Pagini

An Education

Poster An Education"În peisajul Angliei anilor 1960, Jenny, o elevă de 16 ani cu un viitor strălucit în faţă, este bulversată de apariţia unui bărbat rafinat şi misterios. Deşi noul ei pretendent, David (Peter Sarsgaard), este cu mult mai în vârstă, acesta se face repede plăcut de către părinţii ei rigizi şi îi dezvăluie tinerei o lume a distracţiei şi plăcerilor. Atrasă fiind de lux, excursii romantice şi viaţa de noapte, Jenny este tentată să renunţe la visul unei educaţii la Oxford şi se dedică total relaţiei cu David. Încurajată şi de părinţi, care îşi doresc foarte mult să o vadă măritată, în final Jenny renunţă definitiv la şcoală, neştiind cât de fragilă este de fapt realitatea unei vieţi cu David."


Cu descrierea de mai sus nici nu mai are rostul sa mai incep si eu cu trancaneala, pot doar sa vi-l recomand cu mare caldura pentru ca intr-adevar este o lectie de viata in special pentru noi fetele, si sa nu-mi spuneti ca iar generalizez pt. ca de data asta o fac intentionat.


Aici aveti trailer-ul:

In caz ca va hotarati sa-l vedeti astept parerile voastre.
Si daca l-ati vazut si mai bine, tot astept parerile voastre.
Multumesc anticipat.

32 de comentarii:

  1. @Rebe: cu placere:X vizionare placutaD

    RăspundețiȘtergere
  2. Un film pe care il aveam in obiective dar nu prea am avut timp sa il vad...
    Daca tu il lauzi inseamna ca este bun...
    O sa il vizionez si o sa revin:D

    RăspundețiȘtergere
  3. eu l-am vazut la scurt dupa timp dupa ce a aparut... si sincer mi-a placut enorm de mult, e chiar o lectie de viata :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Aimee: :D vizionare placuta:D

    @broken.wings: ma bucur ca esti de acord cu mine:D>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Pare genul meu...poate imi fac curaj si ma uit, desi nu-mi place sa ma uit singura la filme...

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte bun filmul...am avut norocul sa-l vad la scurt timp dupa ce a aparut si chiar mi-a placut!
    E chiar o lectie de viata:))

    RăspundețiȘtergere
  7. mi-ai facut pofta...
    dupa ce-l vad, revin :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Txn de recomandare:) o sa il vizionez cat mai repede. si o sa revin si eu cu o parere:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Hai că m-ai convins. Îl iau acum şi revin cu un comentariu :x

    RăspundețiȘtergere
  10. L-am vazut de doua ori! Imagineaza-ti cat de mult mi-a placut...in afara de poveste in sine, background-ul era amazing! Chiar e o lectie dar...eu sper ca fetele sa nu fie atat de dumb ca protagonista sau ca tipa blonda :)) Oare chiar atat de naive sa fim?

    RăspundețiȘtergere
  11. Ahh!! Film englezesc8-> Mai bine ma abtin, dar cu siguranta azi ma voi uita la el:D:))

    RăspundețiȘtergere
  12. am o prietena care este innebunita dupa acest film :d o sa mai uit si eu.. thnx :*

    RăspundețiȘtergere
  13. @Dia: Vizionare placuta:>


    @FRENCH.KiSS: De ce nu mi-ai zis de el paana acum?":))

    @Julie, Den', annitu: vizionare placuta fetele si va astept:X

    @Blonde Kitten: Pai cred ca o sa ma mai uit si eu la el :)) E asa frumos:D Acum sa speram ca nu toate is la fel;)) Dar in fata iubirii cam toti suntem naivi:D

    @strawberry blonde: vizionare placuta:D

    @iubesc alcoolul: are si de ce:D vizionare placuta:D

    RăspundețiȘtergere
  14. @Gabrielle Rose: vizionare placuta:>

    RăspundețiȘtergere
  15. L-am văzut acum, până la urmă.
    Genial, e tot ce am de zis :x şi noi, fetele, ar trebui să învăţăm ceva din el.

    RăspundețiȘtergere
  16. Vai, trebuie sa-l vad :) Pare super interesant din descriere!! Deobicei descrierile oficiale ale filmelor nu mi se par niciodata interesante, si am surprize cand vad filmul. Dar asta chiar pare fain :)

    RăspundețiȘtergere
  17. @annitu: ma bucur ca ti-a placuuuuuuuuut! :D>:D<

    @Sophie: :D Este(zic eu)

    @Alle.: :D vizionare placuta:X

    RăspundețiȘtergere
  18. mersi pentru recomandare. chiar ma intrebam: eu la ce ma mai uit? :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna! Multumesc de recomandare, m-am uitat zilele trecute, imediat dupa ce am citit postarea ta.
    Ca dovada ca mi-a placut...: http://phozone.wordpress.com/2011/08/22/o-lectie-de-viata/

    RăspundețiȘtergere
  20. @Phozone: buna:D cu placere:D Am citit, super prezentarea:D

    RăspundețiȘtergere
  21. I must see it!
    Imi place accentul britanic,umorul englezilor este incantator iar actorii sunt desavarsiti!

    Multumesc pentru recomandare!

    Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Ela: si mie imi place:D cu placere:D Pupici

    RăspundețiȘtergere
  23. C.L.M...Sa-ti spun ca stiam si am si vazut filmul?cred ca la asta te refereai...nu?Pupici:D

    RăspundețiȘtergere
  24. L-am vazut ieri si mi-a placut desi finalul a fost previzibil.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)