Pagini

Mercado / targ de Onda

Mno, am reusit si eu printre picaturi joia trecuta sa prind un targ acilea in Onda, in caz ca nu stiati in fiecare joi aici se organizeaza "mercado", ce e un "mercado"? Ei bine, dupa cum spuneam, "mercado" este un targ, un targ unde gasesti de toate pentru toti, iar partea misto e ca cei care vand haine nu is doar spanioli, ci si marocani, romani chiar, evident chinezi, africani, mai bine zis, toate natiile din lume. Acum, poate pentru altii nu e nimic deosebit, dar pentru mine fiindca eu n-am iesit pana acum in lume e ceva un pic ciudat. 

Asadar, pentru ca dupa cum stiti ca nu-mi place sa vorbesc degeaba, mi-am luat inima in dinti si am facut cateva poze in targ, se uitau putin ciudat oamenii la mine, dar nu conteaza cand e vorba de blogul meu...
So, dupa cum puteti observa, aici puteti gasi orice vreti, asa dupa sufletul si buzunarul vostru. Mie mi s-a oprit privirea la cateva rochii de seara ieftine, la gentute care is doar la 6 euro, un pret foarte bun dupa parerea mea, la bijuterici, la bluze, care la fel is de la 2-3 euro pana la 14-15 euro, in functie de calitate si de firma. Pana acum am constatat ca hainele si mancarea sunt mult mai ieftine ca in Romania, in schimb chiria este super scumpa, in prezent imi caut si un loc unde sa stau, nu sunt prea optimista in privinta asta, deci...

De moment nu mi-am cumparat nimic, dar la primul salariu garantat o sa-mi iau ceva frumos, asa ca mine, hi hi hi. Si da, ati auzit bine de salariu, am gasit un job, de fapt parca v-am spus, insa am vorbit cu sefa mea si a decis sa ma angajeze. Sa vedem acum ce o sa iasa! 

7 comentarii:

  1. Si eu eram f incantata de targurile astea. Sambata se facea unde stau parintii mei si duminica intr-un oras alaturat si mergeam la amandoua. O multime de tarabe , cu foarte multe lucruri frumoase. Imi era greu sa aleg :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ciudat targ....adica ..nu stiu ce sa zic.nu cunosc "sentimentul" daca e sa spun asa :))) ....
    P.s:te astept si pe la mine :) ..m-am hotarat sa il redeschid :)) .... blogul

    RăspundețiȘtergere
  3. iti doresc mult succes draga mea,ma bucur ca ai reusit cu jobul,poate iti gasesti si sa inchiriezi ceva.Super targurile astea,am vazut si eu in Paris asa ceva intr-o Piatzeta.Pupicei multi <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-ar plăcea să-mi plimb dupăamiezile pe aici... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. De fel eu prefer magazinele ceva mai moderne nu neaparat mall-uri insa se pare ca cu pozele astea mi-ai castigat curiozitatea si cum eu sunt ceva mai curioasa trebuie sa vad ca altfel nu se poate.

    RăspundețiȘtergere
  6. hei Lavi ...ma pot ajuta si pe mine cu o promovare la blog ?te rog frumos din toata inima stiu ca ti-am cerut mai de mult si a fost ok.dar iti mai cer inca o singura data :)) ..:P

    RăspundețiȘtergere
  7. Aveti idee pe unde pot gasi un atelier de creatie online?
    Ma refer strict la unul de vestimentatie...
    Multumesc in avans pentru raspuns!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)