Pagini

La munte, da sau ba?

Azi, dupa mult timp, a venit verisorul meu cu o propunere pentru mine, si anume, sa mergem intr-un weekend la munte. Acum, eu sunt cam paranoica si cam fricoasa, asa ca i-am zis ca nu stiu ce sa fac, insa mi-a mai lasat timp de gandire...

Siiii bineinteles ca am stat si m-am gandit, undeva balanta se inclina spre "da", insa cand stau si imi aduc aminte de aventurile pe care le-am avut cand m-am dat pe patine parca, parca as zice "nu". Eh, dar nu cred ca v-am povestit vreodata ca am fost la patinoar.
Ei daaaa, am avut si eu parte de o prima intalnire din aia ca in filme cu un baiat care m-a dus la patinoar, a fost aproape frumos, si zic aproape pentru ca am asteptat in frig vreo doua ore la o coada imensa ca sa putem sa ne luam patinele si sa trecem la actiune, si din nou, zic tot aproape pentru ca era prima data cand merg si m-am facut de ras, dar nu oricum, ci intr-un mod dragut, pentru ca eu sunt o draguta, si deh, am cazut pe jos ca toanta, eram atat de speriata de faptul ca auzisem ca cineva a cazut si altcineva i-a retezat degetele ca mergeam doar pe langa margine, si daca incercam sa ma avant in marea involburata a celor care patinau de jos, fundul meu facea cunsotinta cu gheata... Va spun, daca nu eram eu o draguta, fugea baiatul ala saracu' ca apucatul... Asadar, avand aceasta intamplare la activ, nu stiu ce sa zic... M-as duce si nu prea...

Adica, de dat cu schiurile nu stiu, cu placa de snowboard, nici atat, trebuie sa-mi cumpar si pantaloni de ski, ochelari si alte accesorii, iar daca ar fi sa merg doar asa pentru zapada, nu stiu ce sa zic, daca se merita oboseala de pe drum si toate cele.

Mno, voi ce ati face in locul meu? 

2 comentarii:

  1. Iarna prefer sa stau acasa, dar abia astept sa se incalzeasca sa urc iarasi pe munte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Curaj! Este frumos la munte.Doar acolo mai este zăpadă, acum...

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)