Pagini

Fetele care spun: "Multi baieti umbla dupa mine...", ar trebui sa stie ca lucrurile ieftine atrag multi clienti.

In ultima vreme tot zaresc pe Facebook o imagine ce contine o fraza destul de interesanta as putea zice, o fraza care este luata de buna de majoritatea semenilor mei si care sincer mie mi se pare o prostie.

Fetele care spun: "Multi baieti umbla dupa mine...", ar trebui sa stie ca lucrurile ieftine atrag multi clienti.
Mno, deci asta e fraza. Acum, ceea ce e deranjant si ce nu inteleg oamenii este ca nu toate fetele care spun chestia asta o fac pentru a se lauda, uneori femeile fac si zic anumite lucruri care sunt greu de inteles, insa actiunile lor si vorbele au intotdeauna un scop. Vreti sa va descifrez eu misterul? Buahahahaha!

Ei bine, treaba e simpla! Si aici o sa vorbesc in numele meu. Nu toate fetele spun ca baietii le fac coada la usa, si vorbesc foarte serios, asta pentru ca suprinzator pentru unii dintre voi, mai exista si fete modeste sau fete care stau cam prost la capitolul "incredere in sine"

Asadar is doua cazuri in care fetele spun aceasta chestiuta, si bine zis fetele, caci femeile in adevaratul sens al cuvantului nu prea spun chestii de genu', stiti voi, ele is ocupate sa fie mame, sotii, gospodine, etc., nu sa tina socoteala handralailor care le fac "curte". Deci is doua tipuri de fete dupa cum ziceam:

Primul tip is fetele care sufera de lipsa de atentie si asta din cauza ca au o personalitate mai putin puternica sa zic asa. Le stiti si voi, la suprafata is cu gura mare, laudaroase, ele fac si dreg, ele is cineva, ele au, ele de toate, in schimb in interior sunt slabe, iar toate lucrurile pe care le spun si le fac, reprezinta un fel de masca, nu stiu cum sa va explic exact. Mmmm, mai pe scurt, astea sunt tot fete care au o stima de sine scazuta, insa incearca sa compenseze prin excentricitate? Cred ca ati prins ideea. Din punctul meu de vedere fetele de genu' asta nici nu stiu cum sunt de fapt, sau poate stiu, si se multumesc sa fie asa superficiale, acum depinde de fiecare.

Mno, si al doilea tip de fete care spun ca multi baieti umbla dupa ele, sunt cele care fie au gagii prosti si simt nevoia sa le atraga din cand in cand atentia aducand in discutie alti tipi ca poate asa pampalaii le vad cum le vad altii: frumoase, destepte, cuminti, si le respecta mai mult, fie sunt indragostite de X, si din nou, prin metoda asta pentru ca alta nu prea cunosc, incearca sa atraga atentia. Deci, practic, fetele se joaca de-a gelozia, incearca sa puna paie pe foc ca sa obtina reactii, ceea ce nu e misto fiindca poate ele is chiar ok, dar oamenii intepreteaza si cum ziceam mai sus, ajung sa fie percepute ca fiind "ieftine".

Acum, eu cred ca fraza asta a fost conceputa de o fata pentru ca se cam simte asa o urma de invidie sau poate se face referire doar la o anumita categorie de oameni si gresesc eu, hmmm... Era o vorba: "Ce-i frumos si lui Dumnezeu ii place!", tocmai de aia eu is de parere ca e normal ca fetele frumoase sa atraga priviri, sa aiba admiratori, numai ca na, unele gestioneaza gresit situatia, de-aia v-am dat si exemplele de mai sus. Oricum eu vin cu o alta vorba pentru voi si anume ca: Daca ar fi ca toate lucrurile ieftine sa atraga multi clienti, atunci n-ar mai exista produsele de firma, de calitate, apreciate, s.a.m.d. (ma opresc aici ca parca aduc a manea, hihi) in top, cunoscute de toata lumea. Just think about it! Nu mai catalogati fetele/ femeile dupa spusele unei adolescente sau ale unui adolescent, ce-o fi. Fiecare om e diferit. Acus, mai sunt si exceptii ca e plina lumea de curve, dar cum le-am mai zis si la altii: Invatati fratilor sa faceti diferenta!

3 comentarii:

  1. Gandirea fetelor e prea mult supraestimata:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca e vorba de neincredere. Si stii care e problema? CA MERGE! Am cunoscut un barbat careia fosta lui prietena ii spunea continuu "N-o sa mai gasesti una ca mine. Eu sunt minunata" Acum, cred cu tarie ca o persoana minunata nu tipa ca e minunata si ii lasa pe cei din jur sa descopere. Dar merge. Stii ce a facut prietenul meu cand a fost parasit de femeia minunata. A intrat in depresie 2 ani spunandu-si: N-o sa mai gasesc pe nimeni ca ea. Era minunata.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)