Pagini

Leapsa, leapsa!!!

ganduri.aruncate.pe.net. m-a "pricopsit" cu o leapsa asa de ziua mea, dar pentru ca mi-e drag de ea nu ma pot abtine sa nu imi fac datoria.


Primii paşi sună cam aşa:


1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same.
Hmmm, sa stiti ca n-am trisat, buun, sa explic poza: paaai, cred ca poza e facuta la Filiasi cand ma ocupam cu face-painting-ul. Nu prea e mare lucru de explicat, se vede ce si cum!:) 
Apoi urmeaza:

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai...


 Monica, restu' e cancan.:))
 
2. Ai porecle? Care?
Monu', monelu, nu sunt chiar porecle, aveam si eu cand eram mai micuta.

3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult.

Trist
ă: Barbra Streisand - The Way We Were
Una perfectă: Nu cred ca exista o melodie perfecta, poate pentru fiecare in parte, pentru mine nu stiu care e perfecta, sunt mai multe.
3 pe care le ador:
 
Chino & Nacho - Niña Bonita
Keyshia Cole - Trust ft. Monica
Avril Lavigne featuring Lil Mama - Girlfriend ft. Lil Mama

4.Ai animal de casa? Care? 


Da, caineee! ( Dixie )

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
 N-am idee!

6. Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
 Dupa fapta, si rasplata!

7. Desenul animat preferat din copilarie:
Courage the Cowardly Dog

8. Iti place inghetata?
   
 Cui nu ii place?

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
    
 Carolina, dar oricum imi place al meu la nebunie!

10. Zi-mi un banc!
  Un tip avea un cal, si calul n-avea nimic impotriva! :))


Si cam atat! Multumesc scumpete!
Leapsa merge catre:
Ela
Roxy
Sophie
29decembrie


KisseZ

22 de comentarii:

  1. sau ion avea 2 caini unu alb si unu negru si ca sa ii deosebeasca lu ala albu ia taiat capu :L))

    RăspundețiȘtergere
  2. MICULE,din suflet LA MULTI ANI
    SPER CA SCHIMBAREA PREFIXULUI SA NU TE SCHIMBE SI PE TINE(daca faci cinste,gandeste-te si la mine,da?)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Copilul diminetii: asa nu stiam:))

    @tatookis: Sar'na! Aaa, nu nu:D Sigur nu ma va schimba, promit sama gandesc! :D
    O zi frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta leapsa si interesante raspunsuri.Imi place poza :X La multi ani de ziua copilului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai avand in vedere fotografia iti urez un sincer LA MULTI ANI! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. eu stiam varianta asta: "un tip avea un cal si calul il lasa sa creada linistit (aka ferice cei saraci cu duhul) ca n-ar avea nimic impotriva" :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Cristi: Multumesc!!! :D

    @INTJ: hi hi hi:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Vezi, ce la fix a picat poza :))

    La multi ani, copilo! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. @Bia.: Daaa!:D La multi ani si tie:X pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Mersi de leapsa, am preluat-o! O noapte linistita si te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. LA MULTI AAAAAAAAANI!
    Acum ma apuc de provocare ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Super cute poza.
    Esti o scumpica.:)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. @Roxy: Npc:D Ma bucur te pup:D

    @Ela: Multumeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesc:*:*:*:*:*

    @Denisa: Multumesc:D:>:D<

    @fatacareaduceploaia: Sar'na:D si tu>:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. @Nymphetamine: Da;))

    @Sophie: oke:D

    RăspundețiȘtergere
  15. Mie nu-mi place inghetata :) Serios.
    Mi-a placut si bancul :))
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Tare rau bancul :))
    O zi frumoasa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. @Lillee: Te cred:D:)) ms:D la fel:D

    @Flyerboy: Mersi:))

    RăspundețiȘtergere
  18. Asa ca de zilele noastre: La multi ani!!! Sa ai tot ce-ti doresti si sa ti se-ndeplineasca toate visele si la cat mai multe postari si vizitatori!!!!!!!

    Multiii Ani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  19. sAr'naaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Deci tu erai geamana mea:X nu stiam care fata eeeee:X:X:X LA multi ani si tie:X Sa fii iubita si sanatoasa:X

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)