Pagini

Girls and haircuts.

Cam asa e cu tunsu' la fete... hihihi. Nehotarate sunt "fetili" astea, si cam la fel facem si cu baietii, nu fetelor? (cateodata)

48 de comentarii:

  1. mai degraba: omg! nu mai sta ca in poza/ ca la coafor! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nehotarate rau si etern nemultumite...:p

    RăspundețiȘtergere
  3. daaaaa, ce ma regasesc=)) desi acusica prinde forma si pot sa l fac mai simpatic de cand mi am facut bretonu drept...desi, uneori mi e lene:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. da...:)) mai ales cu baietii...off...

    RăspundețiȘtergere
  5. cam asa am facut si eu.M-am tuns bob si mi-a placut foarte mult dupa ce am iesit de la salon,dar dupa cateva zile am inceput sa plang si nu imi statea rau deloc,dar...fetele:D

    RăspundețiȘtergere
  6. La mine nu e aşa...sunt conştientă că arătam bine cu părul lung, dar mă simt aşa de bine tunsă...că nu am chef să îl mai las să crească!

    RăspundețiȘtergere
  7. @julie: hi hi:D:)

    @Cristina: sa stii :))

    @DINOeverest: ;)) ehm, ce satisfactie ai:P

    @Oandi: :)))) imi place cum iti sta cu breton:D

    @Nymphetamine: :D

    @iubesc alcoolul: ;)) stiam eu!

    @Gabrielle Rose: Si acum iti place?

    @coco: :)

    @Lucianna: Stiu cum e! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu dupa ce m-am tuns scurt, scurt am inceput sa ma visez cu parul lung.:)) Adevarul e ca imi lipseste cateodata. Insa toata lumea imi spune ca imi sta mai bine asa. Eh, ce sa faca si ei. da-mi o adresa ca iti fac cunostinta cu lista mea de filme :))

    RăspundețiȘtergere
  9. sa inteleg ca din poza rezulta: FATELOR NU VA TUNDETI SA NU REGRETATI!:)):))

    RăspundețiȘtergere
  10. macar m`am linistit cu extensiile:))))candva tot mi as fi pus dar m am cumintit si se pare ca imi creste mai rpd decat ma asteptam:d

    RăspundețiȘtergere
  11. @Zuza ღ: Hi hi:D

    @Adelina: Ca bine zici, ce sa faca si ei:)) se dau cu parerea la parul tau, al meu :)) Ma mai visez si eu cateodata cu plete, dar imi trece :D
    uite id: costache_lavinia_monica :D abia astept:D

    @Adelici: ;)) hi hi

    @Roscovanu Flo: Ei, nu e valabil pt toate:))

    @Oandi: :)) Mie parca nu-mi creste asa repede =))

    @Den': :>

    RăspundețiȘtergere
  12. pai m-am impacat cu asta dar din fericire a crescut repede,iar acum toata lumea imi zice sa ma tund la loc,dar nu o mai fac:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Hhehee=)) EXACT aşa fac şi eu X_X

    RăspundețiȘtergere
  14. deci samson ala din pilda lu nu stiu cine era femeia ca doar avea toata puterea in par :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca si parul e motiv de depresie inseamna ca viata e foarte complicata. :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Frumoase tunsori!
    Îți doresc o seară excelentă scumpo!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu daca as avea plete si le-as tunde sigur nu mi-ar parea rau.

    RăspundețiȘtergere
  18. @Gabrielle Rose: hi hi ;) daca stii ca iar nu va fi pe placul tau, sa n-o faci!:D

    @annitu: :D stiam eu!:))

    @G.W.::)))))

    @Cristi: nu stii ce inseamna parul pt. o fomeie?

    @Bianca Dobrescu: Tot timpul?:))

