Pagini

Cum imi aleg iubitii?!

Cineva mi-a spus ca din postarile mele reiese ca sunt o parasuta care isi alege iubitii cu fundul, deci nu cu creierul sau cu sufletul, cu poponetul, intelegeti voi ce a vrut sa zica, da? Apoi am stat si m-am gandit: daca cumva din postarile mele chiar asta se intelege? 

Bine, acum sa nu credeti ca m-ar interesa prea tare ce crede un nimeni, dar totusi, sincera sa fiu tin la imaginea mea pentru ca stiu ce fel de fata sunt si ce fac, iar cand cineva vine si isi da cu parerea in privinta vietii mele personale mi se pare deplasat fiindca acel "cineva" nu ma cunoaste si nu are habar despre fostele mele relatii.

Asa caaa deoarece, pentru ca, fiindca, hi hi, nu vreau sa mai fiu intepretata gresit o sa va spun dupa ce ma ghidez cand vine vorba despre alegerea unui mascul. 

Recunosc ca primul lucru dupa care ma ghidez cand caut un baiat este aspectul fizic, dar cine nu face asta? Adica e tot dreptul meu sa aleg ceea ce-mi place, nu cred ca gresesc cu ceva cand imi analizez potentialul iubit, in sensul ca vreau sa arate bine, sa fie ingrijit, curat si ca imi sar in ochi baietii cu buzele acelea conturate aproape perfect, cu maini finute si zambetul fermecator, cu privirea calda, blanda... etc...

In al 2-lea rand, daca tipul trece de "testul" acesta in ceea ce priveste fizicul, caut sa aflu cum gandeste, ce prioritati are, daca sunt genul de fata pe care el o cauta, ce teluri are in viata, ce gusturi are in materie de muzica, filme, hobby-uri, daca e single bineinteles (mwahahaha) si incerc sa descopar in ce grupuri de oameni se invarte (poate avem prieteni comuni, hi hi, treaba asta ajutandu-ma un pic). Mai pe scurt vreau sa-l cunosc cat mai bine, sa stiu daca este indeajuns de inteligent incat merita sa-i acord din timpul meu. 

In al 3-lea rand, hmmm, cred ca mai bine as spune in ultimul rand, daca indeplineste cerintele mentionate mai sus consider ca mi-am facut treaba si las lucrurile sa vina de la sine, ce inseamna asta? 
Ei bine, nu sar pe el sau mai stiu eu ce (cum ar face o curva, desi curvele din cate stiu eu se culca cu barbatii pentru bani, dar in fine) ii dau de inteles ca il plac si cam atat, cred ca lucrurile nu trebuie fortate, toate la timpul lor, deci ce se intampla mai departe este can-can, haha.

Acum va las pe voi sa trageti concluziile si sa-mi spuneti daca gresesc undeva ca poate mie imi scapa ceva. 

Aaa si mi-ar face mare placere sa citesc dupa ce va ghidati voi cand va alegeti iubitii/iubitele. Deeeci cine doreste, cine pofteste imi poate lasa un comentariu mai jos sau imi poate trimite o scrisoare, hihihihi, va dau si adresa daca e nevoie (glumeam), tuc!
Seara faina. 

34 de comentarii:

  1. Nu gresesti..dupa asta ma orientez si eu. Sa fie frumusel si inteligent (sa am ce vorbi cu el). dar mai rar de astia :D. si cand dai de unul te indragostesti si nu-l mai uiti ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca cineva a spus ca asta reiese din postarile tale, inseamna ca acel anonim nu o duce prea bine cu capul.
    Stiu ca ceea ce scriem noi pe bloguri este perceput diferit de fiecare om, dar vorba unui prieten: dar, in halul asta? :))
    Glumesc :)
    Nu-i baga in seama pe astfel de oameni, astia nu merita nici macar un gram de atentie.
    Revenind la articol, imi place tare mult cum gandesti, probabil ti-am mai spus asta: imi place!
    Te-ai gandit la tot ce poate/trebuie sa contina in chimia perfecta, jumatatea ta.

