Pagini

Invitatie la guest post-uri

M-am gandit serios la treaba asta si am decis sa va anunt ca o sa intiez un fel de campanie de promovare prin intermediul guest posturilor, ce inseamna asta? 
Aveti la dispozitie o saptamana sa creati articole, sa mi le trimiteti pe mail: costachelaviniamonica@yahoo.com, iar eu le voi posta la mine pe blog. 

Si pentru ca nu vreau sa fie dezordine, in fiecare saptamana voi propune eu o tema, asadar in saptamana ce urmeaza va invit sa scrieti despre filme, filmul favorit, recomandari, nu stiu... ce vreti voi, dar sa fie despre filme sau seriale.

Asadar, spor la scris si sunt tare curioasa sa va citesc articolele.
sursa foto

21 de comentarii:

  1. Foarte faina initiativa!:D O sa particip;)

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa ma tin promit :))) ..maine ma apuc sa fac articolul despre film :P

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc pentru invitatie,chiar mi-ar placea sa particip doar ca am o perioada forte aglomerata la job si pe blog de abia fac fata postarilor "fixe" pe care deja le am...dar daca aceasta "leapsa" initiate de tine va dura cu siguranta voi participa pentru ca.asa cum spuneam,im place ideea :)

    p.s
    sper ca l-ai invitat si pe Rudolph,el e mare amator de lepse dar sunt sigura ca deja stii asta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D te astept cu drag!:D Aaa, uite ca am uitat de Rudolph, dar garantat o sa vada postarea! :D

      Ștergere
  4. Interesanta idee! Un continut cat mai bogat va fi de ajutor blogului tau sa obtina un PR cat mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draguta initiativa...un termen limita ?:-?

    RăspundețiȘtergere
  6. ;)) pot sa fie povesti mai vechi?
    http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2011/08/mignight-in-paris.html
    http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2010/11/o-sambata-intre-cinefili.html
    http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2010/08/daca-e-frig-si-ploua.html
    http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2011/09/la-cinema.html
    http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2010/12/turist.html

    te pup. O duminica minunata! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nuuuuu, nuuu, nu am voie aceleasi articole, ca penalizaza google. :( ceva nou:D oricum misto filmul ala, Midnight in Paris :X

      Ștergere
  7. trebuie sa fie neaparat o postare noua, sau nepublicata innca?

    RăspundețiȘtergere
  8. Voi incerca sa scriu articolul in seara asta, daca imi fac timp. Iti multumesc inca o data pentru invitatie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iii:D abia astept:D cu placere, merci ca ai acceptat!:D

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)