Pagini

Funny test & Ice cream

Hellow! 

Usor, usor incepe sa se instaleze si pe la mine (cateodata) plictiseala, siiii... "ce face eu cand e plicitisita?", ei bine, eu face teste online, dar deja stiati asta, nu? 
Daca nu stiati aflati acum.


Iata ce test am facut, si ce rezultat am:

Quiz: Ce joc joci in dragoste?

Rezultatele testului:
Leapsa
Jocul de-a dragostea se numara printre favoritele tale. In general refuzi sa iei viata prea in serios si aceeasi regula este valabila si daca te indragostesti. Iei totul ca pe un joc si incerci sa stabilesti de la inceput regulile esentiale. Prima ar fi sa nu te dedici orbeste iubirii fara sa cunosti riscurile. Ti-e frica de esecuri, deoarece experienta te-a invatat ca totul este frumos la inceput. Insa, tandretea, zambetele si fluturasii in stomac dispar odata cu trecerea timpului. 


Hi hi hi, dragut  nu? Se vede ca sunt copil.

Testul il puteti face si voi aici

Si daca sunteti draguti, ehm, de obicei sunteti, va rog "dulse", "un kilometru de dulse" ca in cazul in care il faceti sa-mi lasati si mie intr-un comentariu' rezultatul.

Si... pentru ca e cald de poti prajii ouale la soare, va invit la o inghetata.
Sursa foto



PS: Cine mai vrea sa il trec la recomandari sa nu fie timid si sa-mi lase numele si link-ul. Cine nu, soarta! Hahahaha!

Owww, ca uitasem, Ela this is for you. Roses!

 

Am uitat ca am in gradina trandafiri. Hi hi hi! I hope you like it!

55 de comentarii:

  1. Ce pofta mi-ai facut de inghetata! Acuma ma duc sa cumpar un tort de inghetata sa ma satur! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesante concluzii. Nu prea sunt eu adeptul chestiilor de gen, dar e pare funny. Salutare si multumesc de vizita !

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar e bine venita o inghetata pe caldura asta :x

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristi: eram sigura! Asta era si intentia! :)) Nu da!!! =))

    @Rappa_ru': Cu placere, multumesc si eu :) Te mai astept pe la mine:>

    @Denisa: DAAAA! yummy:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Am tot uitat, dar iti zic acum. :*
    Multam` ca m.ai trecut la recomandari >:D< !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ei bine, l-am facut, dar tre' sa ma inregistrez ca sa vad tot raspunsul si mi-e lene, dar mi-am facut o idee :)) Cica "ratele si vanatorii", asta mi-a iesit. Cat despre inghetata, tocmai am aflat ca al meu sot a mancat una fara mine :(

    RăspundețiȘtergere
  7. @Mimi: npc >:D<

    @IRina: Poti sa te loghezi cu facebook-ul :D :))

    Oww da:)) Ratele si vanatorii :))

    Off :)) Du-te si tu si ia mai multe fara el :D Pupici thnks:D

    RăspundețiȘtergere
  8. love the photo! and the nails are super cute = )

    RăspundețiȘtergere
  9. uof daca mai vad mult inghetata ma las naibii de dieta :((

    RăspundețiȘtergere
  10. Flori fete filme sau baieti

    In dragoste esti cumpatata si perseverenta. Reflectezi foarte bine inainte sa iei o deicie importanta si faci tot posibilul sa alegi ce e mai bine pentru tine. Iti plac provocarile, nu le ocolesti insa nu agreezi schimbarile bruste. Povestile tale de dragoste sunt pline de romantism dar nu duc lipsa nici de senzatii tari.

    Imi placea jocul asta cand eram mica:)))

    RăspundețiȘtergere
  11. @29decembrie: :X

    @3andahalf: thanks>:D<

    @Iulia C: Stiu cum e=)) sry:-(

    @Valentina: Ce fruuuumos :X thnks

    RăspundețiȘtergere
  12. Thank you sweetie <3 Ce surpriza sa ma aflu si eu acolo ! Unghiutele sunt adorrrrabile :X ...

    Rezultul testului in cazul meu :)) :

    Flori fete filme sau baieti
    In dragoste esti cumpatata si perseverenta. Reflectezi foarte bine inainte sa iei o deicie importanta si faci tot posibilul sa alegi ce e mai bine pentru tine. Iti plac provocarile, nu le ocolesti insa nu agreezi...



