se pare o prostie sa te feresti de cineva pentru ca e oltean(LOL), n-am dreptate?

 Mi-am adus aminte ca de ceva timp nu v-am mai servit cu nimic dulce, dar va servesc acusica.
Enjoy!

Dupa ce v-am dat dulce, va dau si o portie de ras: 
"Intrebare: De ce mananca oltenii fasole?
Raspuns: Ca sa-si dea aere!..."

"Intrebare: De ce au oltenii coatele ascutite?
Raspuns: Ca sa-si faca loc printre fraieri.(hahahaha)"

"Intrebare: De ce pun oltenii televizorul pe dulap?
Raspuns: Ca sa se uite la fete sub fusta!"

"Intrebare: Ce isi doresc copiii olteni sa ajunga atunci cand vor creste mari?
Raspuns: Banateni!"

"Intrebare: De ce au banatenii un singur copil?
Raspuns: De zgarciti, daca ar putea ar face jumate.(hihihi)"

PS: Eu sunt banateanca, dar locuiesc in Oltenia iar pe mine ma enerveaza(cateodata) si oltenii(ca-s prea curiosi si nesmtiti) si banatenii(astia sunt inapoiati si nesimtiti). Ihihihi.
Sursa bancuri

Era sa uit, mai stiti ca in postarea trecuta v-am zis ca particip la un concurs?
Ei bine, am luat locul 1 si am castigat si o Diploma.
Multumesc akaa'! :D
(asta asa ca sa ma laud, vorbii modestia de oltean)

49 de comentarii:

  1. Hehehehe :))n-am înţeles niciodată rivalitatea asta nejustificată dintre "rase" .:|

    RăspundețiȘtergere
  2. de moldoveni nu ai zis nimic :))) cum de ? ai uitat ? eu una sunt moldoveanca :)) eu ma feresc de bucuresteni . mi se par figuranti .

    RăspundețiȘtergere
  3. N`am probleme de`astea de unde provine fiecare imparte,:d.De acord cu tine,nu vad motiv sa te feresti.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. oltenii is smecheri si oltcitul e misto si oltencele sunt bune :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă mir că nu ai spus nimic de moldoveni :)) Acum un an am fost într-o tabără la mare cu nişte colege şi mai mult de jumătate din cei care erau acolo se fereau de noi , cum că moldovencele sunt a dracului rău. :)) Într-o relaţie de iubire nu trebuie să existe diferenţe din astea de etnie , mi se pare pueril şi oarecum penibil. Suntem toţi români , asta ar trebui să fie baza! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Bun. Ia sa vedem. Sunt nascut in Bucuresti,locuiesc in Calarasi si iubesc o fata jumate ardeleanca, jumate moldoveanca. E de bine?

    RăspundețiȘtergere
  7. Hahahahha!=)) Foarte tari bancurile! Cât despre ardeleni olteni şi bănăţeni:-s nu cred că mă pot pronunţa, sunt munteancă până în vârful unghiilor:))


    Kisses>:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. @annitu: nici eu :)) mai ales ca sunt undeva pe la mijloc sa zic asa:))

    @Un suflet inocent: pai de moldoveni nu prea stiu multe:D nu stiam ca nu suportati bucurestenii:D:) Sa stii ca am prietene moldoveance:D si sunt asa de scumpeee:D pana acum imi plac moldovenii:D

    @Christina: :D ihi:D sar'na:D

    @danut-iulian: Pfoai:)) o zisesi!:)

    @Mademoiselle: Naaaaaahm nu zic, imi plac moldovenii:P(deocamdata) :D am avut conflicte cu banatenii pana acum.
    Chiar ca e penibil sa fie astfel de diferente, dar deh, fiecare cu goanga lui.

    @Muc Roz: Ciudaaaaaaaaaat!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Bianca: multumesc. :D Hm, se poate, dar oamenii se copiaza intre ei asa ca nu stiu ce sa zic:D:) Oricum in banat, oltenii sunt vazuti cam ciudat. :D

    @Rebe: owww:> Munteanca mica :> si frumoasa ce esti tu!:>

    RăspundețiȘtergere
  10. 1. felicitari pentru concurs :)
    2. foarte tari bancurile
    3. yummii..ce pofta de capsuni mi-ai facut :>...:))
    4. Toti suntem oameni,doar ca unii sunt mai incuiati si nu suporta pe altii..pacat...

    RăspundețiȘtergere
  11. @Paul: 1.thanks:D
    2.:D ma bucur ca iti plac
    3. :D
    4. corect!

    RăspundețiȘtergere
  12. Omul trebuie sa fie om, nu conteaza ce origine are.

    De ce arunca oltenii vaca din avion?
    Ca sa bea lapte praf! :D

    RăspundețiȘtergere
  13. si pe mine ma enerveaza discriminarile astea.

