Pagini

Cadouri deosebite pentru Paste

Fie ca vorbim de sarbatorile de iarna, de Valentine's Day sau de Paste, mie intotdeauna imi face o deosebita placere sa aduc in discutie cadourile. Insa cum sarbatorile minunate de iarna s-au incheiat, acum urmeaza Ziua Indragostitilor, si probabil toata lumea are o mica idee despre ce si cui sa cumpere cadouase, am decis sa vin cu cateva idei pentru cadourile de Paste, nu de alta, dar eu una apreciez intotdeauna un sfat, o parere, o sugestie, de la oricine, atunci cand vine vorba despre cadouri.

Asadar, am gasit un site, www.boutiquecadeaux.ro, care mi-a placut foarte mult la prima vedere, si la a doua, si dupa ce l-am cunoscut mai pe indelete ca sa zic asa, si gandul mi-a ramas la cosurile cadou, in mod deosebit la cosurile cadou cu cozonac. Probabil va intrebati de ce, ei bine pentru ca in primul rand arata bestial, in al doilea rand vorbim de mai multe produse, produse care sunt clasice si care cu siguranta vor cuceri pe oricine, si in al treilea rand ca sa fiu sincera m-a incantat si mai mult faptul ca pretul unui astfel de cos este destul de bun. 

De exemplu, am ales un cos cadou Oltenia, care are contine cozonac, vin, palinca, gem de mari si scortisoara, zacusca si evident o cutie cadou, toate la pretul de 54 de lei. I mean, o afacere mai buna de atat nici ca exista.

So, nu stiu pe voi, dar pe mine m-ar da pe spate un astfel de cadou. Mi se mare original, practic si intr-adevar ceva deosebit. Cred ca ar trebui ca macar o data pe an, la o sarbatoare sa primim sau sa daruim un astfel de cadou.

Mno, asta cred eu, acum va invit si pe voi sa-mi spuneti ce credeti despre aceste cosulete ce pot fi facute cadou si daca v-ar tenta sa le cumparati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)