Pagini

Vacantaaa,IQ si... eclere!

Daaa, oficial de azi luai vacanta! Azi am dat ultimul examen, si acum asteptaaaam, asteptam rezultatele, de fapt o parte din ele caci la celalalte stiu deja. Deci stresu' inca nu s-a terminat... luuuunga e asteptarea!

Si pentru ca m-a luat valul si cum sunt eu obisnuita sa fac mai multe chestii in acelasi timp, am gasit un test care iti masoara inteligenta, ghici cum? Jucandu-te un rahatel de joc care are vreo 25 de nivele si la nivelul 24 m-am enervat si am lasat-o balta ca nu-mi da mami bani de mouse, daca veti incerca si voi o sa vedeti de ce, hihihi. Eu am acumulat vreo 102 puncte, deci ma situez pe undeva pe la inteligenta medie, moama, si eu care ma gandeam la valori mai mici, caci uneori mai fac si eu greseli, gen: mai incurc splina cu fierea, etc... hahaha, bine ca oricum nu conteaza ca doar testele astea... stiti voi, dar uite asa de distractie.

Si ca de obicei, ca eu sunt cu rugatu' daca faceti si voi testu', joculetu' ce e, va rog sa nu pastrati doar pentru voi rezultatul si daca ajunge cineva la nivelul 25 sa-mi zica si mie despre ce este vorba acolo, mwahahaha.
Multumesc.

Testul il puteti face aici.

Iar de data asta ma gandeam sa nu mai pun niciun fel de mancare caci am cateva fetele la dieta si ma injura apoi, si sincera sa fiu si pe mine ma ia pofta, dar totusi parca as manca niste eclere. Voi?
Fetelor nu dati! Din astea cred ca aveti voie, macar unul de pofta. Pupici.
Aaa, si daca cineva a mai terminat cu examenele "Vacanta placuta!" si bafta celor care dau bacu'.

Ow, ow, si pentru ca m-am "reapucat" de manichiura, sa va arat ce mi-am mai facut pe unghii. Hi hi hi
In caz ca intreaba cineva, sunt gargarite! Hahahahahahahaha~

Week-end placut in continuare!

Poate vrei sa vezi si:

35 de comentarii:

  1. Mvaiiiiiiii :X:X
    Ce pofta mi-ai facut de eclere !! Omg, omg :))) ;x
    Unghiutele sunt asa dragalase !
    Pup :x

    RăspundețiȘtergere
  2. @Honeÿ Bunny: :D iiii :D Eram sigura ca ti se va face pofta :)) :D

    SAr'na:X pup:X

    RăspundețiȘtergere
  3. m-am jucat (am doar 108), la nivelul 25 e o camioneta si m-am pus in fata ei ducandu-ma direct sub tinta...sincer mai aveam un pic si faceam praf mouse-ul :)).....oricum super joc, mi-a dat foc la creier :))=))...super gargaritele (si pofta e mare :)) )...

    RăspundețiȘtergere
  4. of ecleere imi plac mult ....... in caz ca intreaba cineva sint in week-end hi hi hi pupiciiiiiiiiiiiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  5. @Unigue Kid: bun rezultat :) aaa :)) deci nu sunt singura care distruge mouse-uri:)) sarna:D:X
    la fel:X

    @==NELANELYKA== :da=)) eu am pierdut notiunea timpului =)))))
    si mie imi plac eclerele:X hihihi:D pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Eclerele trebuie sa fie cu ciocolata si cacao! Nu le refuz nici pe cele cu frisca! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase unghii,dar cei drept m-au atras eclerele:)) Si ca venii vorba despre joc la nivelul 25 e o camioneta,iar spre deosebire de unigue kid eu m-am pus in locul cutiei si mi-a iesit un IQ de 120:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari, vacanta placuta si tie, frumoase gherutze:P si un weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
  9. @Cristi : :)) pai mai ales fara ciocolata nu-s eclere:))

    @gabriella: sar'na:D>:D<

    @© Adaaa: pe cine nu atrage eclerele?:))
    Mersi de compliment:D ooow :> 120:> bun bun:D thnks:X

    @Rappa_ru': Multumesc:D:>

    RăspundețiȘtergere
  10. vacanta placuta draga mea >:D<
    ma apuc si eu de testul ala ca m-ai facut curioasa :*

    RăspundețiȘtergere
  11. looks yummy!



    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. @julie: Sar'na:D oke:D have fun

    @k come karolina:D hmm thnks:D:

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce pofta mi.ai facuuut =p~ !
    Faine unghiutsele :> !

