Pagini

Tunete si fulgere!

DAAAAAAAAAAAA! Cum e titlul tuna si fulera de cand am iesit din frizerie, pentru ca nu ma putui abtine si pentru ca stiu eu ca-mi sta bine cica, ma dusei si ma tunsei mai scurt, mai scurt de cat eram, va inchipuiti? OMG! Deci de o ora cred, aproape o ora nu fac altceva decat sa ma uit in oglinda, pe strazi in geamuri, in vitrine peste tot ca-mi facu' aia bretonu' prea scurt! Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Zisei ca eu nu mai ies asa din casa, pana nu-mi creste, de ce??????????????????????????????????

Cica diferenta prea mare nu e, doar la breton ca e cam scurt, aaa? este sau nu este? Dar vai ce ma fac eu ca nu ma iubesc acu barbatii? De parca de aia numai pot eu, of of!

30 de comentarii:

  1. zisei,fusei,tunsei, se vede ca esti din N-V romaniei ..si app vezi ca iti sta bine :P:-??

    RăspundețiȘtergere
  2. si-acum daca-ti spun ca ultimele doua dati m-a tuns exact, dar exact! la fel...ce mai zici? Daca zici de rau, ma injuri pe mine :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. =))))sa stii ca si eu am facut la fel, prima oara m am tuns scurt si dupa ce am vazut ca nu mi pare rau m am tuns si mai scurt:))))doar k la breton n am lasat sa mi umble:d doar in parti si la spate a fost foarte scurt:D
    creste repede sa stii, nici n o sa ti dai seama cat de repede creste:D si ti sta bine, stai linistita...te vor iubi barbatii si asa:)):*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mânca-ţi-aş bretonelul tău că eşti frumuşică foc! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Copilul diminetii: S-V toata ziua:P

    @Cleo: bine:)) esti frumoasa:D:) atunci:D

    @Oandi: :) Deci creste repede:)) atunci nu-mi mai fac griji:))

    @Cristi: hi hi hi :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mii de trasnete si fulgere,da stiu ca te-ai tunat...
    Ce are?E super-ok asa,de vara.Si mai bine ca nu te iubesc barbatii,ca nu mai oftezi;da stiu eu pe unu care te place si cheala,nu-i asa?Pupi pe breton!

    RăspundețiȘtergere
  7. da ma rog..am vaga impresie ca Turnu Severin este mereu in stanga sus sus sus sus :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @tatookis: posibil:))

    @Copilul diminetii: eee :))

    RăspundețiȘtergere
  9. mie-mi place ... parca ai fi un copil dulce ! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. fataaa esti frumoasa si asa ,dar eu tot nu pot sa iti uit splendoarea de par pe care o aveai inainte,dar las ca o sa creasca...:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Iti sta foarte bine,sa iti fie de bine:D.

    RăspundețiȘtergere
  12. Hai ca-ti sta bine!Nu iti mai fa griji!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mie imi place. Bretonul nu e scurt absolut deloc. E foarte misto si in trend. Imi place mult. :)
    Sa-ti fie de bine.

    RăspundețiȘtergere
  14. vorba ta (aka "la varsta ta") ... raman la preferintele expuse in alt comment. :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Arăţi supeeeer fatăăă! Mai ales ca eu ador tunsorile scurte, şi fetele care se încumetă să le poarte! Ai un farmec aparte! Eu cred că genul ăsta de tunsoare dă o feminitate neconventională! Love it!

    RăspundețiȘtergere
  16. Esti frumoasa si iti sta bine, chiar daca bretonul nu e asa cum iti doreai:) O noapte frumoasa! Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  17. va creste repede la loc ,iti trebuie doar cateva zile sa te obisnuiesti ,mie nu mi se pare ca-ti sta rau nici asa,ba chiar imi place.

    RăspundețiȘtergere
  18. wow, esti superba! ai o freza bestiala, si un zambet superb!

    RăspundețiȘtergere
  19. Iti sta foarte bine. Dar pariez ca stiai asta, deja ;)
    In legatura cu "Dar vai ce ma fac eu ca nu ma iubesc acu barbatii?", stai linistita. Mai sunt si femei. :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. @dana: multumeeeeeessssssssssssssc:D:D:X normal ca o sa creasca:)) thnks:X:X:X

    @Christina:D Sar'na:X:X:X:X:X:X:X:X

    @Ramona: Deja incep sa ma obisnuiesc:D sar'na:X

    @Lillee: Sar'na:D deja incep sa ma simt mai bine:))):D:D:D

    @INTJ: eee:))

    @Lucianna: Sar'naaaA:X Si eu ador tunsorile scurte:) mai ales la femei le ador pur si simplu:X Esti o dulce:D pup:D

    @Roxy: Multumesc :X:X:X La fel si tie o zi buna:X pup:)

    @ღAzucenaღ: asa zice si mami:D Sar'naaaA:D:D:D

    @Miss Soare: Multumesc Soare:X

    @Shaman: =))) Esti vagabont gata! :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Mie chiar îmi place! Da' tre' sa te alinti si tu un pic, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  22. Esti o tinara foarte draguta...iar tunsoarea este frumoasa si iti sta bine...nu iti face probleme...esti frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  23. Mie-mi place, zau! Iti sta super bine, mai ales ca nu multor persoane le sta bine cu o asemenea tunsoare. Eu am o problema cu tunsul. Cand mi se nazare ma duc si ma tund, nuconteaza cum sau in ce fel. Daca mi s-a pus pata, gata, harst!

    RăspundețiȘtergere
  24. Ui ce fain iti sta!! scumpoo!! >:D< luv ya' :*

    RăspundețiȘtergere
  25. @Irina: haha, multumesc!!! >:D<
    Pai asa ma apuca si pe mine, degeaba cer pareri, tot ma tund cum vreau eu :)) :X Multumesc>:D<

    @Kitt'Kidd': Sar'na:X:X Luv ya too:X

    RăspundețiȘtergere
  26. iti sta super bine...ce zici....mie imi place mult.....xoxo
    gabri

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)