Pagini

Cateva idei de cadouri pentru Ziua Indragostitilor

 Pentru ca mai este putintel si vine Ziua Indragostitilor am zis sa va sar in ajutor cu o sugestie de cadouri, un site mai exact care mi-a placut extraordinar de mult, www.ora10.ro, datorita structurii lui si a felului in care sunt prezentate produsele.

Asadar, daca sunteti in cautarea cadoului perfect, eu va spun ca ati ajuns unde trebuie, fiindca un ceas este un cadou minunat si poate fi daruit cu orice ocazie. Cei de la Ora10 vin cu ceasuri originale de dama la preturi foarte bune, si de asemenea si in cazuri barbatilor putem vorbi de ceasuri ieftine cu un design elegant, deosebit si masculin. Parca v-am mai recomandat si alte site-uri de unde puteti achizitiona ceasuri, dar mi se pare ca niciunul nu prezenta posiblitatea de a achizitiona unul in rate prin intermediul unui card sau optiunea de a personaliza un ceas. De asemenea Ora10, acorda si puncte de fidelitate acumulate la fiecare comandata data la ei, puncte cu care puteti plati partial sau total valoarea unei alte comenzi.

Daca totusi nu va mai surde ideea unui ceas, tot la Ora10 gasiti si alte cadouri pentru femei si barbati, printre care se numare: casete de bijuterii din piele eco foarte frumoase, curele pentru ceasuri de diverse dimensiuni, materiale si culori, brichete metalice, cutite misto, tricouri, sepci, motociclete, mini motociclete mai bine zis, din tabla si viu colorate, perfecte pentru cei sau cele care iubesc motocicletele, si muuuulte, multe altele, mai bine va uitati si singuri pe site-ul lor.
De asemenea la comenzi de peste 400 de lei, transportul este gratuit, iar pe langa asta, au zilnic promotii speciale, asa ca trebuie sa fiti mereu pe faza.

So, astea ar fi cateva idei de cadouri, pe langa cadourile clasice gen maimutoaie, perne, cani cu mesaje siropoase, bomboane de cioco si flori. Eu una dupa cum spuneam intr-un articol, as prefera ca pe langa o floare sa primesc si un cadou practic, nu unul doar pe post de bibelou. Mno, sper ca postarea sa va prinda bine si sa va iubiti mult in fiecare zi, nu doar in zilele astea speciale. 

Sursafoto: www.google.ro

Un comentariu:

  1. Intr-adevar sunt idei foarte bune de cadouri pentru iubit sau pentru sot, mai ales ca e mai bine sa fie ceva practic si util, eu asa cred. Chiar si atunci cand n-am avut un buget prea mare, sau cand am fost in pana de idei, m-am straduit sa ofer ceva deosebit, fie ca era Ziua Indragostitilor, de Pasti sau de Craciun, asa ca am ales tricouri personalizate sau alte lucrusoare care se pot pesonaliza, ca sa stie ca m-am gandit cu atentie la cadoul pe care l-am oferit.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)