Pagini

Si mai multa prostie...

Dragii mei de la un timp am niste nervi pe taranii astia analfabeti care au inceput sa se creada cineva, si nu numai, ma uimeste prostia unora nu doar a baietilor/barbatilor, ca a zis cineva ca ma iau toata ziua de ei, dar si a fetelor/femeilor. Fratilor era si inainte prostie da' acum parca e prea de tot si incep sa cred in chestia aia cu "prost sa fii, noroc sa ai" ca vad ca in ultima vreme toate proastele si toti prostii au noroc mai pe toate planurile, ori ii prea bag eu in seama.

Deci, pur si simplu ma uimesc "transformarile" anumitor persoane din jurul meu si cat de apreciata incepe sa fie falsitatea, cat de placuta, cat de preferata este in comparatie cu naturaletea, cu bunul-simt, cu decenta... Dar cum am mai zis intr-o postare, de ce ma mir? Prostia da pe afara...

Traim intr-o societate de rahat, in care trebuie sa calci tot in picioare ca sa ajungi "ceva/cineva" si recunosc ca mai am momente in care ma gandesc ca poate eu sunt cea ciudata... insa apoi imi revin si ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt eu si ca spre deosebire de altii mai gandesc...

Ma irita atata cretinism, si cred ca am sa devin si eu individualista si nepasatoare la ceea ce ma inconjoara, daaa...  asta e cea mai buna solutie.

Voi cum supravietuiti ?


Owww, si pentru ca macar voi sunteti draguti cu mine va ofer multe zambete!

I-au placut si mamei mele. I hope you like it too!

59 de comentarii:

  1. nimic mai mult asta ar trb sa fie gandirea ta non stop :

    "Traim intr-o societate de rahat, in care trebuie sa calci tot in picioare ca sa ajungi "ceva/cineva"""

    pana si cu prietenii ;) ti-o garantez eu ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Severinu' are efectu asta, scoate toti nervii din om cand vezi tot ce e in jurul tau.. si poate ca au noroc dar ma consolez ca trece:)))Cat noroc sa si aiba:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Iii!:x
    Ai schimbat sablonul:x
    Ce tare ee!:X

    Paaai!
    Daca astia nu au avut o mamica buna care sa-i educee...(iar ma laud cu tine!:>) la ce te poti astepta?!
    Si apoi, tot noi nu suntem sociabili:|
    Cum ai zis si tu, la ce societate avem:|.
    tragic!

    Si nici nu stii cat iti ador unghiile!!:X:X:X:X:X
    Mega!:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Am învăţat să ignor şi să închid ochii... Crede-mă, e mai bine să nu-ţi pese decât să-ţi pere prea mult. >:D<
    Şi, apropo, foarte drăguţe unghiuţele! :x Sunt aşa drăguţe. :)) Ca tine. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Copilul Diminetii: pff :) cam greu dar trebuie!!!

    @Valentina: Daaa! Clar Severinu' e cu pricina! Ma dispera mentalitatea oltenilor!!!
    Ai dreptate pana la urma o trece si vremea lor :)) pupici

    @ganduri.aruncate.pe.net.: Daaaaaa!!! Thnks:D e adorbil nu?:D:D

    Ouufff ce ma lauzi toata ziua :) Lasa ca ai tu mamica buna>:D< asa mama asa fata! >:D< tucu-te! :

    Sar'na:D

    @Pumpkin Pie: Multumesc mult pt compliment:D

    Am sa invat si eu sa nu mi mai pese pentru ca deja am ajuns la limita :-s multumesc>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei
    De cand nu am mai trecut pe aici
    "te-ai schimbat"
    :D
    superbe pozicileeeee
    vreau si eu muulte zambete:D
    te pup dulce:*

    RăspundețiȘtergere
  7. eu nu inteleg de ce iti bati capul cu prostii..
    prostii trebuiesc ignorati..si da..ia si calca in picioare pe oricine
    daca cineva va avea ocazia sa te calce pe tine.. o va face.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Andreea Cristache: heyyy:>:X

