Pagini

Leapsa from Mademoiselle!

Owww, da, destul de interesant, prima leapsa creata de Mademoiselle, si am onoarea sa o preiau, uhuu!
Sa vedem despre ce e vorba:
1.Orasul in care as vrea sa traiesc.


Asta e usor, Resita! Nu ca ar fi cine stie ce oras, insa am o legatura mai aparte cu el.

2. Ceva buuun!
Hmmm, yummi!
 
3. Florile mele preferate.

Stiu ca e cu tort, dar florile arata superb, cata eleganta!

4. Rochia de mireasa pe care mi-as dori sa o port.

Nu neaparat imi doresc sa o port, insa ma fascineaza frumusetea rochiilor indiene de mireasa, acele "sariuri" sunt superbe.

5. Nominealizeaza 4 persoane care ai vrea sa preia aceasta leapsa.

Lillee
ganduri.aruncate.pe.net.
Oandi
ღAzucenaღ 

Interesant a?
Multumesc Mademoiselle! Te pup!

36 de comentarii:

  1. Frumos oras, Resita. Se aseamana intr-un fel cu Piatra Neamt. Cel putin eu asa am vrut sa il vad singura data cand am fost acolo.
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant orasu..multi din provincie ar spune bucuresti dar te felicit..pt orasu ales aici in bucuresti ..cel mai varza oras nu mai este acel oras de alta data...

    RăspundețiȘtergere
  3. (la 4) dap, da' la un sari tre' si par lung (sic! :P) ... cam cum se poate vedea aici sau aici :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @tu26dor: Multumesc:D intr-adevar, e orasul meu de suflet sa zic asa:D:) nu e cine stie ce pt altii dar pentru mine da:D

    @Nymphetamine: hi hi hi:X sunt superbe:X

    @Copilul diminetii: Multumesc:D Pai sincer nu-mi place aglomeratia Bucurestiului:) si de 'aia:) nu l-am ales:)

    @INTJ: nu ma mai tachina:)) pana cand ma marit imi creste pleata:P:))

    RăspundețiȘtergere
  5. @C.L.M. - ok, da' zi: iti place sari-ul de la primul link? ca eu stiu pozele alea de mai de demult, tot legate de sari ... si am cautat ceva pana le-am regasit, ca sa-ti pot arata un sari care-mi place mie mult. mai imi placea (pe atunci) unul in albastru deschis, da' din pacate nu mai gasesc imaginile pe net.

    RăspundețiȘtergere
  6. asa este mai ales RATB intre 12:00 si 17:00 cel mai frumos transpiratie shaorma caldura de mori o nebunie :X pt mine tot centru vechi ramane cel mai frumos ..

    RăspundețiȘtergere
  7. hihihihihi :)) ma simt mandra :"> !
    si mie imi plac acele rochii dar nu m-as vedea purtand una , desi am parul luung :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @INTj: Imi place:D:) e superb:X

    @Copilul: :))))) yeee, de acord!

    @Mademoiselle: asa:D:)) :X pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. @Meritxell: Hola:D si me recuerdo! :D:D:) Ya lo se tu blog:) me encanta;) Besos te voy a visitar ahorita:)

    @Denisa: thnks:D:)

    @Mallynna: Ms:X

    RăspundețiȘtergere
  10. in cazul in care vrei sa schimbi orasul, cred ca ti s-ar potrivi rio de janeiro.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Carolina: multumesc:X

    @raul: hmm, sa stii ca imi place, dar de ce zici asa?

    @Bianca: :D

    RăspundețiȘtergere
  12. @BIanca: Multumesc=))))))
    Nu nu imi pare:D
    Mai mult de atat nu ma tund oricum:)) am vrut sa vad cum e la cealalta extrema :)) mwahaha

    RăspundețiȘtergere
  13. O da!:X Majoritatea indiencelor sunt scunde deci ai sanse!:]] La rochie ma refer:X:X:X
    O sa fac leapsa imediat:*.

    RăspundețiȘtergere
  14. gata!!! am preluat`o
    sar`na;;)>:D< mi ai dat de lucru un pic:)))hihi

    RăspundețiȘtergere
  15. Inca o leapsa? Pfuuu, ce restante am... :)

    P.s. si mie imi plac trandafirii :D

    RăspundețiȘtergere
  16. @ganduri: hehehe:D:D:))

    @Lillee: Pai cum :))
    :D eu ii ador:X

    RăspundețiȘtergere
  17. Prajiturile alea arata ireale, parca sunt din desene animate:)))



    xoxo tbc

    RăspundețiȘtergere
  18. resita, hmmm, parca asa vazut in poze arata muuult mai frumos, si mai curat :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumoasa leapsa!
    Imi place ultima imagine!Habar nu aveam ca admiri stilul acesta indian.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Oana: hehe:D

    @calator: da :)) hai ca e curat si asa:))

    RăspundețiȘtergere
  21. @Ela:Daa, de la machiaj la "tzoale" :X superb:X

    RăspundețiȘtergere
  22. Dar ce zici de Sibiu? mie imi place acest oras.

    RăspundețiȘtergere
  23. seara buna. eu as vrea sa traiesc mai degraba in varful unui munte.

    RăspundețiȘtergere
  24. @29decembrie: :X:X:Xty:X

    @by Cetateanu: Sunt pentru! E superb! Am fost in tabara, am niste amintiri de nota 10+! As repeta experienta oricand!

    @Costin Comba: he:) interesant:) E frumos si acolo:D

    RăspundețiȘtergere
  25. About sari....

    http://www.youtube.com/watch?v=Z1XbPDqF0GQ&feature=player_embedded

    RăspundețiȘtergere
  26. imi plac mult rochiile iar de bijuteri nu am cuvite ... numai bine draga mea

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna!
    Am pus ceva pe blog pentru tine.Nu e cine stie ce dar poate o sa iti placa.

    RăspundețiȘtergere
  28. Daaa, sariruile pentru nunta sunt superbe si foarte deosebite. Totusi, intreg outfitul este mult prea incarcat... Poarta mult prea multe accesorii ele

    RăspundețiȘtergere
  29. @Mika: pai daca n-ar fi accesoriile nu ar avea acelasi farmec:D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)