    Eu am urmatoriu criteriu de selectie.:
    1. Frumusetea: atat exterioara cat si interioara.
    2. Inteligenta: sa fie o fata desteapta, sa putem tine o conversatie buna
    3. Sa vina in completarea mea: sa fie jumatatea care imi lipseste
    4. Sa fie intelegatoare: Adica sa existe incredere,sa fim intelegatori unul cu celalalt si sa existe comunicare.

    Gata :) Acum sa inceapa preselectiile ;)) Ce modest suuunnttt ;;)

    Sa ai un weekend minunat :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Greu pentru un "mascul" sa treaca prin sita ta. :P
    In rest e dreptul fiecaruia sa-si faca alegerile ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa vezi cum ti se schimba prioritatile de la an la an....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prioritatile da, dar nu si criteriile =)) probabil mai adaug cateva :D

      Ștergere
  5. MdA...prima data incep cu fizcul ca doar asta iti iese in evidenta prima data sa zicem, dar nu sunt prea pretentioasa sincer. Sa aiba un chip dragut.... sa fie un baiat/barbat hotarat, sa stie ce vrea, cu atitudine, dar nu arogant. Incep sa il analizez, sa vad ce il duce mintea, sun Desigur, daca e ,,ocupat" iese din discutie:))). Daca observ un oarecare interes din partea lui poate incerc subtil ceva. Nu prea imi sta imi fire sa ma bag in sufletul omului orice ar fi, iar daca nu vad putin interes o las balta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mda, urasc oamenii de genul asta 8-| Se numeste intentio lectoris, sau delirul de interpretare, exact ce se intampla in literatura. Oamenii citesc bloguri fara sa gandeasca iar prima imagine care le vine lor in minte, e una gresita, a ta. E o tampenie.

    RăspundețiȘtergere
  7. in general, cred ca astea sunt criteriile pe care o fata la un baiat, dupa astea ma ghidez si eu si nu gandesti gresit deloc...lasa.i pe altii sa zica ce vor, tu esti stapana pe viata ta si libera sa faci ce vrei ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai sunt si din astia care nu au ce face, citesc pe diagonala si inteleg numai ce vor..
    Sa'ti raspund si la "provocare"...pe mine nu ma intereseaza foarte tare aspectul, ci felul lui de a fi...adica sa nu fie "shmecher de shmcher mafiot", fitos si asa mai departe...sa am ce vorbi cu el, sa avem lucruri in comun...si d'astea..si dupa vine si aspectul, dar cum am zis nu e foarte imprtant asta..consider ca degeaba esti fat-frumos daca nu sti sa legi 2 cuvinte si esti plin de fite...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai asta consider si eu, dar totusi sa fie cat de cat dragut ;D aranjat, etc :D

      Ștergere
  9. stai linistita...doar stii ce vrei ! si nu zic doar asa...ca altfel nu mai treceam p-aci ! mi-e imi placi , chiar daca esti mai mica decat Monik a mea...dar semanati cumva...te pup si vezi-ti...de valorile tale in continuare ! tanti :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Clar uni oamenii nu au ce face.:)) nah pana la urma e treaba fiecaruia cum alege persoana cu care vrea sa fie.Eu una pun pe primul plan sufletul (nu.ca nu m-ar interesa cum arata:)) ) dar cum s-a mai spus si mai sus decat sa zica vai da cum arat !ce frumos sunt=)) (nu suport oamenii astia care se iubesc mai mult pe ei.8-|) anyway eu am intalnit o.persoana mai mult decat masi fi asteptat si as fi vrut.Fiecare decide cum vrea si ce vrea,ce e clar este ca nu trebuie sa ne.lasam influentati de alti.Take care!:*