    Multumesc ia cate zambete vrei! >:D< iti daruiesc cu drag>:D< pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. 1. Îmi place noul tău look! Şi iepurele
    2. Manichiura e superbă
    3. Oamenii sunt proşti. Şi eu mă mai revolt câteodată, dar apoi îmi dau seama că îmi fac nervi aiurea. De aceea am reunţat la ideea de a mă face psiholog. Nu îmi plac oamenii. Şi cel mai tare mă enervez atunci când... sunt d-ăia proşti grămadă şi se trezesc să facă pe deştepţii. Am impresia că fierbe sângele în mine în momentele alea :))

    RăspundețiȘtergere
  10. superbe varamea unghiutele
    vreau si eu muulte zambete:D
    te pup dulce:*:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai trebuie sa fii prudenta cu prostii ( proastele) pt. ca au mintea odihnita si nu obosesc niciodata. :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. "Voi cum supravietuiti ?" ... izolat, cat mai izolat ... ca nu cumva sa ma molipsesc.

    RăspundețiȘtergere
  13. ce-ai mai pati, ma, Lavi, ma ?:))

    RăspundețiȘtergere
  14. 1. daca n`ar exista prosti ar fi toti smecheri sau prea destepti si n`am rezolva nimic, ne am omori intre noi:)))( vorba vine)
    2. daca n`ar exista prosti n`am avea pe seama cui sa ne amuzam
    3. daca n`ar exista prosti nu ne`am dat seama ca "ASA NU!!nu trebuie sa ajungem!!"
    Deci lume fara prosti nu exista!! :))

    nu mai zic de unghii ca sunt vis, stiai deja:))hihi:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Pai ce sa zic...falsitate...prostie..m-am obisnuit. Sunt imun. :| Nu mai are rost sa comentez ca nu vreau sa imi stirc dispozitia. Noroc cu unghiile tale zambarete :))...desi....nu prea e bine daca le simti zambetul pe/prin piele :-ss :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. @Bia.: sar'naaa!! mie-mi spui? dar stii vb aia, prostu' nu e prost destul pana nu e si fudul :))

    @Fetitzata: Ms varamea:D de la mine pt tine :)) Fara numar:))

    @Cristi : mai degraba obosesc eu :))

    @INTJ: e o solutiee!:)

    @Nymphetamine: :)) AH!!! Ma enerveaza prostii astia! :))

    @Oandi: Sa stii ca ai dreptate:)) avem nevoie de ei intr-un fel :))
    Sar'na pt unghii! Pupici

    @Iulia C: nu prea sunt eu asa sa calc pe oricine, dar vad ca altii nu ezita sa incerce sa ma calce... nesimitireeeeeeeeeeeeeeee! ah:D Multumesc >:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. pai sincer acum la cum e educatia din romania...la ce sa te mai astepti :-s....stai doar sa vezii generatiile astea care vin acum x_X prostia e mare peste tot...dar parca niciunde ca in romania :)) te pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. @Flyerboy: =)) eee hai :))

    @Casiana: mare dreptate ai!!! pupici:D

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu te mai supara,oamenii se schimba,ca sa reusesti trebuie sa fi ca ei...asta-i societatea in care traim...supravietuieste cel puternic...cel mai arogant ca sa nu ma exprim altfel.Frumoase unghii...chiar si schimbarea imaginii blogului imi place.

    RăspundețiȘtergere
  20. asta din dreapta e frate cu aia de sus =))?

    RăspundețiȘtergere
  21. hmm defapt nu cred ca asta are capu rotund nu patrat..posibil aia sa fii fost bagati la presa=))

    RăspundețiȘtergere
  22. te superi daca-ti spun ca orasul tau e obositor ?:)) am stat si eu in severin vreo 3 ore sa astept un autobuz si mi s-a parut plin de distrusi.

    in buzau, for example, nimeni nu iti are treaba. :))

    RăspundețiȘtergere
  23. @gabriella: Da, am sa devin mai aroganta :) Multumesc:D

    @Copilul diminetii: "e verisori" =))

    @TED: NU! :)) chiar este plin de caricaturi :))
    nu ma potrivesc cu peisajul :)) Nu ca ma laud sau chestii dar sunt inapoiati, tarani prosti... etc... curiosi si ciudati!

