Pagini

Un soft pentru salarii? O idee buna, zic eu!

Ei, pentru ca tot am adus in discutie in articolul precedent locurile de munca, iar eu am descoperit ceva nou, azi o sa vorbim despre un soft care se ocupa de salarizare, mai bine zis un calculator de salarii, puteti citi si voi despre el acilea mai multe, http://hrp.ro, daca sunteti curiosi, desi eu zic ca ar trebui avand in vedere ca e vorba de banii pe care ii muncim.

Asadar, "expertul tau in salarizare" cum il numesc cei de la hrp.ro, se numeste simplu, "Sal", si reprezinta o solutie completa de salarizare. Este de fapt o aplicatie care are la baza un studiu aprofundat si solid al legislatiei, si bineinteles experienta specilistilor in domeniu. 

Cei de la hrp.ro mai spun ca softul este un instrument adaptabil atat schimbarilor de legislatie cat si specificului clientilor, si de asemenea este foarte usor de utilizat. Din cate am citit eu se pare ca are o gramada de functionalitati si este si foarte util, cred ca avantajeaza mai mult salariatii decat angajatorii, hi hi, pentru ca prin intermediul softului calculul salarial devine precis si conform legislatiei in vigoare. As fi tare curioasa sa vad cum mai fac "invarteli" si cum mai fraieresc angajatii, firmele care detin un astfel de program. Nu stiu exact cum se calculeaza salariile, dar pe unde am muncit eu si din cate am auzit si banuiesc, cu siguranta nu au un soft.

Aaa si inca un lucru care mi-a placut foarte mult si care apare la beneficii este faptul ca, cu ajutorul acestui soft salariile sunt calculate la timp, si bineinteles ca angajatii vor fi multumiti.

Daaar cum spuneam, mai multe va invit sa cititi si sa aflati voi si de ce nu, poate imi spuneti si ce credeti despre acest soft, eu daca as avea de ales, raspunsul meu ar fi cu siguranta unul pozitiv, cred ca merita incercat. Oricum, mai mult rau nu are cum sa faca. Duminica faina!
sursafoto: www.google.ro

Un comentariu:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)