    RăspundețiȘtergere
  11. wow...nu-mi imaginam ca cineva ar putea intelege asemenea lucru citindu-ti blogul, dar nu ma mira, cred ca ti s-a spus asa din rautate...:)
    si...exista fenomenul "atractie". iar cand el se desfasoara, nu mai conteaza niciun punct de pe o lista mentala :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu-mi imaginam, dar uite ca mi s-a intamplat. :) Exact, cand vorbim de atractie, cam greu o stapanim :)

      Ștergere
  12. ha, ala care a zis faptul ca iti alegi iubitii cu fundul clar nu e capabil sa inteleaga ce scriu bloggerii si mai mult ca sigur e un cocalopiti convins/a! chiar nu trebuie sa bagi in seama ce vorbesc astfel de specimene, nu merita sa te hazardezi pentru nimic!

    cat despre criteriile dupa care imi aleg eu fata potrivita ar fi cam astea: buna la suflet[aici...pfff... nu stiu.... sa se dedice relatiei, sa investeasca sentimente in ceea ce ne leaga -si eu as face asta daca si ea ar trage sa fie totul bine in relatie- nu pun accent pe aspectul fizic, aici e in functie de ce vad ochii mei, daca merge, merge :)) ], desteapta [sa poata lega o conversatie fara sa se balbaie sau sa aduca in discutie si alte baliverne ce is total afk], nu ma intereseaza situatia materiala [daca e bogata nu inseamna ca ma bag cu ea pt. banii ei! aici ma cam enerveaza comentariile altora ce aduc in tema acest aspect], sa fie intelegatoare [incredere si comunicare, cam asta ar face toata treaba sa mearga] :D

    Sa ai o zi buna! kiss [la butoane Roscovanu ;) ]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D welcome back Roscovanule:D nu te-am vazut de ceva vreme pe aici! :D:) imi plac criteriile tale!

      Ștergere
    2. Se putea sa nu? ;)) Eu caut o fata simpla deoarece si eu is un baiat simplu :D deci zic ca sunt niste criterii normale:-? Si am disparut mai mult din cauza la baietii cu domeniul, s-au jucat cu blogul meu pana s-a dus, noroc ca unele postari de pe el le mai aveam in pc, asa ca le-am si bagat :D sper ca pe acest blog nou sa imi mearga mai bine si gata cu domenii sau alte traznai ;))

      Ștergere
    3. :D sa mearga, sa mearga!:D Ei lasa ca o sa gasesti tu o fata buna :*

      Ștergere
  13. dar nu baga toti nebunii in seama noua ne plac postarile tale si stai linistita nu asta se intelege

    RăspundețiȘtergere
  14. Mie nu mi se pare ca reiese din nimic ce ti s-a spus tie. Unii nu prea fac diferenta dintre glume, sarcasc si realitate ...

    RăspundețiȘtergere
  15. cata filosofie, tu chiar stai sa te gandesti la chestiile astea :)) cand te indragostesti?

    La mine se intampla, punct! Nu trebuie sa justific nimic.

    RăspundețiȘtergere
  16. Fii serioasa! Chiar iti pasa de ceea ce crede un om care nu te cunoaste cu adevarat? Mie nu mi-ai lasat impresia ca ai face ceva aiurea. E normal sa ne dorim un iubit dragut, inteligent si care sa ne respecte, sa tina la noi. Nu mereu se intampla totusi ca cel pe care il vedem asa sa fie si in realitate persoana potrivita noua. Si atunci normal ca mergem mai departe, sperand ca data viitoare va fi mai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da' nu e vorba ca-mi pasa, e vorba ca ma enerveaza oamenii care isi dau cu parerea fara sa fie intrebati si pe langa asta m-am gandit ca poate reiese asa ceva din postarile mele, acum pot sa dorm noaptea ca am lamurit:D Dar daca mai intelege careva, cumva, nici nu ma mai sinchisesc! :D

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)