Pagini

Ador sa personalizez diverse obiecte...

Dupa cum stiti, mie imi plac lucrurile originale, unice, lucruri pe care nu le mai are nimeni, ma simt eu mai importanta in felul asta... De foarte multe ori imi personalizez singura hainele, bineinteles unghiile, precum si diverse obiecte pe care le folosesc zi de zi. De curand mi-am personalizat husa telefonului. Am cumparat-o de pe un site din China si am asteptat o gramada dupa ea, in jur de o luna jumatate, iar cand mi-a sosit intr-un final, am fost foarte incantata, numai ca, mi s-a parut cam simpla si am zis sa-i adaug un pic de "eu". Rezultatul? Ei bine, ce spuneti de niste poze?
Mna, acum depinde de gusturi. Mie imi place mai mult varianta de "dupa", sa nu ma intrebati cam cat am stat sa pictez fiecare pata de leopard in parte caci nu o sa va spun, hi hi.

Inainte de husa, mi-am personalizat o agenduta pe care o folosesc sa-mi notez fel si fel de informatii, din pacate nu am o fotografie cu varianta de "inainte" asa ca nu are rost sa va mai arat si varianta de "dupa", eh si ca sa fiu sincera nici nu stiu pe unde am pus-o, deci, sper sa fiu iertata ca nu va satisfac curiozitatea.

Da, si uite asa cu personalizarile mele, cautand inspiratie, hihi, am gasit un site, Promotion.eu, care se pare ca personalizeaza obiecte in locul vostru: de la tricouri, pixuri cu bila personalizate, cani si multe altele, pana la inclusiv favoritele mele, agende personalizate. Practic personalizeaza cam tot ce vreti. E misto sa existe cineva care sa faca treaba intr-un mod profi pentru noi, poate o sa apelez si eu la ei vreodata, pana una alta, eu deocamdata cred ca o sa raman la personalizarile mele "homemade", mwahahaha, insa voi daca nu aveti rabdare, timp si inspiratie, dar totusi va dati in vant dupa obiecte personalizate, consider ca cei de la Promotion ar fi o alegere potrivita.

So, ce parere aveti despre husa mea si despre obiectele personalizate in general? Zi faina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)