Pagini

Calduraaa!

Maaare calduraaa! Domne' parca a mai fost cald, da' acum parca e cald rau, seara la ora 22:30 sa fie 28 de grade? Dar cum o fi prin iulie? Pai in iulie ne topiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim fratilor de tot! Si de parca nu a fost de ajuns caldura de afara, ca am mai trecut de dimineata prin "caldurile" examenului la drept comunitar, caci m-a innebunit femeia aia, dupa ce ca am facut vreo 4 ore(pentru ca e judecatoare tipa si n-are timp draga sa vina) 4 ore in care ne-a palavragit despre Uniunea Europeana si ne-a dat sa invatam doua carti( aprox 400 de pagini) din care 250 istoria UE, care nici macar nu ne foloseste si nu ne-a dat la examen, si si si... a avut pretentia nu sa lecturam paginile astea, sa le invatam, pai ce suntem noi femeie? ROBOTI? Esti nebuna!!!
Spune-ti voi, e corect asa?

Dar lasa, bine ca am scapat, acum sa vedem rezultatele, sper la un 5, Doamne Ajuta!  Vestea buna e ca mai am un examen si apoi relax... Ohoo... si plictisealaaa cat cuprinde.

Si revenind la caldura, parca n-am chef nici de calculator ca am impresia ca da si asta caldura, pe la voi tot asa cald e?

35 de comentarii:

  1. Nici eu nu fac fata caldurii :o3 !

    RăspundețiȘtergere
  2. Vad ca nu mai critici barbatii cand ti-e cald ! :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Este si aici cald dar eu ma refugiez in scorbura mea si nu ies de acolo decat poate dimineata dar cel mai bine spre seara.

    RăspundețiȘtergere
  4. caldura mare , monser ...
    multa bafta in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ne bagam capul in apa rece si stam asa cat putem :D Caldura asta sper sa ne energizeze macar spiritele, daca fizicul e atat de afectat :) Cat despre examene si facultati, sunt toate o cacialma, un SRL care nu ne ajuta cu absolut nimic cand mergi la interviu... Un angajator se uita la altceva la o fata cand vrea sa te "angajeze"... Mergem la facultati ca cica asa zic parintii ca e bine, ca sa avem de unde veni... Bine ca macar ne mai facem cativa amici cu care mai iesim la cate-o terasa dupa ce terminam examenele :P CHEERE UP :) THE SUN IS MAGIC :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate terasele la rand,:X!

    RăspundețiȘtergere
  7. defapt nu ti se pare e o iluzie optica..app saraca zebra ce a spus ca ai jupoito-o sa o pui pe blog?

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte cald este si la mine...bafta in continuare la examen.

    RăspundețiȘtergere
  9. la mine in casa jur k e bine:| probabil daca as iesi din casa m`as topi:)) desi ar merge o balaceala acum la greu 8->
    daca noi ne vaitam aici de caldura:))la sormea sunt peste 45 de grade si e inca inceputul=))nici nu poate sa mai faca baie in mare k e fiarta apa:))))deci eu zic k sunt altii si mai rau k noi:))

    bafta in cont la examene:D

    RăspundețiȘtergere
  10. la mine sa stii ca nu e asa cald .. in casa ma refer , nu stiu de ce dar mereu e asa . Iarna e cald fara sa "dau drumul" la centrala , iar vara e racoare si n-am aer conditionat :)). E un mister:)) Just kiddin`. Maine si miercuri am examene .. asta ma face sa nu-mi mai stea capul la caldura sau la plictiseala de dupa ele... :)) Oricum , totul va fi bine ca vine varaaa ! Iar in iulie , draga Monica , mergem la Polul Nord ! :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Intru in piscina rece (cand am de unde, piscina...) sau intru in bazinul rece din Sala Sporturilor =))
    Nici mie nu-mi place caldura ><

    RăspundețiȘtergere
  12. La umbra! Apa plata cu lamaie. Cola e buna, dar face setea si mai mare. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. @Mimi: te creddd!

