Pagini

Dragostea dureaza trei ani

Ce mai cititi in ultima vreme? Eu vreau sa ma laud cu noi achizitii in materie de carti, si asta pentru ca am castigat una de curand, "Dragostea dureaza trei ani" si am primit de la prietenul meu Viorel de la Viziuni Din Viata vreo 5 albume "In Tenebrele Valhalei" pe care abia astept sa le citesc. Recunosc, am inceput primele doua volume, dar apoi m-am luat cu altceva si am uitat de ele, of, zodia e de vina sa stiti!

Ow si de asemenea m-am apucat si de carticica despre dragoste, am rasfoit-o asa putin si imi place inceputul, acus sa vedem cand ma ambitionez sa o termin mai repede si sa va fac o recenzie pentru ca dupa parerea mea merita. Ei si sa stiti ca nu scapati nici de recenziile celor 5 albume, sunt de-a dreptul fascinante.  

Aaaa si sa stiti ca am pus ochii azi pe o carte cand am intrat pe Elefant.ro (v-am povestit parca despre ei cum ca au carti de toate felurile gen "Comoara din lacul de argint", adica pentru copilasi sau "Ultimatumul lui Bourne", carti de actiune, si multe multe altele la preturi foarte bune, astea is doar doua exemple care imi vin in minte), este vorba despre "Doctor Jivago", o carte care mi s-a parut "wow" doar din descriere. 

Cartea este de fapt un roman, si a fost si ecranizat in 1965, a primit vreo cinci premii Oscar, cinci Globuri de Aur si doua premii Grammy. Am gasit si filmul, de fapt filmele, pentru ca s-a mai facut o varianta in 2002 si intentionez sa-l vad si pe acesta, desi as prefera mai intai sa citesc cartea. 

Romanul are in el de toate pentru ca este vorba despre iubirile unui medic in perioada Revolutiei ruse, mai multe nu va dezvalui, va invit pe voi sa descoperiti. Acum, cred ca am vorbit cam mult, asa ca, ma retrag si va las voua cuvantul, hi hi. Sa aveti o seara faina.

2 comentarii:

  1. :) Am citit cartea, era oarecum celebră în perioada adolescenţei mele! Spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu suport site-ul elefant.ro. Pe langa faptul ca m-a fraierit o data cu niste reduceri, primesc in fiecare zi spam-uri de la ei.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)