    Puuuppp Dulcce <3

    RăspundețiȘtergere
  13. iar ii test de fete deci nu particip :))

    RăspundețiȘtergere
  14. @Honeÿ Bunny: yw:X Sar'na:X

    Ooww:> da da bun rezultat:>

    @G.W.: Scapasi! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Flori fete filme sau baieti

    In dragoste esti cumpatata si perseverenta. Reflectezi foarte bine inainte sa iei o deicie importanta si faci tot posibilul sa alegi ce e mai bine pentru tine. Iti plac provocarile, nu le ocolesti insa nu agreezi schimbarile bruste. Povestile tale de dragoste sunt pline de romantism dar nu duc lipsa nici de senzatii tari.

    I-auzi!

    Mi/ai facut pofta, si am mancat si eu ice.creeam! >P
    Pup U!!

    RăspundețiȘtergere
  16. ice cream cu ciocolata mai bun mai bun ca nicioadata...stai sa il vezi p-ala cu iepuri albastri ...

    RăspundețiȘtergere
  17. @Lucianna: pup:D:)

    @sophie: Daa:D

    @Copilul diminetii: eee :>

    RăspundețiȘtergere
  18. "Telefonul fara fir
    Esti o persoana dinamica si instabila, in plina miscare, mereu nelinistita. Atragi cu usurinta sexul opus, insa totodata atragi ca un magnet si complicatiile in dragoste. Mizezi intotdeauna pe inuitie si reactionezi.." - asta mi-a iesit la test si, la naiba, asa e :)))!! Te imbratisez si iti doresc o zi faina, faina!
    P.S.: Imi plac zambetele de pe unghiile tale la nebunie! :*

    RăspundețiȘtergere
  19. zici ca e viu aspectu meu de fain ce e...

    RăspundețiȘtergere
  20. testul e pentru fete ... da' facand abstractie de asta, mi-a iesit asa:

    "Flori fete filme sau baieti In dragoste esti cumpatata si perseverenta. Reflectezi foarte bine inainte sa iei o deicie importanta si faci tot posibilul sa alegi ce e mai bine pentru tine. Iti plac provocarile, nu le ocolesti insa nu agreezi... (Pentru a afla raspunsul complet trebuie sa fii inregistrata pe Kudika.ro. Click pe unul din butoane pentru a te loga.)"

    ... si din cate vad in comentarii, nu-s singur in categorie aia. :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Am trecut la momentul în care am înlocuit înghețata cu pepenele verde. Minunat. Parcă ar merge și-o înghețată totuși.

    RăspundețiȘtergere
  22. @Copilul: asa ziceam si eu :))

    @INTJ: uuu :>:>:>

    RăspundețiȘtergere
  23. @Roxy: Wow:)) ce tare:D:)) si eu te imbratisez>:D< pupici si thnks:X

    @Zodrac: Mi-ai facut pofta :)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  24. Noa serbus. Mulţam pentru plimbarea prin Bălgradul de azi. Am luat şi eu linkul blogului tău pentru a-l trece pe o uliţă din Bălgrad.
    Să ai parte de un sfârşit de săptămână fain.

    RăspundețiȘtergere
  25. @abbibal: Multumesc si eu:D cu placerE:d

    RăspundețiȘtergere
  26. Facusi. Iata rezultatul:
    Telefonul fara fir:

    Esti o persoana dinamica si instabila, in plina miscare, mereu nelinistita. Atragi cu usurinta sexul opus, insa totodata atragi ca un magnet si complicatiile in dragoste. Mizezi intotdeauna pe inuitie si reactionezi deseori la primul impuls. Uneori este bine, alteori nu. Nu-ti place sa acorzi atentie detaliilor, preferand sa traiesti clipa. Dragostea este un joc liber in care regulile sunt facute pentru a fi incalcate.

    RăspundețiȘtergere
  27. Aiaiaaaai!!:X:X

    Ratele si vanatorii In dragoste esti talentata, plina de farmec si creativitate. Jonglezi cu iubirea si jocul de-a Cupidon ti se pare foarte amuzant. De-a lungul timpului ai invatat ca pana nu pierzi nu castigi.:>

    Multam pentru inghetata!!:x:X:X:X:X
    A fost dulce=p~
    oare cu cine seamana?:>:]] >:D<

    RăspundețiȘtergere
  28. Arată super înghețata ta!
    Mulțumesc scumpo!
    Seară minunată îți doresc!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  29. doamne inghetata ce as manca una :x cum te gandesti tu la toate :)) acuma mi-ai facut pofta si nu am :-W =)) o sa mor :))
    apropo de trandafiri...superbi 8-> ador culoarea:)