    RăspundețiȘtergere
  14. pentru chestia asta cu zonele tarii am nevoie de o patura, ca ma lasa rece.

    P.s. Eve Mendes de Mehedinti Rulz :P:P >:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. Ardelenii-s cam asa:
    'Ioane, tu mi-ai tras o palma in gluma sau in serios?'
    'Serios, mai!'
    'No, binie, ma...ca mie nu-mi plac glume de-astea'
    In rest, sunt cam ca mine :)
    A! si sunt in 'raca'cu moldovenii.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Cristi: Haha, bun bancul.

    @Nymphetamine: :)

    @G.W.: :)) Haha, Eva Mendes :)

    @Bengts fotoblogg: Thank you:D

    @Cleo: :)) Ce amuzanti sunt ardelenii :))

    RăspundețiȘtergere
  17. ai perfecta dreptate.sunt oameni si oameni , nu are legatura cu rasa , regiunea , etc. te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  18. Hihihi;))Foarte tari bancurile si felicitari pentru premiu:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Aaa..era sa uit.Arata delicioas desertul.Sper ca a mai ramas o portie si pentru mine;))

    RăspundețiȘtergere
  20. Felicitari pentru locul 1!
    P.s. Buna prajitura ;))

    RăspundețiȘtergere
  21. ce tare:))
    eu is bucovineanca deci cumva nu ma bag.:d
    spor in continuare:)
    Si bravo pentru premiu, meriti!

    RăspundețiȘtergere
  22. Se numesc... prejudecati :)) Omul tot om este, indiferent de unde vine, totul tine d epersonalitate si nu de zona. Aaaa... si multumesc pentru desert! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. @modniza: Multumesc>:D<

    @Aida: multumesc:D normal ca a ramas o portie si pt tine:D este pt toata lumea:D

    @DINOeverest: Sar'na:D

    @Bia.: :)) ee i-auzi:>

    @Maria S.: Sar'na:D Wow:D Esti prima bucovineanca pe care o stiu (cred):D

    @BandOfBrothers: =)) dar?

    @Irina: Coreeeect! Cu placere:X

    RăspundețiȘtergere
  24. Hm eu as fi banateanca dupa zona in care m-am nascut, dar nu ma simt deloc :))

    RăspundețiȘtergere
  25. @Alle.: asa si eu sunt dupa zona in care m-am nascut, dar sunt olteanca dupa zona in care locuiesc:D

    RăspundețiȘtergere
  26. De ce işi fac case rotunde şi îşi cumpără maşini roşii, ştii?

    RăspundețiȘtergere
  27. Bănățenii au ce au cu oltenii... da românia întreagă are ce are cu moldovenii. Cu noi e și mai jale. Da' io-s foarte mândră de Iașul meu. ^__^

    RăspundețiȘtergere
  28. @Cătălin: Ca sa nu se barfeasca pe la colturi?:))

    @.miss bee: hihi :D:)

    RăspundețiȘtergere
  29. Pai de moldivenii?? eu sunt moldovean , ce poti sa zici de noi ?:))))

    RăspundețiȘtergere
  30. @Rafael: Pai n-am nimic cu voi :D:))

    RăspundețiȘtergere
  31. Rafael, în general oamenii sunt reticenți când vine vorba de moldoveni. Vezi bucureștenii... :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Felicitari pt premiu.
    Mai stiam su eu un banc cu olteni:
    De ce nu pun oltenii castraveti la murat?Pt ca nu le incape capul in borcan;))

    Sper sa nu se supere oltenii pe mine...e doar un banc.:)

    RăspundețiȘtergere
  33. @fatacareaduceploaia: Multumesc:D =)) bun banc :))

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna mă numesc Miha a morosanca get beget .am avut o relație cu un muntean din Pitești dar va spun s f diferiti s judeca altfel ca noi ardelenii.s oameni dar eu in 1 an de zile respect s omenie la ei nu ai a vezi.

    RăspundețiȘtergere
  35. Ca să menţionez de la început:sunt olteancă şi sunt mândră! cred că stă în firea noastră să ne apărăm locul de provenienţă.După părerea mea, ar trebui criticată pers, şi nu locul de unde se trage..ideea e că dintotdeuna ne-am confruntat cu o generalizare dusă la extrem.La urma urmei, suntem toţi români. că există anumite particularităţi care ne deosebesc, asta-i clar, doar că avem tendinţa de a face din ele motiv de scandal sau de competiţie..păcat..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa sunt oamenii, nu mai stiu ce sa critice, deci... :) Merci pentru feedback ! :D

      Ștergere
  36. E, eu pot sa spun ca iubesc un oltean si nu e usor deloc :))

