Pagini

Misiunea: "adidasi cu platforme"

Duminica am dat peste o pereche de adidasi la o bloggerita, mi-au placut atat de mult incat am intrebat-o de unde i-a cumparat si mi-a spus ca Deichmann este magazinul cu pricina, asa caaaa C.L.M.-ica imediat a apelat la prietenul ei de nadejede, internetul si a gasit ceea ce cauta. 

Bun, bun, nimic deosebit, acum ca sa stiti eu intotdeauna imi cumpar ce-mi sare in ochi, sunt incapatanata si cand imi "intra un rahat in cap" (vorba mamei) nu ma las pana nu fac cum vreau eu. 

Era duminica dupa-amiaza, am stat ce am stat, mi-am gasit ocupatie ca sa-mi iau gandul de la adidasi, nimic. Ce sa fac? Ce sa fac? Sa ma duc pana la Carrefour (acolo avem Deichmann), sa nu ma duc? Singura nu ma duc ca mi-e greu, pe cine sa iau cu mine? N-am pe cine, toata lumea e cu treaba ei, ca doar nu stau altii dupa curu' meu, deci ce sa fac? Curiozitatea ma rodea, au astia la mine in oras adidasi sau n-au? Dar daca n-au, ce fac? Ii comand de pe net, dar daca nu-s buni?

Si uite asa, a luat nastere o avalansa de ganduri pe care am potolit-o doar pentru cateva ore cat am iesit cu o colega de la facultate la o clatita. Eeeeei, da' sa vedeti cand am venit acasa, m-am pus in pat, am intrat iar pe net sa ma mai uit inca o data la adidasi ca sa fiu sigura ca imi plac, s-a facut 12-1, m-am pus iar in pat, pai ce credeti? Putea C.L.M.-ica sa doarma??? Baaaatman, baaatman, a revenit avalansa de ganduri, pai cum! Deja imi facusem in minte fel si fel de outfit-uri care sa mearga cu adidasii, deja ma si vedeam purtandu-i si uite asa am reusit sa adorm pe 3...
A doua zi, m-am trezit de dimineata cu gandul la adidasi bineinteles. Am luat-o pe mami cu mine si tusti in statia de autobuz (Carrefour e destul de departe, iar taxiurile te cam rup la buzunar). Ei aici alta problema, pentru ca nu am mai mers de ceva timp cu autobuzul, nu stiam la ce ora vine, staaaaaaaaaaai in statie si asteapta (bine ca era soare) si staaaaaai si tot asa, pana intr-un final cand de la un colt zaresc cifra 4 pe un geam urias, am zis, asta e! Si asta a fost! Ne-am urcat in autobuz, mi s-a facut putin rau (am rau de masina) dar am rezistat. Ajunse in Deichmann, dupa ce am rugat-o pe tanti sa-mi caute un numar mai mic pentru adidasi (port 38), in timp ce ii probam o prietena isi face aparitia si imi spune ca sunt uraaaaaaaaaaaati, ca ma fac grasa, ca nu stiu ce. Pfoaaaai, tunete si fulgere, mai cer 2,3 pareri, la fel, sunt urati, pfoaaaaaaaaaaaaaaaai! 

Si sa vedeti ca am plecat de acolo fara adidasi (daca toata lumea mi-a spus ca-s naspa), am stat eu ce am stat si nu a durat mult pana cand am facut bot (m-am suparat). M-a luat mami prin alte magazine sa ne mai uitam de incaltaminte, dar degeaba, eu o tineam pe a mea, adidasi cu platforma si atat! Mai aproape de casa s-a prins si mami ca sunt suparata fleasca si discutand calm cu mine si frumos m-a facut sa ii spun motivul supararii si mi-a zis ca ne intoarcem in Carrefour dupa adidasi daca chiar mi-i doresc atat, hi hi. Va dati seama ca in momentul acela mi s-a luminat chipul.

