Pagini

Am aterizat in Spania!

Buenos dias! Hihihi! Sper ca sunteti bine oameni frumosi, eu sunt racita, ma doare gatul, capul, imi curge nasul ca robinetul si asa mai departe, cunoasteti si voi simptomele, insa nu asta este important, ci faptul ca am chiulit de pe blog o bucatica de timp destul de mare, insa o sa incerc sa revin asa cum pot. Daaaar sa va spun si de ce am chiulit! Am plecat in Spania. Da sau mai bine zis "si"! Tocmai in Spania. Poate ca sunteti surprinsi, poate ca nu, am planuit de ceva timp schimbarea asta in viata mea, insa n-am fost sigura ca pot sa o fac pana nu am ajuns in aeroportul din Valencia si ca sa fiu sincera nici atunci nu mi-a venit sa cred.

Drumul a fost foarte obositor, am plecat pe 1 februarie, pe la ora 6 cu autocarul din oraselul meu catre Timisoara, insotita de o verisoara, am ajuns pe la 11 cam asa in Timi, apoi am dat de un oltean dragut care ne-a pus pe autobuzul pentru aeroport. Pe la 2 fara ma aflam la coada pentru a mi se verifica actele si bagajul, n-am stat foarte mult la rand pentru ca am avut toate lucrurile puse la punct, desi ma asteptam din povestirile altora sa fie scandal si toate cele, neaaaaaaa, totul a decurs cat se poate de ok, chiar si imbarcarea, numai ca drumul de vreo doua ore cu avionul nu prea mi-a priit.
Mno, si odata ajunsa aici lucrurile au luat tot felul de intorsaturi. Locuiesc in prezent cu niste prieteni de familie, insa traiul cu oameni straini nu e cum imi imaginam eu, fiecare are tabieturile lui, regulile lui in casa, pana si faptul ca nu stingi un bec e deranjant pentru cei cu care locuiesti fiindca esti privit ca un strain pentru ca de fapt chiar asta esti... Dar mna, n-o sa va povestesc eu acum detaliat cum e printre straini, caci probabil multi dintre voi stiu, insa ca un rezumat intr-un singur cuvant pot spune doar atat: greu.

Am reusit sa-mi gasesc si de lucru intr-un salon, pun unghii, asta e de bine pentru ca este ceva ce imi place sa fac, deocamdata sunt in proba toata luna, sa speram ca macar pe planul acesta o sa-mi mearga bine. Evident mi-e foarte dor de casa si de mami, dar deocamdata nu am ce sa fac, nu am cum sa plec inapoi. Nu m-am hotarat daca raman o perioada lunga aici sau ma intorc acasa, depinde totul de jobul meu, daca ma angajeaza sau nu. Oraselul in care locuiesc eu nu e asa de spectaculos si n-am avut cand sa ies sa vizitez Castellon-ul, insa am cateva poze pentru voi din avion si din Valencia.

Eh, si deocamdata cam atat. Cand mai fac ceva interesant, va tin la curent. Seara faina! Ma bag la un serial!

1. Ooooo sa dea D-zeu sa iti mearga bine draga,iti doresc mult succes.Asteptam vesti de la tine.Pupicei <3

1. Pana acum e asa si asa, sa vedem pe viitor cum o sa fie! Pupicei! Merci mult!

2. Sper să-ţi meargă totul aşa cum îţi doreşti si toate să fie în regulă. Îmi închipuiesc cum te simţi deoarece şi o parte din familia mea trece prin aceleaşi lucruri ca şi tine.

1. Sper si eu, desi in momentul asta habar nu am ce imi doresc. :) Incerc sa raman optimista.

3. îți doresc să îți meargă atât de bine încât să te muți singură în chirie ;) succes mult și te așteptăm cu multe poze cu unghiuțe :D

1. Aiiii, si eu sper sa imi mearga asa bine, dar e greu :( Acusica vin si unghiutele :D pup

4. :) Mult succes! Să faci bani ca să-ţi deschizi propriul salon, în ţară!

5. o sa fie bine! esti ambitioasa! sa ne zici ce si cum :)

1. Cand n-ai bani, ambitia nu stiu daca e de ajuns. :( Va zic, va zic!

6. Nu fii tristă căci în timp te vei acomoda şi când vei găsi servici, va fi mai bine.
    Fii binecuvântată!

7. Bravo, scumpo! Sper sa iasa totul asa cum iti doresti! >:D<

8. nu am stiut ca ai "zburat" departe de casa...bafta si bucura-te de tot ce ti se intampla!
    eu am o vorba, nu conteaza daca si ce ti se intampla e bun sau mai putin bun, conteaza ca ti se intampla :)
    nici nu ma indoiesc ca vei avea experiente din ce in ce mai placute...ma bucur enorm de mult pentru tine, sa stii! >:D<

9. Bafta multa, sa iti fie viata acolo fix asa cum ti-o doresti! >:D<

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)