    :D

    RăspundețiȘtergere
  24. pot sa jur ca am crezut ca am gresit blogul :))
    Sa nu generalizam .. oamenii sunt prosti dar nu toti , unii sunt naivi si sunt considerati prosti , altii pur si simplu n-au nimic in capusor si asta ii da de gol ori de cate ori deschide gura . Acum , stii cum e.. nu conteaza ca esti prost important e sa nu o arati . Cum supravietuiesc ? Imi aleg bine prietenii si anturajul si scap de astfel de persoane. Cel mai des iti dai seama daca au ceva in cap dupa fata :)) Nu stiu de ce :)) Dar mai sunt si cazuri in care o fata arata foarte bine si cand deschide gura esti jos..:| Asta-i Romaniaa :)) Just kiddin`. :))

    RăspundețiȘtergere
  25. @Mademoiselle : :))) inteleg :))

    Ai dreptate:)) gura bate curu' mai bine zis :))

    kissez:D

    RăspundețiȘtergere
  26. aveti grija sint de la tara :)) glumeam stiu la ce va referiti dar toti avem defecte .... din pacate uni avem mai multe defecte decit calitati .....

    RăspundețiȘtergere
  27. @==NELANELYKA== : :)) m-ai facut sa rad:))

    RăspundețiȘtergere
  28. Cum zicea și versul de la paraziții 'Doar proștii au noroc în viață'. Ideea e că da, trăim într-o lume plină de falsuri în care ne facem complimente de complezență și pupăm cât de multe funduri putem ca să ajungem sus. Încă supraviețuiesc, old fashion, pe baza capacităților mele și chiar nu întrevăd o schimbare la mine. Nu pot fi altfel.

    RăspundețiȘtergere
  29. @Zodrac: same here, incerc sa ma pastrez caci asa am fost crescuta, I fuckin' hate pupincuristiiiiiiiiiii!!!

    @Mademoiselle: ehhm =)) Le pui perna pe cap si gata=))

    RăspundețiȘtergere
  30. ai dreptate... soluția e să te obișnuiești, pentru că din păcate neuronii nu se vând la kilogram, și inteligența nu poți să i-o bagi unuia cu polonicul în cap. peste proști dăm peste tot. dar când ai ocazia să le dai peste nas, fă-o fără milă. poate așa vor realiza și ei că-s proști și încetează să mai facă pe deștepții...

    pentru că proștii care știu în ce condiție sunt, îs mai ușor de suportat. da ăia fuduli de se cred deștepți îți vine să le scoți ochii cu scobitoarea.

    RăspundețiȘtergere
  31. @.missbee: corect! o sa am nevoie de multe scobitori :)):D

    RăspundețiȘtergere
  32. Imi plac foarte mult unghiile tale :X:X:X:X

    Sa stii ca si eu gandesc la fel. Prostia altora ma exaspereaza si pe mine si mereu cand ma uit din greseala la televizor ma minunez de cat de multi prosti sunt in cutia aia patrata. Nu inteleg de ce se promoveaza prostia in ziua de azi si silicoanele alea mult prea gigantice si nu ceea ce chiar conteaza: oamenii inteligenti, normali, care gandesc si au ceva destept de spus, talentul pur si modestia, in loc de toate tampeniile... si alea plagiate :-<

    RăspundețiȘtergere
  33. @Stefania: Multumesc>:D<

    Exact! Plastifiatele alea sunt mai apreciate decat o femeie modesta, in banca ei... dar asta e, poate si-o deschide si societatea asta ochii candva :) Multumesc>:D< o seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  34. De aia ador postarile tale:X Sincera si spui tot ce gandesti.
    Da ai dreptate, dar nu ma mai mira nimic:)) Romania s-a prostit rau de tot

    RăspundețiȘtergere
  35. ramai...ciudata ! si noi ...supravietuim ..greu !!!

