Pagini

Ne(oameni) sau mai bine zis: nu mai chinuiti pisoaicele!

De cateva saptamani tot umblu pe la Cadastru, nu vreau sa intru in detalii caci nu sunt atat de importante, dar ceea ce am vazut acum 2 zile acolo cat am stat dupa niste acte pot spune ca mi-a sporit scarba fata de oameni. 

Ca peste tot, in orice zona, orice oras, orice locatie exista un animalut, catel, pisica, ceva, bineinteles fara stapan, adica la mila oamenilor din acel loc, nu vreau sa fiu ipocrita, dar m-am obisnuit cu imaginea asta pentru ca nu am ce sa le fac oricat de rau mi-ar parea de ele. 

Bun, trecand peste, revenind la ceea ce am vazut, la Cadastru acolo in cladire este o pisicuta care a facut pisicei si tanti "paznic" de acolo are grija de ea, iar eu cand am fost acolo m-am jucat cu ea pentru ca incepuse sa se pisiceasca pe langa mine, asa ca i-am facut semn sa vina langa mine pe bancuta si a veeeeeenit. Si cum ne pisiceam noi amandoua acolo, o proasta (ca altfel nu am cum sa o numesc) vine si ii trage o palma de o tranteste pe podea... Am ramas masca, daca nu trageam mana de pe pisoaica probabil ca ma lovea si pe mine (uitasem sa va spun ca era si mami langa mine), cucoana era asa de suparata ca nu-i incapea curu' pe un colt de banca, iar pisica ii statea in cale... 

Initial am crezut ca este nervoasa, dar cand am vazut ca au venit niste papagali si cu ei incepuse sa faca glume atunci mi-am dat seama ca degeaba lucreaza intr-o institutie publica pentru ca e o taranca proasta, nu zic, si eu imi injur cainele cand plec in oras fiindca sare pe mine si ma murdareste de rahat, dar niciodata nu l-am batut, niciodata nu am dat in niciun animal cu rautate, dar totusi, o durea mana daca o impingea mai usor sau o lua si o punea jos? Eee, probabil i se lua vopseaua, saraca! I-as fi zis eu vreo doua daca nu eram intr-un loc unde nu e indicat sa faci scandaluri ca si-asa m-am simtit ca si cum as fi fost in locul nepotrivit la momentul nepotrivit.

Sper sa primeasca ceea ce merita si sper ca cineva sa o trateze pe ea fix cum trateaza ea animalele, pentru ca oamenii ca ea niciodata nu se pun cu altii mai puternici, oamenii ca ea se arata superiori fata de cei neputinciosi. 
Aaa si nu inteleg o chestie, cu ce sunt vinovate animalutele ca nu au casa? Cu nimic, de fapt, nici nu stiu de ce ma mir ca unii se poarta asa cu animalele, cand altii trateaza si mai urat oamenii...

Apropo, astazi e ultima zi in care mai accept guest post-uri, mai am cateva pregatite pentru voi si vreau sa le multumesc celor care mi-au acceptat invitatia, au facut niste articole minunate. Acum trebuie sa ma gandesc la o noua tema, hihi, propuneri, ceva?

Week-end fain sa aveti.

Recomandarea zilei: Daca aveti probleme cu animalutele voastre va recomand un cabinet veterinar non stop in Bucuresti ce are chiar si o ambulanta veterinara.

22 de comentarii:

  1. Ce persoana rea, daca asa se comporta cu animalele inseamna ca nu au pic de bunatate in ei...eu ma opresc si mangai si un animal de pe strada ...mie imi plac foarte multe animalele si nu suport persoanele care dau intr-un animal care nu le-a facut nimic

    RăspundețiȘtergere
  2. "pisiceasca" =))deci genial cuvantul =)) geniaaal :)) ..ce pot spune lume ipocrita..uneori animalele sunt mai oameni decat ei ..

    am eu o propunere :)) de postari "Ce putem face in vacanta" .... postezi doar 10 articole...le selectezi pe 10 cele mai amuzante..sau interesante..dupa ce le-ai selectat ...un concurs...cine este cel mai votat primeste ceva...o shaorma mare :))sau un premiu care doresti tu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) In vacanta? :)) Mai bine de Pasti =)) ceva, intamplari de Pasti :-? Oricum imi place ideea cu 10 articole:D si cu premiul :D

