Pagini

Pentru tine ce inseamna "acasa"?

Am avut o discutie interesanta cu o prietena despre ceea ce inseamna pentru noi "acasa". Ea fiind plecata la facultate, are o viziune asupra acestui loc mai nu stiu cum sa zic, mai "rece", in sensul ca pentru ea acum cand zice ca merge acasa, asocieaza acest termen cu un simplu loc in care se retrage la sfarsitul zilei sa-si reincarce bateriile, in schimb eu, pentru ca inca nu am parasit "cuibul", acasa este mai mult decat atat, acasa este locul unde ma desfasor asa cum simt eu, adica nu stiu, este mai mult decat un simplu loc, este un "feeling", este familia mea, mami meu, este un loc intr-adevar, dar nu orice loc, ci al meu. 

Dupa parerea mea orice casa are personalitatea ei, iar aceasta personalitate se dobandeste bineinteles prin intermediul personalizarii, prin intermediul anumitor obiecte care ne reprezinta si care ne fac sa ne simtim ca acasa. Eu de exemplu am decis ca am nevoie de o schimbare si vreau sa imi schimb mobilierul din dormitor cu unul vintage, vreau sa adaug niste beculete faine asa, colaje cu fotografiile favorite, covoare de blanita, sa fie inspirat din imaginile acelea cu camere misto de pe Tumblr si Pinterest.
Am gasit mobilier vintage la magazinul RetroBoutique.ro, un magazin facut special pentru asa ceva, au o gramada de chestii faine: ceasuri de perete, oglinzi, valize din lemn, perne decorative, lenjerii de pat cu modele vintage, perdelute, draperii, ceramica si portelanuri, multe alte decoratiuni, si de asemenea si imbracaminte retro.

Acum tot ce mai trebuie sa fac este sa ma hotarasc cam cum vreau sa arate camera mea, partea urata atunci cand decorezi si nu esti copil de bani gata, este ca mereu trebuie sa tii cont de un anumit buget, insa nu e problema atat de mare cand ai imaginatia bogata, hi hi, iar obiectele de la Retroboutique mi se par accesibile ca si pret, si mi-ar fi placut sa fie un magazin si la mine in oras, cred ca ar avea mare succes.

Mno, dar cam gata despre mine si camera mea, spuneti-mi ce inseamna pentru voi "acasa"?
sursafoto: www.Pinterest.com

7 comentarii:

  1. Aprob şi aplaud gustul tău care merge spre vintage. Acasă este acolo unde sufletul tău se simte comod, liber...
    Îmbrăţişări!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Ca să răspund simplu la întrebarea ta: Smiley ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Of, imi pare rau sa vad ca e advertorial. Aveam un reaspuns destul de frumos la intrebarea din titlu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa imi mai dai raspunsul, incerc sa includ si reclama in articolele mele personale, imi pare rau sa vad ca sunt percepute asa...

      Ștergere
  4. eu mi-as dori o baie vintage, pentru mine are un aer fermecator o astfel de baie...
    mi-ar placea in primul rand o cada cu picioare si cu robineti care sa nu fie din inox :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)