Pagini

C.L.M.-ica make-up artista

In ultima vreme am vise atat de mari incat ma sperie si cred ca daca as putea sa pun in practica toate ideile care imi vin in momentul respectiv ar fi prapad. Asa patesc acum, am primit cateva "oferte" de la fotografii din oras cum ca au nevoie de make-up artist si daca vreau sa colaborez cu ei, instantaneu mi-a venit un gand, C.L.M.-ica make-up artista, ei asta da, imi surade ideea, dar problema este alta: ustensilele. 

Exact, nu am cu ce sa-mi arat talentul in arta machiajului, momentan detin doar 2, 3 paleute de make-up, fond de ten pentru uz personal, rimel, eyeliner la fel, deci cu ce imi fac eu treaba? Investitiile sunt destul de costisitoare si totusi cand ceva nu e sigur nu prea se merita, cel putin asa zic eu, dar de la vorba pana la fapte este cale lunga asa ca mi-am permis sa arunc un ochi pe diverse site-uri cu produse cosmetice si am dat peste un site, Cupio.ro, unde am vazut ca au de toate la un pret accesibil. De la chestii pentru unghii sau diferite creme pentru ingrijirea corporala pana la produse de make-up, pensule, pensete, farduri, gene false, observati ca insist pe ceea ce tine de machiaj pentru ca am nevoie de ele, mare nevoie, offf.

Dupa cum spuneam cosmeticele Cupio au un pret accesibil, insa am citit si review-uri pe blogurile fetelor care le-au folosit si cam toate au fost multumite de ele, deci concluzia? Sunt si de calitate, asta in comparatie cu alte site-uri de cosmetice care promit marea cu sarea, dai o caruta de bani si nici nu te alegi cu un produs extraordinar (asa cum te astepti sa fie). Iar treaba asta o zic din experienta, nu vreau sa dau nume ca nu-mi place sa fac reclama proasta, dar nu tot ce este scump este si bun. Asa caaa daca imi merge bine prima sedinta foto pe care o am in plan, o sa tratez cu mami sa-mi dea "dinero" pentru produse cosmetice profesionale ca doar mie-mi place sa fiu profesionista, pai cum, ori suntem make-up artisti, ori nu mai suntem?

Deeeci sa-mi tineti pumnii! Seara faina. 

25 de comentarii:

  1. C.L.M , eu zic că dacă e un vis de-al tău , să ții și see you dinții de el, și să faci tot ce poți , că-ți dai seama , vei fi răsplătită cumva pentru efortul tău și nu cred că e o pierdere de timp! Să ai baftă , eu îți țin pumnii!

    Kisses! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Multumesc! Chiar sunt curioasa cat de departe as putea ajunge! :D Sa fie bafta! Sa fie! :D

      Ștergere
    2. Dumnezeu să fie cu tine . Dacă ai încredere , eu una, sunt sigură că vei ajunge și celebră ! :o3

      Ștergere
    3. Multumesc din suflet! Chiar ma faci sa cred si mai mult in mine!!! :*

      Ștergere
  2. :)
    Stii cum e: trebuie sa joci la loto ca sa si castigi. Da eu sunt sigura ca vei reusi. Talentata esti , idei ai deci bafta!....:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mereu am spus: "Sa-ti urmezi visul.."
    Eu te felicit si iti doresc mult succes.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow,felicitari pentru aceasta sansa de colaborare!;) Cu siguranta o sa te descurci minunat:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitaaari!! :D Am aruncat si eu un ochi pe cupio si ai dreptate, chiar sunt preturi rezonabile. Daca si calitatea e buna, deja avem combinatia perfecta! :D
    Succes! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ustensilele ...dai un ban pe ele dar iti scoti si banii dupa ..dublu chiar..prietena mea este "d-asta" la make-up-artista :))sau cum se numeste si sincer merita sa practici asa ceva .....a dat cam multi bani pe ustensile la inceput cand era la scoala pt asa ceva..dar acum si ia scos lejer...chiar a scos peste ! deci se merita daca ai sansa nu ezita si incearca:) ..

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe mine nu m-ar putea pasiona așa ceva: machiatul. Mie îmi plac cărțile (am citit deja 39 până la vârsta de 11 ani) și muzica (melodiile nu le-am înumărat).
    Mă bucur că te-am putut întalni: nu sunt prea mulți copii pe blog:-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Buna Maria, fascinant, 39 de carti?:D E cevA:D si eu ma bucur ca te-am intalnit:D macar virtual daca nu se poate live:D

      Ștergere
  8. Aaaaa, și încă ceva: trebuie să ai încredere și totul va fi cât se poate de bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-am aruncat si eu un ochi pe site-ul lor si pot spune ca au oferte destul de bune.
    Dar tu ai putea gasi si firme care, in schimbul unui articol bun, sa iti ofere ustensilele necesare.
    Bafta!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)