Pagini

♫αкαα' s World♫ + Leapsa

Am primit o invitatie de la o domnisoara draguta(♫αкαα`♫), care a organizat un mic concurs si dupa cum i-am promis de la inceput ca o sa particip, si am uitat(ca asa sunt eu uituca de obicei) iata ca ea mi-a reamintit si am zis imi onorez promisiunea.
Dupa cum am vazut, este noua in Blogosfera, insa blogul ei este foarte interesant si va invit si pe voi sa o cunoasteti.


Ca tot imi onorez promisiunile, am sa-i raspund si lui Paul la intrebare(care este de fapt o leapsa):  as rezista fara telefon?
Draga Paul, da, as rezista fara telefon(telefoane, mai exact 2) dar vreo 2, 3 zile(ce e prea mult strica). Stiu ca sunt doar niste obiecte insa au valoare sentimentala pentru mine pentru ca primul (Samsung U600) este cumparat de tati meu si al doilea e cumparat de mami(dar la insistentele lui tati) si il ador pentru ca e colorat, si e asa draguuuut, fara el nu se poate. Sa va arat si poze:
Spate-fata! Na, ca alte poze n-am gasit decat cu unghii, evitati unghiile, telefonul e important.
Pe spatele telefonului e opera mea, mwahahaha.
Leapsa nu o mai dau mai departe pentru ca e tarziu si imi e somn, si nici nu stiu cui, o preia cine vrea.

17 comentarii:

  1. hehe..ce dragut telefon si foarte frumos personalizat :>
    Si nu ignor unghiile,se asorteaza foarte bine cu telefonul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce cute e telu:)) Eu una nu as rezista o zi fara telefon.

    RăspundețiȘtergere
  3. iti observ unghiile in poza si sunt foarte dragutze

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru participare >:D< Astazi la ora 15:00 voi anunta castigatorii deci Bafta ;)!

    RăspundețiȘtergere
  5. fara telefon ? mda...fara laptop? hmmmm....

    RăspundețiȘtergere
  6. @Paul: Hihi, thanks:D:))

    @Gya: Hi hi:D thanks:D

    @Doda: Oh, sar'na:D)

    @blonde Kitten: Hihi:D ma bucur:D

    @akaa': Cu placere:D Sar'na:D

    @coco: Ahh :)) fara laptop nu se pune!:))

    @Mademoiselle: owww :D vopseste-l! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Până şi telefonul tău e pe jumătate leopard. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Concurs - Cel mai frumos blog - FINISH !
    Vezi cine a castigat -> http://lumealuakaa.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. unghii cu personalitate, telefon cu personalitate fata cu personalitate ..:)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Mademoiselle: hihi:D

    @Annitu: :)) Pai deh :D :))

    @akaa' : Euuuuuuuuuuuuuuuuu! EUUUUUUUUUUUUU! ihiiiiii!:D sar'na:X

    @G.W.: uuuhm:D sar'na:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Prima data m-am uitat la unghii, recunosc. Abia apoi am aruncat un ochi si la telefon. :))

    Mult succes d-soarei cu blogul cel nou.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sper ca ti`a placut diploma si felicitati. !

    RăspundețiȘtergere
  13. @Lillee: Hi hi:D

    @Bianca Dobrescu: Bine bine :))

    @akaa': DAaaa!!!:D Am sa fac o postare despre ea:D

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitari pentru diploma de la concurs.In legatura cu oltenii,chiar nu stiu ce sa-ti zic...si eu sunt olteanca,am un verisor prin alianta banatean si totul este OK. Sunt oameni printre oameni.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)