Pagini

Sedinta foto- Drunk girl

Stiti ca v-am spus acum cateva zile despre sedinta foto la care aveam sa particip, ei bine, pentru ca m-ati sustinut si m-ati incurajat am decis sa va arat cateva poze sa vedeti si voi ce a iesit. Tema a fost "Drunk girl" asa ca nu a fost nevoie sa ma strofoc prea tare in privinta machiajului, am optat pentru ceva simplu, smokey eyes si buze rosii, cat despre par, l-am ciufulit si gata, insa tin sa va informez ca a fost o experienta putin ciudata avand in vedere ca totul s-a petrecut in natura, mai exact intr-un parc, dar recunosc ca mi-a placut, hi hi. 

La inceput m-am simtit putin cam stanjenita, da' apoi m-am obisnuit cu situatia atat de tare incat am inceput sa ne amuzam copios pe faptul ca incercam sa o facem pe saraca fata sa para cat mai ravasita, haha. 
Dar cam gata cu vorba, sa va arat pozicile sa imi spuneti ce credeti.


 Dupa cum spuneam, machiaj simplu de realizat, da' nici ustensilele nu m-au ajutat prea mult (nu am pensulici, deocamdata, mwahahahaha).
Red lipstic.
 Cata fum...
 Ne-a ajutat is Otto, imi place tare mult atitudinea fetei, se vede ca ii place sa pozeze.
 Eeeei, aici am vrut sa para ravasita, beataaa, etc... Eu zic ca ne-a iesit, nu?
Isi intrase in rol, nu intrebati ce este in sticlaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Siiiiii normal, moaca mea.Am mai multe poze, dar ma stramb in toate, asta este mai serioasa.
Sooo??? Pareri? Va place, nu va place? Sa speram ca o sa mai particip la sedinte si o sa va mai arat pozici.
V-am tucat, sa aveti o zi faina.

35 de comentarii:

  1. Muta-te in Timisoara si te iau eu ca make-up-era >:)
    Frumoase pozele !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult si te felicit. Iti doresc succes pe mai departe si sa continui. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Faine poze si ai machiat-o potrivit cu tema:) Zic eu:P

    RăspundețiȘtergere
  4. am si eu geaca din aia :)))
    asta in prima faza!
    pai eu zic ca te-ai descurcat! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma abtin de la comentarii aici ! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte tare tema. Felicitari pentru munca depusa:D

    RăspundețiȘtergere
  7. C.L.M, aș vrea să-ți știu numele, să-mi fie mai simplu ! .
    Nu știu de unde să încep și unde să termin , ești extraordinară! Mă bucur că te-am susținut , a ieșit extraordinar . Te pricepi maxim , maxim am zis ! Și pozele sunt atât de frumoase , și am să fiu mai indiscretă : Ce era în sticla , draga mea ? :))) .
    Îmi place tare mult și poza cu tine, ești simpatică rău !
    Bravisimo ! A iești superb ! Să nu te dai bătută !
    Huuuuuuuuuuuug ! :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Monica, merci mult, mult de tot. :D

      In sticla era apa :)) hihihihi:D
      Ma bucur ca iti plac:D kiss >:D<

      Ștergere
    2. Hah , ce chestie , apă :)) . serios, credeam că era vodka :)) .

      Eu Codrina, încântatăă ! :”>
      Îmi place mult de tine,să nu renunți la ce practici acum,da?!Promiți?!

      *kisses*

      Ștergere
    3. :D da, apa :)))))) la fel:D o sa incerc sa nu renunt:D macar pentru mine si tot practic machiajul:D hugs

      Ștergere
  8. la nebunie :)
    felicitari , abia astept urmatoarele !

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu zic ca ti'a iesit chiar foarte bine si ca se potriveste cu tema aleasa:) Pune si o poza in care te strambi ca nu ne deranjeaza:))

    RăspundețiȘtergere
  10. aia cu tigarea este smechera rau de tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot
    11

    RăspundețiȘtergere
  11. nais nais pozele :> imi place aia cu catelul :D sa mai postezi poze cand mai participi la asa ceva :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Monica, la cat mai multe initiative de acest gen :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Frunoasa fata. Tare greu imi e sa ma gandesc la ea ca fiind beata

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte reusita sedinta foto!
    Ai o leapsa de la mine :* http://mintimurdare.blogspot.ro/2013/03/1.html

    RăspundețiȘtergere
  15. Esti foarte frumoasa si simpatica! si fata pe care ai machiato e tare dragutzica :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)