    RăspundețiȘtergere
  30. @Lillee: Facuuuuuuuuuuuuuuuuuui! :))Mersi:D:)

    @ganduri.aruncate.pe.net.: seamana cu tine!!! >:D<
    Pun pariu ca esti vanator :))

    @*ELENA*:Cu placere >:D< Multumesc la fel :) Hugs

    @Casiana: Aaaaaaaaaaaaaaaaaw :-s sa nu ma bati ca ti-am facut pofta :)))))

    thnks:D>:D< si mie imi place culoarea:D

    RăspundețiȘtergere
  31. imi plaaaaaaaaac trandafirii , buzele si unghiile tale !! :D

    RăspundețiȘtergere
  32. na ca m`ai facut curioasa si mi am bagat si eu nasu`:))

    "In dragoste esti talentata, plina de farmec si creativitate. Jonglezi cu iubirea si jocul de-a Cupidon ti se pare foarte amuzant. De-a lungul timpului ai invatat ca pana nu pierzi nu castigi. Tratezi fiecare experienta cu dezinvoltura si un optimist de invidiat. Chiar daca esti dezamagita, te ridici si reusesti sa mergi mai departe. Te descurci tu cumva. In dragoste razi si plangi, iti traiesti viata cu adevarat. Esti constienta ca pana nu risti, nu castigi". ma recunosc:))intr`o mare masura:D:D

    RăspundețiȘtergere
  33. @Mademoiselle: Sar'na:X

    @Oandi: Eee:)) pai se puteA?:D:> Suna bine:D:>

    @Suflet de curva: :>

    RăspundețiȘtergere
  34. inghetata!!! e perfecta acum. s-a potrivit de minune cu gusturile mele.
    Multumesc frumos. O zi deosebita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  35. Mi s-a facut pofta de inghetata:D ,preferata mea e de strataciella,dar merge si de ciocolata ca in poze:D ,cat despre ultima poza e superba ,buzele tale ce par foarte catifelate,pielea alba ,trandafirii infloriti si unghiile vesele fac ca poza sa devina superba ,atat de artisica :X.

    RăspundețiȘtergere
  36. @tu26dor: :> ma bucur, multumesc la fel:D:)

    @ღAzucenaღ: Multumesc pentru complimente >:D< O zi frumoasa:X

    RăspundețiȘtergere
  37. Eu cred ca tu esti asociata cu producatorul national de inghetata ...Spune drept ! Superb...combinatie reusita !

    RăspundețiȘtergere
  38. @Radu: Bine! M-ai prins! :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  39. i just wish I can understand your blog. I'll try to google translate it. lol BTW, nice blog. Keep it up!
    Definitely going to follow you :)
    xoxo,
    misskatv ✿

    RăspundețiȘtergere
  40. Ar vrea el ...asa trufanda ...:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  41. @MissKatv: hahah:D I have a translator in the right of the page :D:) Thnks:X

    @Radu : :)) O da :))

    @ganduri.aruncate.pe.net.: Eram sigura :)

    RăspundețiȘtergere
  42. mi-a iesit la fel ca Valentina :D
    si uite cum tu, lavinia, m-ai facut sa imi creez cont pe kudika :))

    RăspundețiȘtergere
  43. Şi eu vreau să mă treci la recomandări, dar mi-e ruşine să-ţi zic :-s


    Rezultatul meu ...e acelaşi cu-al tău:))

    Leapsa Jocul de-a dragostea se numara printre favoritele tale. In general refuzi sa iei viata prea in serios si aceeasi regula este valabila si daca te indragostesti. Iei totul ca pe un joc si incerci sa stabilesti de la inceput regulile esentiale.... :D

    RăspundețiȘtergere
  44. Ah, da. Am uitat să-ţi zic că ador noua ta temă =P~
    Şi-n plus, merge şi mai uşor blogul acum !:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  45. Nice pictures!! Thanks for your comment! ;-)

    RăspundețiȘtergere
  46. pe unde intru găsesc ori ceva despre mâncare, sau alte poze cu deserturi. nu că mă deranjează, că salivez și eu ca tot omul pe tastatură, dar sunt la dietă.. >.<

    p.s.: unghiile alea sunt geniale. dar deja știi asta <3

    RăspundețiȘtergere
  47. @.missbee: awww :-s scuze:D:)

    thnks : D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)