    @Invizibilul: prea mult :))

    @Ela: asa fac si eu:d hi hihi

    @schtiel: merci:D

    @Bogdan: ai dreptate dar nici fara facultati nu se poate:) asta e :-s thnksss:D

    @Zodrac : ma gandeam ca eu am scris undeva asa :))

    @Copilul diminetii: tu sa nu te iei de zebra meaaaaaaa:)) da? am facut eu contract cu ea :p

    @29decembrie: ehhhm nu e chiar asa bine:)

    @Christina: goood idea:D

    @gabriella : Multumesc:D

    @Oandi: Moama peste 45 de graaaaaaaaaaaadeee, moama saraca cum o suportaaa!!!

    Sar'na:D pupici:D

    @Mademoiselle: Mergem!!! Bafta la examene:D

    @Biii: eee:> asa da:>

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, nu esti singura care e in calduri si nu mai suporta si nu mai are chef de nimic la 30 de grade.
    Din fericire la mine in oras ploua acum, e racoare, la noi tot 5-7 zile de canicula apoi 2-3 de ploaie sau cer innorat. E bine asa, numai ca in felul asta ajungi sa mai si racesti (ca mine :|, racita vara, specialitatea mea).
    Cat despre calculator, sa stii ca si eu simt asta. Chiar se incalzeste in camera cu 1 sau 2 grade in functie de cat de mult tin aprins calculatorul. Se incalzeste si de la becul tinut aprins. Mai ales intr-o camera mica. Mi se topeste si inghetata in mana :))
    Cum fac eu fata caldurii? Ma duc in camera la ai mei, acolo e racoare, norocosii! Pentru ca ei au copaci in fata geamului si nu intra atata soare si respectiv caldura, iar la mine bate soarele din plin. Uite asa ajungi sa constati cat de mult afecteaza taierea copacilor temperatura globului!

    RăspundețiȘtergere
  15. mhm, multe dusuri, aer conditionat...si apaaaa.

    multa multa apa. :))

    desi prin iulie, ne topim de tot .

    RăspundețiȘtergere
  16. @alle.: Ce bine de tine :) Normal ca afecteaza:) tot ceea ce fac oamenii afecteaza globul :-j dar deh :0

    @Julie: eee :)) asa asa! :))

    RăspundețiȘtergere
  17. no bn, mie ziua de vienri mi-a adus o restanta :D

    RăspundețiȘtergere
  18. @Pauza De Tigara: pffff :( ce rau imi pare

    RăspundețiȘtergere
  19. azi a fost o zi calduroasa tare...parca in casa era mai racoare...dupa masa vreme mare, tunete, fulgere...e de bine...mai rau este iarna cu friggg
    ...

    RăspundețiȘtergere
  20. @Maria:Daa ;) Mie-mi place toamna:D

    RăspundețiȘtergere
  21. eu stau ascuns de caldura si o tratez cu apa plata impreuna cu malt si hamei :))rECE

    RăspundețiȘtergere
  22. am luat toate camerele la rand sa vad care e mai racoroasa..pana la urma am gasit un coltisor pe aici nestrabatut de razele soarelui :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Mama ce tampitaa!
    Pai tu ai si copilasi:O3
    Carora tre' a el dai sfatuuuri
    Nu ai atata timp sa inveti:O3 :)):*:*:*
    D'apoi nu?!:)):*

    La mine ieri a plouat toaaaaaaata ziua!<3 A fost ditamai furtuna:x
    >:)

    RăspundețiȘtergere
  24. buna te invit pe noul meu blog
    http://beautyglitzzz.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  25. @g.w.: :)) asa'i bineee!

    @nyphetamine: :)))) si eu:X

    @ganduri: Asaaaaaaaaaaaaaa e! >:D<

    @alina:D ms de invitatie:) te vizitez in curand

    RăspundețiȘtergere
  26. Varamea Sincer Nici eu numai fac fata caldurii...TE POOP DULCE SI TE IUBESC ..:x:x:x

    RăspundețiȘtergere
  27. @Fetitzata: Daaa te cred:)) suntem in aceeasi oala:D pup:X

    RăspundețiȘtergere
  28. pfff si eu ma topesc...am nevoie de mai multa gheata :))

    RăspundețiȘtergere
  29. @Casiana: Eu imi iau un stripper cu gheata :))

    RăspundețiȘtergere
  30. Hopaaaa!Ala e bonus aaaa?Sau gheata e bonus? :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)