    @*ELENA*: Multumesc la fel:D>:D<

    @Muc Roz: Pai tuuu :P

    RăspundețiȘtergere
  19. Moaaa, ce mai nimerit aici.:))
    De regula sunt adepta tunsorilor nonconformiste si foarte fixe. Pentru asta investesc mult prea mult in stilisti, placi de par, produse profesionale. Mereu imi scjimb lookul, tunsoarea, culoarile, suvitele. Am fost blonda, roscata, bruneta, mov, roz, satena. Pana am ajuns la concluzia ca blondul ma reprezinta. Dar cum ma plictisesc usor am inceput asa: blond cu suvite rosii, negre, verzi,roz. Acum sunt blonda cu varfurile negre.
    Hmm... si am stat eu asa si m-am gandit, si m-am tot gandit, pana mi-a zis sotul meu: mai, dar tu nu-ti mai schimbi look-ul? Adica tot blonda cu varfurile negre de vreo 1 an, intr-o parte mai lung si in cealalta mai scurt... Fa-te roz. Mi-e dor. Ah, da. Schimba-ti freza, tunde-te.
    Si uite asa de vreo doua saptamani tot caut un stilist sa ma tund. Dar parca n-as vrea...
    Nici nu stiu ce sa fac. dar varfurile roz tot mi le fac iar. E porunca de la al meu sot. :)
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Lillee: awww:D ia sa ti faci poze sa ne arati si noua cand te faci roz:D:D:D:D

    @Rebe: hihi:D sa nu te tunzi ca la ce pleata faina ai:X

    RăspundețiȘtergere
  21. ufff cata dreptate...am trecut prin toate fazele.Acum sunt din nou la prima si nu degraba ma frezez...basta! mi-a ajuns :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  22. Asa am facut si eu ,m-am tuns scurt (vroiam cica o schimbare ),iar acum ma rog de el sa creasca mai repede :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu doar cu părul și cu băieții stă treba la voi cam la fel, ci in tot ceea ce faceti si achizitionati:
    - imi iau o poseta noua!(inainte)
    - vai ce faina-i posetuta!(in ziua aceea, dupa)
    - imi trebuie o posetuta noua, nu am nimic de doamne ajuta!Sia aia de ieri?Nu am cu ce sa o asortez!(dupa)

    RăspundețiȘtergere
  24. @ella: Si eu am trecut, acum mi-a trecut(cred)

    @Aira: Ma mai apuca si pe mine cateodata sa ma rog de el sa creasca, dar parca tot mai mult imi place parul scurt:D

    @lagrig.ro: eeeee :P uitasi de pantofi:P

    RăspundețiȘtergere
  25. A fost un fel de template!

    RăspundețiȘtergere
  26. Fix asa sunt eu :))
    Aveam parul lung, dragut, tuns in scari, o frumusete, apoi m-am tuns drept, cu un centimetru deasupre umerilor, apoi m-am abisnuit cu freza, iar acum plang dupa par,pentru ca era mai dragut mai lung :D

    RăspundețiȘtergere
  27. @lagrig.ro: eee :P

    @Stefania: lasa ca o sa creasca! :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Misto interpretarea, cu toate ca la mine nu se aplica. Eu ma tund des, cand mi se pune pata si niciodata nu regret. :)

    RăspundețiȘtergere
  29. @Irina: cred ca esti printre putinele femei care spun asta:D

    RăspundețiȘtergere
  30. "m-ai" "schimb" Am scris in graba si am facut greseli urate. :)

    P.s. cand imi fac suvite roz, pun poze. :)

    RăspundețiȘtergere
  31. @Lilleee: Las' ca n-are nimic:D:* asa asa:D Pozze:X

    RăspundețiȘtergere
  32. Oh, normal!:)) Asa fac si eu, se putea?:))
    Imi place poza, mare dreptate ai!:))

    RăspundețiȘtergere
  33. @kyky™ : Daa, toata lumea face asa:D:))

    RăspundețiȘtergere
  34. @Copilul cu ochi caprui: sar'na:D

    RăspundețiȘtergere
  35. He,he!Mi s-a intamplat si mie dar asta doar pentru ca nu am avut eu rabdare sa il aranjez mai bine si de aceea mi se parea ca este dificil de purtat in stilul nou.

    RăspundețiȘtergere
  36. Câteodată e pentru că nu am fost tunse cum vrem. :D Eu spre exemplu, am vrut o frizură ca a Rihannei când eram mică, aceea scurtă la bază şi cu vurfurile din faţă mai lungi, iar frizeriţa fiind mai bătrână, nu aş putea spune că nu avea experienţă, dar a rămas cam în urmă cu moda. Aşa că în locul unei frizuri ca a Rihannei am primit o frizură ca a Andreei Esca. :))) A fost o mare lovitură în stomac când m-am uitat în oglindă. Tot ce i-am putut spune era că nu merită să ţină foarfeca în mână şi că nu o las să plece până nu îmi face părul înapoi. =)))
    Aveam vreo zece ani şi nicio experienţă în autocontrol. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) lasa ca eu am inceput sa plang vara trecuta cand m-a "caprit" una :)) mergeam pe strada plangand, a fost atat de umilitoooor! =))

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)