Pagini

Hop- Recomandare film


Pentru ca e frig, desi e Martie, e frig si plouaa am o stare asa nasoala incat nu as face nimic altceva decat sa stau in pat. Mi-e groaza sa ies afara... acum bate si vantul, de parca 3 luni de iarna nu ar fi fost de ajuns, inca o saptamana si Aprilie isi face simtita prezenta, dar cum spuneam... pentru ca e frig am chef doar sa ma uit la filme, da' nu la filme lacrimogene, ci la comedii, asa caaaa, am dat peste un film atat de cute incat 2, 3 ore cat a durat descarcarea am stat cu gandul doar la film si va spun ca a meritat asteptarea. Cel putin mie mi-a placut filmul, m-a dus cu gandul la copilarie, la momentele acelea cand ma prefaceam ca dorm doar ca sa il prind pe iepuras
in momentul in care imi pune dulciurile sau ce-mi aducea el sub perna. Partea comica era ca adormeam (bineinteles) iar dimineata cand ma trezeam cadourile erau langa mine, eram putin dezamagita ca nu-l vazusem pe iepuras, da' nu se compara cu bucuria pe care o aveam atunci cand "exploram" dulciurile aduse. 

Mai multe ce sa va spun? Ati vazut Despicable Me? Un film genial, ei bine, Hop, este creat de aceeasi persoane care au creat si Despicable, deci va dati seama ca este un alt film genial, da??? Hi hi. Sa va arat si trailer??? Eu zic ca da, nu se poate fara, nu???
Asadar pentru ca se apropie week-end-ul va invit sa-l vedeti si sa-mi spuneti la ce va dus pe voi cu gandul? Daca l-ati vazut, de asemenea va astept cu o parere intr-un comentariu mai jos, v-am tucat si week-end dulce sa aveti, dulce, asa dulce ca E.B, iepurasul de Paste!!!
sursa foto

21 de comentarii:

  1. Meciul Ungaria-România!
    Hai România!

    RăspundețiȘtergere
  2. Neaparat o sa ma uit pt ca imi plac mult disney-urile. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Despicable me mi-a placut, trebuie sa ma uit si la asta:)

    RăspundețiȘtergere
  4. hai ca am revenit si eu :))Sa vezi recomandari de postari ce o sa am :))te astept si pe la mine :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu l-am vazut dar este un film perfect pentru o zi de duminica :)
    Ahh... copilarie <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu l-am vazut dar este un film ideal pentru o zi de duminica.
    Ahh...copilarie <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Poate macar anul asta il voi vedea ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuie sa ma uit la filmul asta. Se prea pare ca am nevoie.:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Tu dai cele mai bune recomandari de filme! :X

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu l-am vazut, dar voi incerca sa imi fac timp pentru el la sfarsitul saptamanii.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)