    RăspundețiȘtergere
  37. Multumiri ! M-ati facut sa rad ! Am a va spune doar atat(nu-i de ras).In vremea
    retragerii austriecilor din Oltenia(1738-1740).O ceata de refugiati catolici si ortodocsi pleaca dupa un detasament.
    Sunt incercuiti de bande tocmite de boierii "turciti".O manastire le inchide
    portile.Se intaresc pe un deal.Asteapta
    un ajutor de la o companie austriaca
    chemata in sprijin.De sete un grup fuge noaptea.De dimineata vor sa se intoarca pe deal.Un localnic(unii spun
    ca fata bisericeasc)striga sa vina satenii
    din apropiere sa prinda pe "nemtii papistasi".Vin si banditii(haiducii). Fugarii in parte se ascund in padure,altii prin camp,iar femei cu copii mici stau in tinda bisericii.Nu li
    se da voie sa intre.Urmarea e ca prinsii
    sunt fie hacuiti ,fie dati robi la turci. Restul cetei care mai e pe deal va pleca
    teafara in Ardeal si Banat dupa ce compania vine in ajutorul detasamentului.Cine ce a facut ?:-haiducii sarbi,bulgari,valahi au omorat
    si vandut la turci pe crestinii aceia;-boierii greci si valahi au impartit castigul din jafurile si omorurile de crestini cu haiducii si popii;-turcii si-au
    facut interesul au ocupat,pradat si plecat;-austriecii au aparat pe refugiati
    si au plecat;-refugiatii vai de mama lor
    care a scapat bine,care nu...;-localnicii
    ori au ascultat de unii popi si boieri de
    au navalit la placinte peste convoaiele
    refugiatilor,fie au ajutat pe amarati sa
    scape,fie nu s-au bagat;-popii au intors cu desavarsire spatele strigatelor de ajutor ale celor casapiti
    ori urmariti;-cei mai milosi au fost saracii pamantului,cei mai nemilosi au fost "smecherii" satelor buni prieteni cu haiducii din carausia "marfurilor furate sau de contrabanda"-MAFIA de!

    RăspundețiȘtergere
  38. Ca sa duc la capat povestea dinainte.
    Poate totusi puneti si paia si pasta pe blog.Urmasii celor ce au patimit
    asa crancen au aflat la istorie
    in scoala ca haiducii si boierii
    de i-au tocmit au fost de fapt
    "patrioti" Despre suferintele nevinovatilor nici-o vorba. Numai oameni de alt neam pot face asta.
    Eu pomenesc intamplarea cum o stiu de la "urmasi".In amintirea macar a copiilor dati la turci si
    care au saturat cat de cat poftele
    negustorilor de copii si astfel au amanat patrunderea in Banat pentru
    alte "afaceri".Copii din Oltenia pierduti si copii din Banat nepierduti.Sa fiti destepti si fara frica
    eu va spun la buna vedere! Suca

    RăspundețiȘtergere
  39. Ar fi bine ca "povestea" de mai sus a
    fi fost o znoava.Insemnarile "celor din
    diaspora" bine cercetate de istorici
    ai "marilor institutii academice" cu
    sarcina de la "stat" si amintirile unor batrani din nordul Olteniei
    spun altceva.S-au intamplat ! Cereti
    lamuriri la Mag.Istoric,Acad. Romana,
    B.O.R.,Arhivele militare si civile austriece si mai ales "uriaselor personalitati ale istoriei romanesti"
    ce mai traiesc si "au vazut".
    Sa fie pentru sufletele patimite atunci si acum.Eu atata vreau.Sa imi
    capat linistea prin faptele mele si
    sa nu mai am parte de rautate.
    Linistea e bunatate ! O zi buna tuturor !

    RăspundețiȘtergere
  40. Sunt un nascut in Oltenia din parinti si bunici asijderea.Am patit multepacaleli pe vremea scolii. De-astea cu cine am fost "noi"...de parca suntem din aceeasi muma si acelasi tata.Un "mare" istoric a vrut sa ma cunoasca. Dar nu mi-a spus nimic despre ce am vrut sa stiu. Atunci am aflat singur. Acum stiu de-ajuns. Stiu cine pot sa fiu. Am citit ca,banatenii mai mult nu vor olteni acolo. Ba chiar deloc "vinituri". Treaba dv.! E dreptul rv. ! Va multumesc pentru ca o spuneti pe fata. Va multumesc pentru ca ne aratati cum traieste o lume de bun-simt. Poate ramanem prieteni si ne vom regasi cetateni europeni. Au incercat ceva cam la fel si oltenii care
    au impotrivit "viniturilor" ce au mers catre Banat si Ardeal. Nu a fost sa fie.
    Copiii lor "au plecat" peste Dunare. De
    foarte multe ori. Ce nenorocire.Se vede si azi. Asta e !Poate noi reusim.

    RăspundețiȘtergere
  41. Nu stiu daca ti-ai facut vacanta.
    Iti doresc numai vacante la fel frumoase precum poate spune
    oricine ca ESTI !
    Ai un blog fain . La revedere !

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)