Pagini

Supa de pui pentru suflet

Pana acum jumatate de ora imi gaseam greu cuvintele, am inceput 3 postari si nu am terminat niciuna, iar daca stau bine sa ma analizez nici acum nu ma descurc destul de bine, probabil sunt nedormita sau cine stie, cineva imi imprastie gandurile si nu mai sunt capabila sa formulez o fraza coerenta, huh, dar stiti ce am facut in loc sa ma pun la somn? 

Haaa, nu stiti, m-am pus sa citesssc o carte recomandata de o domnisoara draguta, Supa de pui pentru suflet, si va spun sincer ca la inceput am fost amuzata de numele acesteia si ma gandeam: "Eh, ce carte mai e si asta, auzi aici, supa de pui, hahahaha!". 

Daaar pentru ca, curiozitatea mea nu are margini totusi am downloadat-o si desi nu-s fana cititului online, dupa ce am parcurs repejor cateva povestioare ale cartii am decis sa v-o recomand si vouaaaaa! 

La prima vedere pare o lectura usoara, iar continutul este inspirat, ba chiar reprezentat de fapte reale, mai exact, in carticica o sa gasiti 101 de povestiri "pentru mangaierea inimii si inviorarea sufletului" si pentru ca nu vreau sa aveti impresia ca vorbesc prostii am facut un print screen la ceva ce mi-a placut foarte, foooooarte muuuult:

Frumos. Nu? Pun pariu ca nu stiati cum sta treaba cu imbratisarile, ei dar lasa ca acum stiti, sincer cartile astea de autoeducare ma relaxeaza, ma fac sa ma simt un om mai bun si imi mentin sufletul tanar, d-aia am eu la descriere "mereu copil", mwahaha. Acum, pentru ca vreau sa ma intorc la lecturat, va intreb daca ati citit-o, daca da, sunteti invitatii mei sa-mi lasati un comentariu in care sa-mi spuneti cum vi s-a parut, iar daca nu, vreau sa-mi lasati un comentariu in care sa imi scrieti numarul de imbratisari de care aveti nevoie in momentul asta, hi hi. 

Sa aveti un week-end frumos, va imbratisez cu draaaaaaag!

33 de comentarii:

  1. hmm...nu, n-am citit-o, dar cred ca am pierdut numarul imbratisorilor de care am nevoie acum, pentru ca tot ce stiu e ca vreau sa fiu tinuta in brate, sa nu mi se dea drumul si sa reuseasca cineva sa-mi aduca zambetul....

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am citit cartea,dar am vazut-o recomandata pe alte bloguri,si de atunci e pe lista mea:) Trebuie sa merg la biblioteca s-o imprumut:) Nu vreau download de pe net.
    Lectura placuta!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Supa de pui pentru suflet :>
    Deja suna delicios .
    Multumesc, Monica, pentru recomandare, ma apuc si eu sa citesc .

    Weekend placut si tie, draga mea!
    Kisses.

    RăspundețiȘtergere
  4. Faptele, gesturile, inima, doar astea ajuta cu adevarat !
    E foarte bine ca mai citim carti (parerea mea)! :)

    Iarta-ma, dar nu mananc pui nici in cele mai negre cosmaruri ! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am nevoie de o supa de pui pt raceala :((

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar am vrut să mi-o cumpăr săptămâna asta, am văzut-o într-o librărie... Offf, de-ai ştii cât regret acum! :(
    Apropo, mie îmi place postarea. Nu se vede că ai avut dificultăţi când ai scris-o, odată ce ţi-ai format un stil eşti genială şi gata :).
    Pupici!! :*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D ce draguta esti,pupici:D lasa ca o cumperi tu, dar sa stii ca e si online.

      Ștergere
  7. Nu am citit cartea, dar am nevoie de toate imbratisarile calduroase >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. pare sa fie buna pentru pofticiosi...:)
    o sa o caut si eu.
    numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. O s-o caut. Daca-i despre suflet, e musai s-o citesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. ma depaseste cartea;)) daca nu este cu decapitare scos de inima pe gat bagat un fier incins in ochi..sau o sabie in vertebra stanga...parca nu are farmec:D

    RăspundețiȘtergere
  11. O pun pe lista, la urmatoarea carte pe care sa o citesc

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie imi plac cartile care sunt menitre sa-ti dea o stare de bine, o satre pozitiva si te invata sa faci lucruri simple dar de mare efect. Asa ca iti trimit un hug virtual si iti doresc o duminica linistita plina de inspiratie >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce-mi place! :x asta chiar e o carte pe gustul meu,am sa mi-o procur si eu in curand :x titlul e tare haios la inceput am crezut ca e vorba de altceva :))
    Ma bucur ca ai postat sa aflam si noi >:D< chiar nu stiam de ea.
    Cat despre imbratisari am nevoie de un infinit acum :"> :)) sunt cam adormita /molesita in momentul asta ar face bine. :o3 ( dar de la cineva anume :D )
    Spor la lectura si multumesc ca ai scris despre ea! :* si imbratisari virtuale macar ;)) >:D< >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D hehehehe:D come here >:D< >:D< merci si eu:D spor la lecturat si tie:X

      Ștergere
  14. Pare si haioasa, pe langa interesanta. o sa o caut si eu pe net. citesc mult online. e destul de practic.

    RăspundețiȘtergere
  15. Amuzant titlul,chiar nu stiam la ce articol sa ma astept;))
    Sper sa fac si eu rost de ea pentru ca pare foarte interesanta.
    Uite o imbratisare de la mine,pe ziua de azi>:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Carte versiune e mai interseanta ? ( Supa de pui pentru suflet. Gandeste pozitiv ) sau (
    Supa de pui pentru suflet. Povesti adevarate de viata care deschid inima si trezesc spiritul )

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)