Pagini

Life in Pictures (Life in A Day)

Poster: Life in a Day "Life in A Day" este un documentar, primul de acest fel, bazat pe materiale video trimise de oameni din toată lumea, o capsulă a timpului care spune generaţiilor viitoare cum era să fii în viaţă pe 24 iulie 2010.


Am vazut trailer-ul pe youtube, e uimitor cand ma gandesc cate se pot intampla in  momentul asta in toata lumea... tot ceea ce se intampla in jurul nostru e fascinant, mai ales daca am putea sa inghetam timpul pentru ceilalti si noi sa stam sa ii analizam pe fiecare in parte, nu credeti?




Gata cu trancaneala, trailer-ul:


Continuarea la Costin Comba

30 de comentarii:

  1. Wow, chiar sună bine :x Am să-l iau şi pe ăsta, tocmai s-a downloadat ăla pe care l-ai recomandat ieri, "An Education", dar cred că am să-l văd pe ăsta întâi :x
    Mulţumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @adelici: nu stiu:-? pare, dar vad eu :))

    @annitu: :D:> Cu placere:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare extraordinar. Acum îl caut să-l privesc și eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. E ceva foarte potrivit cu tema lansată de Costin. Ai avut o alegere inspirată.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Jteph: :D vizionare placuta:D

    @Max Peter: thanks :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesant film ! Chiar e ameţitor să te gândeşti ce se întâmplă în aceeaşi clipă în toate colţurile lumii...

    RăspundețiȘtergere
  7. Pare in regula! Cred ca il trec pe lista pentru movie night! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. sa stii ca eu imi pun de multe ori iontrebarea asta. Oare ce se intampla acum in nustiu care loc... Probabil ca acum undeva in lume, cineva manaca supa de pui, altul se uita la Oprah, unul citeste ziarul pe WC, altii fac sex, altii inscriptioneaza dvd-uri, altii se scarpina in ureche, altii se afla cu mana pe clanta usii, iar altii citesc bloguri. Te salut.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce lucruri interesante ne mai arati tu noua;;). Si filmul de ieri, l-am adaugat in lista. Pentru ca am o lista. Ihim, da don'soara am o lista cu filme ce trebuie vazute. Nu ma crezi? Ti-o arat si tie..:))

    RăspundețiȘtergere
  10. oo..ce bine arata..:)..trebuie sa-l vad :>

    RăspundețiȘtergere
  11. @pandhora: :D

    @Zina: Da, ametitor e un cuvant potrivit.

    @Alice Georgiana: Bun bun. :D

    @Gya: Vizionare placuta, :)

    @Costin: yup:D

    @Adelina: Ia sa mi-o arati :))

    @Bianca: :) Da:D

    @Paul: Da da da:D

    RăspundețiȘtergere
  12. si eu abea astept sa vad filmul.


    btw, poti sa-mi mai trimiti o data e-mailul cu datele tale personale pentru premiul de la giveaway, te rog? l-am sters din greseala :-S.

    RăspundețiȘtergere
  13. si eu abea astept sa vad filmul.

    btw, poti sa-mi mai trimiti o data e-mailul cu datele tale pentru premiul giveaway, te rog? l-am sters din greseala :-S.

    RăspundețiȘtergere
  14. si eu abea astept sa vad filmul.

    btw, poti sa-mi mai trimiti o data e-mailul cu datele tale pentru premiul giveaway, te rog? l-am sters din greseala :-S.

    RăspundețiȘtergere
  15. super :d il voi vedea, cu siguranta

    RăspundețiȘtergere
  16. @Crisa: Mersi, am trimis:D

    @iubesc alcoolul: >:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. Pe bune?Pe bune? Chiar pot? ;;) Vreu, vreu vreu.;;):P

    RăspundețiȘtergere
  18. In primul rand interesant, sa faci un film din franturi din viata a milioane de oameni.
    In cel de-al doilea cei ce l-au facut cred ca au murit de la atata cafea, sa te uiti la mii poate zeci de mii de filme e ceva...
    In cel de-al treilea, eu de ce nu am stiut ca s-a facut un asemenea "concurs" sigur apaream "ca vedeta principala" pe afisul oficial. Si ca sa fiu modest iti rezervam si tie un loc mic intr-un colt:) sa nu apar doar eu:P

    RăspundețiȘtergere
  19. O idee foarte buna completata de profesionalismul celor de la NG ...

    RăspundețiȘtergere
  20. Vrei sa o scriu aici sau iti trimit un e-mail.?;;)

    RăspundețiȘtergere
  21. @cime: modestia astaaa! :))

    @calator spre infinit: :)

    @lagrig.ro: intr-adevar. :)

    @Adelina: cum vrei, pe mess nu e bine?:D

    RăspundețiȘtergere
  22. Am revenit cu comentariu:))nu am reuşit să-l văd nici acum. De data asta pentru că n-am găsit nicio subtitrare pentru el.X_X

    RăspundețiȘtergere
  23. @annitu: nici eu n-am gasit subtitrare, e doar in engleza, nu l-am vazut in totalitate ca m-a enervat:D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)