Pagini

Nu-s genul asta de fata! & Miercurea fara cuvinte

Am castigat pe blogul Crisei o carte foarte draguta ( "Nu-s genul asta de fata!") pe care am primit-o astazi si cu ocazia asta tin sa ii multumesc domnisoarei si sa o anunt ca ma voi apuca in curand sa o citesc (adica azi).
 (click pe poza pt. marire)
E ruuuoz! hi hi! 

Asa... pe langa prezentarea cartii vroiam sa va spun ca sunt dezamagita de cateva persoane care isi spun "prietene" si care ma considera ca pe o sora dar nu ma trateaza ca atare... si sincer am ajuns la concluzia ca decat sa fiu falsa si pe interes ca ele (nu ca ar avea cine stie ce interese, dar oricum) mai bine raresc legaturile usor, usor si o las balta pentru ca nu vreau sa ajung sa pastrez o "prietenie" doar pe baza intereselor.

Mai bine ramanem la stadiul de cunostinte si gata pt. ca eu pun foarte mare pret pe ceea ce inseamna acest cuvant "prieten" si cine nu intelege... problema lui, nu?

Gresesc pe undeva? 

Daca da, asta e, dar nu pot sa fiu o mincinoasa si sa pretind ca sunt o buna prietena cand altii se prefac atat de bine, nu pot si cu asta-bast!
Cum spune si titlul cartii mele: "Nu-s genul asta de fata!"

‎"Prietenii se pretind sinceri, dusmanii sunt intr-adevar. "

Aaaw, e miercuri, uitasem de Miercurea fara cuvinte.
Asaaa!
Mai multe, la Carmen.

48 de comentarii:

  1. nu gresesti deloc..si eu dau mare importanta cuvintelor "prieten" "amic"...nu toti le merita..defapt majoritatea prietenilor notrii nu le merita..

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt tot felul de prieteni pe interes, ştiu cum e. Dar încearcă să te uiţi mai bine şi să vezi cine ţine şi cine nu la tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu gresesti...fiecare are un rol in viata celui cu care se intersecteaza...daca dispare , inseamna ca si l-a terminat...unii vin, altii dispar...eu am o prietena de 42 de ani ...fara pauze...42..zi de zi..pentru unii...o viata ! te imbratisez cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Paul: Da aici ai dreptate.

    @adelici: sincer nu stiu cum sa imi mai dau seama... unii se prefac atat de bine.

    @coco: Frumos zici, chiar nu stiu ce sa fac, 42 de ani - chiar ca o viata! Frumos, esti o norocoasa.:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Apropo de poza de la Miercurea fara cuvinte: Absolut geniala! =))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai bine putini prieteni dar buni...decat multi dar falsi...deci nu gresesti.

    Pace si dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Nymphetamine: sar'na!!!:D

    @Phozone: hi hi:D

    @DINOeverest: Oh, mersi! Asa zic si eu!

    RăspundețiȘtergere
  8. de asta si eu ma feresc sa spun cuiva ca imi e ca o sora...
    Cat despre poza e caaraghioasa.Am ascultat si eu melodia(friday),e can aiurea,dar o zi intreaga am fregonat-o :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur ca esti incantata de carte (nu ma asteptam sa ajunga asa repede).
    Cat despre prieteni, eu nu-mi pun foarte multa sau deloc baza pe ei. Am doi-trei prieteni mai buni si vorbim despre tot felul de lucruri, discutii deschise. Fiecare se simte bine in compania celuilalt si putem rade impreuna. Pentru mine asta e important, cineva care sa ma inveseleasca, sa-mi schimbe dispozitia cand sunt suparata si atat.

    RăspundețiȘtergere
  10. @julie: la mine mai des :-j

    @Gabrielle Rose: da... n-are nimic ma invat minte:D

    @iri: :)

    @Crisa: nici eu nu ma asteptam sa vina asa repede, dar e bine, mi-e drag de ea:D
    Asa am si eu din cate vad, 2-3 prietene, in rest cunostinte.. Mersi!:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Fereste-ma Doamne de prieteni ,caci de dusmani ma feresc singur ...

    RăspundețiȘtergere
  12. Lectură plăcută scumpo!
    Și ai mare grijă la prietene!!
    O zi excelentă îți doresc!
    Te îmbrățișez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Aira: bine zici.

    @ELENA: Mersi:D la fel si tie:X

    RăspundețiȘtergere
  14. hey, help me, i'm stupid. ce inseamna miercurea fata cuvinte?:">

    RăspundețiȘtergere
  15. @Den': Vezi la Carmen:* Ca explica ea mai bine acolo:D

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitări pentru carte :x S-o citeşti cu plăcere.
    Tema nouă e foarte frumoasă.
    P.S. Explică-mi şi mie care e faza cu miercurea fără cuvinte X_X

    RăspundețiȘtergere
  17. Mai ales in virtual, prietenii...sunt maxim unul, si-atunci te poti considera norocoasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu, nu gresesti absolut deloc. Asta e clar!:)

    RăspundețiȘtergere
  19. @Annitu: sar'na:D pai in fiecare miercuri postezi o poza care sa vorbeasca de la sine, ceva de genu' :D trebuie sa te inscrii la Carmen pe blog:)

    @Cleo: Acum, sa stii ca cei virtuali ma asculta spre deosebire de unii reali :-j

    @kyky™: :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Ai dreptate cu prietenii, si da, chestia asta doareee! Cand realizezi ca tu dai 110% pt ei si primesti inapoi barfe pe la spate si in fata zambete ironice, haha!