      Ștergere
    2. pai si ce mai astepti ?ar fi mai interesant ...asa sau ca tot luni este 1 aprilie ...5 postari si tot la fel dupa votare.... sau fiecare de 1 aprilie sa posteze ceva farse !pana la ora 18:00 ..dupa care tu la 20:00 pui linkuri top 10 pe blog si cine are cele mai multe voturi castiga premiul

      Ștergere
    3. ar fi fost fain, dar nu am avut cum azi... asa ca, alta data poate.:D

      Ștergere
  3. Eu am o problema cu animalele astea fara stapan...nu cu toate...dar pe bune ca daca as avea voie sa'i impusc as impusca aceste specimenii de caini din fata blocului. De ce? Nu pentru ca n'am suflet pentru ca'mi plac animalele, ma joc cu ele, dar pe bune ca ma enerveaza cand trebuie sa oclesc atat din cauza lor de fiecare data cand ies/intru in scara..seara nu mai spun ca trebuie sa merg cu ochii in 5473523987 directii chiar daca ocolesc...de ce? pentru ca acesti caini ma adora..cum ma simt(si ma spal..am schimbat chiar si parfumu') cum ma inconjoara si ma latra si ma tin pe loc cu tendinta de a ma musca timp de cel putin un sfert de ora..si noroc ca am mai mereu ceva in mana/spate sa pot sa ma feresc...dar ce faci cand sunt in cerc? Pe bune ca pe ei as vrea sa'i impusc..si da, as vrea sa'i impusc pentru ca hingherii nu se deranjeaza sa vina sa'i adune..sau daca se deranjeaza o data la doi ani sa vina...ii prin aici si la 2 strazi distanta le dau drumu si normal ca se intorc:|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Ce simpatica esti :)) mai, si eu am fost muscata de caini, dar tot nu pot sa dau in ei, bine in cazul in care sar la mine, atunci nu stau ca proasta:)) dar asa, fara motiv :)

      Ștergere
  4. In situatia pe care ai prezentat-o imi pun urmatoarea intrebare: "Cine este animalul?" Raspunsul este acea femeie.
    Prima data, omul a fost numit animal, dar pentru faptul ca are capacitatea de a gandi si a se cultiva mintal, a fost numit om. Este singura diferenta intre noi si animale, dar pentru unii oameni...nu exista aceasta diferenta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Atitudinea e grobiană nu numai faţă de biata pisică,
    ci şi faţă de tine...

    RăspundețiȘtergere
  6. Serios?! Pfai Doamne , Monica , cred c-o înjuram. Mai ales că și eu am o pisicuță acasă cu puișori , să pocnească acolo pisicuța aia , cred că o călcam în picioare. Doamne Sfinte , și mai și râdea acolo . Doamne , cât urăsc persoanele astea , și când le văd și pe stradă cum aruncă cu pietre.
    Să vezi ce mi s-a întâmplat mie, și te las pe tine să decizi și să tragi o concluzie:
    < Eram mai micuță , la vreo 12 anișori . Eram afară prin spatele blocului cu 2 băieți și 3 fete , ne jucam cu paletele. După ce ne-am jucat puțin , a apărut o pisicuță micuțăăăăăă,pufoasă și griii .
    Să vezi culmea prostiei. Unul dintre cei doi băieți s-a dus la bietul animăluț , l-a luat de gât și l-a ridicat în sus și l-a trântit de pământ , de ciment. Biata pisicuță s-a zvârcolit până a murit . Mititica :-s >
    Eu de atunci urăsc ființele astea negre la suflet. Poate sunt eu nebună ...

    * kisses lil' girl *

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e serios.

      Cat despre povestioara ta, urat! Am asistat si eu la intamplari de genu' si nu le agreez deloc, nici persoanele care fac asta... :(

      Kiss :D

      Ștergere
  7. Pacat ca n-a zgariat-o ! Ma intreb ce a gandit biata pisica ?

    RăspundețiȘtergere
  8. vaaaiii :(
    noi il avem pe Bijou si daca i-ar face cineva cevaaaaa.....

    RăspundețiȘtergere
  9. eu am trecut o data pe langa niste tarani intr-o caruta si isi torturau calul ca nu voia sa se ridice... imaginea aia nu o voi putea scoate niciodata din minte

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)