    Pup :* .

    RăspundețiȘtergere
  14. fuuuuuuuuuuuu :)) cu testul asta , cu tot :))
    mi-a iesit 126 :)) la nivelul 24 m-am enervat tareee! Am termintat-o cu examenele. Uraaa ! :)) Frumoase unghii !! La mancare nu ma uit [-( nu, nu , nu !!

    RăspundețiȘtergere
  15. Am noroc ca nu-s pofticioasa:)
    Unghiutele sunt super cute. SA te bucuri de vacanta, maine il am si eu pe ultimul si de aflat 2 rezultate si apoi o sa respir si eu usurata:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Arată super eclerurile,nu se refuză..
    Vacanță plăcută draga mea!
    Te pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  17. Eclerele sunt foarte apetisante...Yumyyy. Cat despre joc..ce m-am mai chinuit la nivelu 24...of, of! Mi-a iesit 118 :D....Merge, no? >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. Ma, si eu sunt la dieta, dar nu mi-e pofta. Nu-mi plac dulciurile. Daca puneai o sticla de cola sau alune... da, salivam. :))
    Imi plac gargaritele tale, dar cred ca tiai asta deja :)

    RăspundețiȘtergere
  19. miiii-aiii facuuuut poftaa de eclereeeeeeeeeeeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  20. @Mimi: hihihi:D sar'na:X

    @Mademoiselle : aoleu :)) Desteapta lu' mama:>:)) ma bucur ca ai terminat si tu :) luam si noi vacanta!! uhuuu:D sar'na pt unghii:D La mancare nu te uita :)):X hugs>:D<

    @Dia: e bine ca nu esti pofticioasA:D:) Sar'na pt unghii:D bafta la examen:D:) pupici

    @*ELENA*: arata super, dar si ce gust auuuu! moamam moama:X multumesc frumos:D pupici:D

    @Vise CoLoRaTe:Aoleu:)) De ce doar mie mi-a iesit asa mic ?:))))))))) MErge:))

    @Lillee: EEe:))bine ca zisesi:D:) Sar'na!

    RăspundețiȘtergere
  21. vacanta placuta si tie si ce sa zic sa ai parte de mult mult soare si toate cele :)
    apropo de eclera...eu as manca da de unde ?:-W imi aduci tu ;;)
    a da si unghiile sunt superbe :x si a iesit si trandafirul ala pe care eu il ador in poza :)

    RăspundețiȘtergere
  22. eclerele alea imi fac cu ochiul ;)) si din nou iti spun ca ai o manichiura superba :*

    RăspundețiȘtergere
  23. @29decembrie: hihihi :))))

    @Casiana: sar'naaaa:X la fel:D
    iti aduc:>:>:>

    Sar'na 4 nails:X:X:X:X:X:X:X:X:X

    @Iris Tiron: Te cred si mie mi-au facut:))

    Sar'na:X pupici

    RăspundețiȘtergere
  24. ma omori cu gherutele ! la propriu , la figurat ?
    si prefer amandinele insiropate ... dar acu , deh , merg si eclere :D
    si nu va mai grabiti , festina lente ...ce mi-as dori sa mai dau examene in loc de munca !

    RăspundețiȘtergere
  25. @Mally: Ms:D

    @schtiel: :)) la aman2:)) daca vrei
    :D
    Te cred:) Nici mie nu mi place munca:)) nu stiu ce m-os face:D:)

    RăspundețiȘtergere
  26. vaii ce dragut e noul aspect:X

    RăspundețiȘtergere
  27. Haha! Eclere... Odă pentru grăsime. Grăsime în aluat, grăsime în cremă/frişcă, grăsime în glazură. Dar ale dracului de bune.

    Am luat 133 la test \m/. Dar nu cred că reflectă IQ-ul. Îmi plac gărgăriţele tale stârcite :)

    RăspundețiȘtergere
  28. @Łavi: Sar'naa:D

    @Grim: Pai da' ce nu contine grasime?

    Owww:> cata IQ ai:>:>:> :))

    Ma bucur ca iti plac gargaritele mele starcite, dar dragute:>:D

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce tare ii jocul...m-am chinuit o jumatate de ceas...da eu l-am facut pe laptop fara mouse si am tinut apasat pe butonul ala de u mai imi simt degetul aratator...a...rezultatul 116, nu stiu acuma, o fi bine o fi rau....si eu m-am urcat in locul cutiei:P

    RăspundețiȘtergere
  30. Jur ca acum 2 minute molfaiam un mini ecler. :)))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)