Asadar, am mers acasa, am mancat si din nou la Carrefour, insa de data asta n-am mai asteptat autobuzul, ci am luat taxiul. Cand am ajuns acolo am probat din nou adidasii sa fiu sigura ca-mi plac si i-am cumparat. Va spun sincer ca parca mi s-a luat o piatra de pe inima, iar azi am defilat mandra prin oras cu ei. Sa va mai spun ca n-am vazut pe nimeni in tot orasul cu adidasi ca ai mei??? Eeeeeeeeeee! Asa da!!! Sa va arat si poze cu adidasii care nu m-au lasat sa dorm noaptea.
Deeeeeeci, ce parere aveti? Sper ca una buna, pentru ca pe cele rele nu le iau in considerare (am decis sa nu mai accept critici, poate doar daca sunt constructive), hi hi hi. 
Si o poza cu una din tinutele care ma bantuia noaptea, tre' sa fiu "feshan" ca altfel nu se poate! Daca "trebe", "trebe"! Pai nu???

Acum ia spuneti-mi, aveti si voi parte de "aventuri" de genu' ? Sau voi cand faceti cumparaturi nu tineti cont de parerea nimanui si va luati ce va place???
V-am tucat, zi faina sa aveti.

PS: Astia de la Deichmann ar trebui sa ma plateaca pt. ca le fac reclama, mwahahaha!

Recomandarea zilei: cizme de dama, pantofi casual de la Tinar. 

44 de comentarii:

  1. Mie imi plac!:D Si eu am o pereche asemanatoare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa mai patesc si eu :)) Daca vad ceva si cred eu ca nu pot trai fara, fac ce fac si cumpar chestia, doar ca sa stau linistita:)).
    Ma bucur ca ti-ai gasit adidasi; pe mine personal nu ma incanta modelul asta, dar fiecare cu gusturile lui. Poate si eu port ceva ce altuia i se pare ciudat sau mai stiu eu cum :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu sunt fan acest tip de incaltaminte. Adica nu ca nu-mi plac, da nu ma vad pe mine purtand asa ceva (oricum pe mine trendurile ma prind dupa ce se termina asa ca inca nu zic nu). Ai tai mi se par ok si iti sta tare bine cu ei. Numai grasa nu te fac:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D eeei, asa eram si eu inainte cu trend-urile, dar acum parca devin obsedata:)))))) :d

      Ștergere
  4. adidasi ? :))par mai mult tocuri..botine...tancuri ;)) oricum gustul nu se discuta

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ii am pe negru si sunt adorabili. Sa ii porti cu mare drag!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D iii:D sar'na:X pe negru am vrut si eu dar nu mi-au placut modele pe care le aveau :D

      Ștergere
  6. Imi plac, ii admir la altii, insa nu sunt convinsa ca trebuie sa imi iau si eu, cred ca situatia s-ar clarifica cand as proba o pereche :)
    Iti sadi bini :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D garantat se clarifica totul cand ii probez:X multamiesc:X

      Ștergere
  7. Sincer sunt frumosi si nu te fac grasa deloc, eu personal nu sunt asa de innebunita dupa acest model am vazut si pe alte bloguri, dar urati sigur nu sunt. Asa am patit si eu cand mi-am luat botine eram cu doua persoane si una din ele a zis ca erau urati si m-am bosumflat si eu ca mie imi placeau foarte mult...ehh da pana la urma mi i-am luat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haha:D eu zic sa nu te mai iei niciodata dupa nimeni, fiecare e cu parerea lui :D cel putin eu asa o sa fac de acum incolo:D

      Ștergere
  8. Iti sta foarte bine si sa-i porti cu drag! Eu nu prea ma vad purtand acest gen de incataminte ..

