Pagini

Miercurea fara cuvinte- Caricaturi

Hello there! Pentru ca azi e miercuri si nu am mai participat de ceva timp la "Miercurea fara cuvinte", m-am gandit sa imi spal pacatele si sa va arat cateva caricaturi facute de verisoara mea, imi plac foarte mult, eu zic ca sunt reusite si sunt tare mandra de ea, hihi, mai ales ca a participat la concursurile lui Popa Popas, regele caricaturilor si de fiecare data s-a ales cu un premiu.


Eee? Ce spuneti? Va place de Lady Gaga? Sincer parca e mai frumoasa caricatura decat ea, mwahahaha, scuzati "rautaciozitatea" din mine.
 Nenea asta seamana cu cineva, dar nu-mi vine acum numele lui, pfff, ma ajutati? Aici va rog sa-i scuzati "chiciorusul", hihi.
 "Vedeta" caricaturilor, Baseeeeee, jur ca ma amuza teribil caricatura lui, mwahahahaha, eu i-as fi facut si suvitaaaa.
Si doua portrete:

Deci, deci??? Am cu ce o lauda? Era cat pe ce sa uite, continuarea o gasiti la Carmen. Sa aveti o zi frumoasa cu muuuult soare! HAPPY WW!

PS: Mai pe seara va zic tema pentru o noua serie de guest post-uri!

27 de comentarii:

  1. Sunt superbe caricaturile <3 Si pe mine ma amuza teribil Base' :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Are mult talent verisoara ta! Nu ai laudat-o degeaba, dar se vede ca esti tare mandra de ea, pentru ca ai scriiiiiiiiis o multime pentru o Miercure fara cuvinte!
    Happy ww! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar sunt reusite ! felicitari verisoarei !

    RăspundețiȘtergere
  4. Baseeee, :)))))))))))))))))))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum sa nu se aleaga cu cate un premiu cand are atat de mult talent? Sunt foarte tari caricaturile :))

    RăspundețiȘtergere
  6. intotdeauna mi-au placut caricaturile, nu stiu, poate pentru ca ii avantajeaza pe multi :)
    verisoara ta are talent!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase caricaturi.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  8. waii cat de faine sunt, portretele sunt adorabile, iar caricatura lu'base e prea amuzanta :))

    RăspundețiȘtergere
  9. basescu nasul mare =)))))))nasul este direct proportional cu .... cu ?cuuuuuuuuuuuuuuu ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Zic ca da, aveti cu ce va lauda :)
    Are mult talent verisoara ta. Imi plac si caricaturile, si portretele.
    Ureaza-i din partea mea inspiratie si succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos ! Chiar are talent !
    Mult succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt foarte frumoase. Si mie imi place cel mai mult cea cu Basee.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)