    Asteptam parerea despre carte>:D<

    Te pupp:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  21. cat de nedreapta e viata câteodata... Din pacate ai sa înveti mai târziu ca... aceste necazuri sunt "nimicuri" în comparatie cu câte-or sa mai vina!... e miercuri, ba e joi, de 3 minute! pupici

    RăspundețiȘtergere
  22. @Rebe: de barfe nu cunosc, dar observ gesturile de superioritate... alea sunt mai deranjante, pana citesc eu carteaaaa(are vreo 500 de pagini) mai e :D

    Te pupi si eu:X

    @CARMEN: Stiu, dar asa ma framant eu din "nimicuri" :-j, :D Te pup:D

    RăspundețiȘtergere
  23. Voi fetele mereu va faceti cadouri, noi iesim la o bere si gata :) Ai schimbat designul site-ului, dragut. Pa pa!

    RăspundețiȘtergere
  24. Prietenii mei sunt putini, insa sunt ani de cand ii am. Restul sunt doar trecatori. In viata mergi alaturi de oameni. Cine vrea sa ramana langa tine o sa ramana si reciproc va fi la fel.
    Seara senina!

    RăspundețiȘtergere
  25. @cime: Mersi:P

    @tu26dor: Bine zis! Mersi:D la fel:D

    RăspundețiȘtergere
  26. Exista fel si fel de oameni si intotdeauna orice am spune noi, fiecare primadata se gandeste la binele lui, ca exista oameni si nesimtiti pe langa asta e partea a2-a.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna C.L.M.;
    felicitari ,pentru tema si pentru premiu.

    RăspundețiȘtergere
  28. PRIETENIA E O FLOARE RARA! Tema nouă e foarte frumoasă.O zi buna pt tine!

    RăspundețiȘtergere
  29. Prietenia se găseşte greu şi nu este cea declarată. Prietenia se simte.

    RăspundețiȘtergere
  30. cu totii avem parte de prieteni dinastia. :)))
    Cand suntem mici este un prieten cu care nu te lasa mama sa te joci ca te indeamna la prostii, cand esti mare iti dai seama ca mama avea dreptate. Uh de cate ori am ales gresit prietenii. :)))
    Nu conteaza numarul prietenilor, conteaza cati dintre ei iti sunt alaturi si la bine si la rau.

    RăspundețiȘtergere
  31. felicitari pentru carte!:*
    in ziua de azi, sicer, multe prietenii se bazeaza pe interes.Si faza e ca le dai incredea ta la inceput si nu stii cum sa scapi de lipitorii:-j.
    Numai bine>;d<

    RăspundețiȘtergere
  32. stii ce cred eu despre prieteni, nu? :-j
    nu exista prieteni adevarati care sa iti fie alaturi toata viata decat daca e fratele sau sora ta , cu toate ca si atunci mai sunt exceptii . Tine capul sus si zambeste-le ca si cum ar fi cele mai importante persoane din viata ta insa incearca sa ai mai multa grija cu asemenea personaje. Eu stiu ca tu meriti multe , asa ca fii sigura ca vei primi!:D

    Sper ca nu mi-ai simtit lipsa:D:D Sunt in vacaaaanta>:D<

    RăspundețiȘtergere
  33. @Seninle olmak istiyorum.: ai dreptate, multumesc. Dar eu nu pot sa fiu ca ei :(

    @SoriN: Buna, multumesc:D

    @IULISA : Ma bucur ca iti place:D multumesc la fel:D O floare cam prea rara... :)

    @abbilbal: Da, frumos zis, la fel ca iubirea.

    @Poison: Ca bine zici, mama are intotdeauna dreptate! :D

    @Maria S.: Multumesc.
    Ai dreptate :))) La fel:*>:D<

    @Mademoiselle: Da, stiu! Nu le zambesc deloc, ii dau naibii ca nu-mi plac "fake people" ah!
    Ba da, ti-am simtit-o:D dar daca esti in vacanta, atunci vacanta placuta in continuare! >:D<
    Si multumesc:* si tu meriti multe>:D<

    RăspundețiȘtergere
  34. maama.. ce conincidenta :)) se potrivesc prea bine gandurile tale cu titlul cartii :d

    RăspundețiȘtergere
  35. Felicitari pentru carte!:x Cred ca e frumoasa:x

    RăspundețiȘtergere
  36. @C.L.M, am înţeles acum. Urmează să întreb cine e Carmen şi voi fi în totalitate lămurită.

    RăspundețiȘtergere
  37. ia se ne spui si noua ceea ce citesti acolo :p
    iar ai schimbat imaginea blog-ul , si roooooooz ?! :))
    bv pt premiu , sper sa fie educativ

    RăspundețiȘtergere
  38. @iubesc alcoolul: daa :))

    @kyky: Sar'na:D

    @annitu: Da-i click pe link-ul de sub poza :D si vezi

    RăspundețiȘtergere
  39. @Rafael: va spun va spun! daaaa, roooz, in ton cu cartea =))

    RăspundețiȘtergere
  40. Nu, nu gresesti deloc. :)
    Pozele sunt criminale.

    P.s. imi place mai mult aceasta tema. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  41. @greensphera: O sa vad despre ce e vorba.

    @Lillee: :D Mersi, si eu te pup.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)