    RăspundețiȘtergere
  9. hai ca sunt frumosi si iti stau bine! si eu 2 perechi , chiar 3 si le port des. pup,frumoaso!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumosi<3 Ma bucur ca nu ai stat mult pe ganduri si i-ai luat ca deja nu mai aveai stare:)))pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D chiar nu mai aveam stare:)) garantat nu dormeam nici luni =)) kiss:X

      Ștergere
  11. Mie sincer nu-mi plac! :D adica eu nu as purta ,dar eu sunt de parere ca fiecare are gusturile si parerile lui ( eu nu sunt adepta tocurilor asa mult poate doar pantofi sau altele si nu foarte mare sa fie :)) ) dar in general adidasi sau conversi moartea mea :x :D .Si eu fac uneori la fel ca tine ,pana nu imi iau ceva nu ma las ma tot gandesc la ei/ele asa am facut cu o pereche de conversi :)) :"> dar uneori nu e prea bine sa ne luam asa mult dupa parerea altora adica gusturile nu se discuta iar daca tie iti place asta conteaza. :D sa ii porti sanatoasa! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D ei cu timpul sa stii ca se schimba gusturile:D multumesc:X

      Ștergere
  12. rupe moda asta prin italia!! chiar vorbeam ieri cu un propietar de magazin.. vinde de rupe produsul asta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Wow...pot spune ca a fost o intreaga aventura cu adidasii acestia :)
    Mie imi plac mult adidasii :) Si, cand cumperi ceva, cumpara ce-ti place tie, nu celor din jur, tu-i porti, nu ei :D

    Sa ii porti sanatoasa si sa te bucuri de ei :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Important e sa te simti bine in pielea ta, in hainele tale, in incaltarile tale !
    Sa-i porti cu placere ! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Adidasii cu platforma sunt super.Imi place nuanta lor roza) Si ti se asorteaza cu geanta! Good job))

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu as purta astfel de incaltari, da' imi place sa-i vad la altcineva.

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa-i porti sanatoasa!
    Eu imi cumpar ce-mi place! Nu prea ma intereseaza alte pareri! ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Monico, ești așa frumoasăă :-w .
    Îți stă foarte bine !
    - De când n-am mai trecut pe aici , nici timp n-am mai avut , mi-era dor .. -

    *pupiiici*

    RăspundețiȘtergere
  19. Arata foarta bine aceasta pereche de incaltaminte.

    RăspundețiȘtergere
  20. Suuuuuuper eu am pe un auriu si nu prea stiu cum sa i asortez in rest sunt ok astazi am trecut prin ce ai trecut tu agitatie maximaaaa si dupa ce i am luat ma gandeam auriu? Stateam asa pe ganduri :)) oricum sunt super comozi

    RăspundețiȘtergere
  21. Suuuuuuper eu am pe un auriu si nu prea stiu cum sa i asortez in rest sunt ok astazi am trecut prin ce ai trecut tu agitatie maximaaaa si dupa ce i am luat ma gandeam auriu? Stateam asa pe ganduri :)) oricum sunt super comozi

    RăspundețiȘtergere
  22. Hei! :*
    Am exact aceeasi problema, ador adidasii cu platforma, ii viseeeeez noaptea <3 iar toti carora le.am zis de ei au inceput cu critici si replici gen “ ce sunt ma uratii astia?“ (oameni fara gusturi). sincer chiar vreau adidasii astiaaaaa dar habar nu am ce sa fac, toti au zis ca.s urati :|
    P.S. tie iti vin de minuneeeee, pur si simplu sunt fantastici iar tinuta aleasa, nota +25

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu zic asa, daca tie iti plac foarte mult, cumpara-ti, nu are importanta ce cred altii, eu daca ma luam dupa lume cum se zice nu i-as fi cumparat, dar am avut incredere ca o sa-mi stea bine:D Deci, fa cum simti tu, cum consideri tu ca e mai bine:D

      Ștergere
  23. Nu te stresa! Mie cand imi ramane "inima" la un produs cum zicea si o fata de mai sus :il visez noaptea :)) si bineinteles ca pana la urma il cumpar.Mi-am luat niste adidasi cu platforma crem (nu are tot orasul ca ai mei):>si vreau sa ii iau in prima zi de scoala si nu prea stiu cum sa ii asortez(asa am ajuns pe blogul tau)daca vrei sa ma ajuti mai posteaza cateva poze asa cum te-ai imbraca tu si eu o sa intru sa vad;) Si apropo : cine zice ca nu iti sta bine?

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)