Pagini

Guest post- Millionar Dollar Baby (2004)


Un film excelent la toate capitolele. O poveste care pe mine m-a captivat din primele minute si m-a emotionat foarte mult in final. Un film care cel putin oscarurile pentru cea mai buna regie si cea mai buna actrita si le merita pe deplin. Hilary Swank demonstreaza ca are talent si dupa ce am vazut si Freedom Writers a devenit una din actritele mele preferate. Despre Clin Eastwood numai cuvinte de lauda si dupa o cariera excelenta ca actor demonstreaza ca este si un regizor de mare clasa (vezi Mystic River,Letters from Iwo Jima,Changeling,Gran Torino). Oscarul pentru cel mai bun film aici ramane de discutat in functie de gusturi, cat despre Morgan Freeman , omul asta ar merita un oscar pentru intreaga lui cariera. Dupa 3 nominalizari si o cariera plina de succes, in sfarsit pune mana pe mult ravnita statueta. Recomand cu drag filmul si ii dau un binemeritat 10!

Povestea este fara cuvinte ..ramai fascinant de ce urmeaza si cum se termina filmul ..cam vechi dar la fel ca si Contele de monte cristo le-am vazut si le tot revad desii stiu pe de rost ce se intampla ….cam lung recunosc..dar asa ai ocazia sa te “familiarizezi cu personajele.

Il recomand.
http://traiasca-berea.Blogspot.com

6 comentarii:

  1. "Sangele meu"..Un film impresionant si motivational.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost impresionat de Million Dollar Baby. L-am vazut in 2004, si am ramas foarte trist dupa ce l-am vazut. Ca sa nu mai zic ca Hilary Swank ramane actrita mea favorita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc pentru comentarii .... ! dau o bere gratis tuturor...

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)