    RăspundețiȘtergere
  36. Nu, proşti mulţi au fost dintotdeauna. Avem şi o dovadă "istorică" : "Proşti da' mulţi" - zise Lăpuşneanu. În ceea ce priveşte aşa zisul noroc pe care crezi tu că îl au ei, eu m-aş abţine. Dacă aş crede că ei au noroc ar însemna că şi eu am acelaşi valori morale şi statutare pe care ei le urmăresc: bogăţie, delăsare, dizgraţie, aroganţă, parvenire, etc. De aia eu nu văd în ceea ce au ei noroc.

    Conceptul de societate este clădit pe falsitate. Politeţea mult apreciată în societate nu e altceva decât ipocrizite, prefăcătorie, falistate ordinară. Pe de altă parte sinceritatea, bunul simţ şi decenţa, deşi aclamate ca fiind calităţi sunt doar slăbiciuni ce te lasă pradă firii profitoare a omului - vezi, şi aici ne-am inclus pe toţi pentru că toţi, până la ultimul om avem acest instinct de a profita, mai ales dacă ni se oferă posibilitatea.

    În ceea ce priveşte prostia, care nu înseamnă lipsă de inteligenţă ci lipsă de înţelepciune, nu pot să fiu decât de acord cu tine. Există din plin. Pentru că sunt mulţi cei care nu ştiu să vorbească, să citească, să scrie, să se poarte, dar pe de altă parte se descurcă foarte bine în contextul acestei "sălbăticii" în care trăim ceea ce îi face pe ei inteligenţi iar pe noi, ăştialalţi, cu bun simţ, decenţă, maniere şi înţelepciune, dar lipsiţi de flerul junglei nişte oameni stupizi. Dar, poate găsim noi o cale de mijloc, căci de aia suntem înţelepţi nu? să găsim soluţii morale într-o lume concretă, fizică. Dă-o dracu de inteligenţă, dă-o dracu de adaptare la mediu! Noi să fim morali, corecţi şi să ne mănânce proştii ce ne inconjoară din toate direcţiile.

    Am impresia că am scris mai mult decât postarea ta, dar sunt sensibil cu privire la acest subiect. Mă opresc totuşi aici şi las loc şi pentru contraargumente.

    PS: frumoase "gheare", doar că pe ăl mâhnit nu l-ai transpus de pe foaie pe unghii.

    RăspundețiȘtergere
  37. cand e greu, ne adaptam :))

    mna cam asa si acum..
    desi uneori e greu sa te prefaci ca ai iq`ul sub nivelul marii


    8-|


    have a nice day sweetiee >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  38. @Gya: Multumesc>:D<

    @coco: Raman! mai bine ca mine decat ca ei:D

    @Grim: Buuuuuun :)

    De acord cu existenta prostiei, dar la noroc nu ma refeream la ceea ce ai enumerat tu, dar bine nu e vina ta, cand am scris postarea ma gandeam la norocul in dragoste dat fiind faptul ca am avut cateva patanii cu anumite persoane din jurul meu... nu pot sa explic pe indeletem insa din comentariul tau mi-am dat seama ca si "norocul" la care ma gandeam e o alta prostie care mi-a trecut prin cap... intelegi tu ce vreau sa spun.

    "Politeţea mult apreciată în societate nu e altceva decât ipocrizite, prefăcătorie, falistate ordinară. " Adica daca un om e politicos e ipocrit? OKE, cu asta nu sunt de acord, fiecare are anumite valori morale insuflate in cei 7 ani de acasa, daca sunt politicoasa si stiu sa zic un "multumesc" nu cred ca sunt ipocrita... Si sa stii ca politetea asta te ajuta uneori sa scapi din incurcaturi, politetea uneori denota aroganta si astfel nu mai apar tot felul de conflicte cu toti taranii si prostii, adica ceva gen " nu te cobori la nivelul lor ".

    Calea de mijloc eu cred ca este aroganta, poate gresesc poate nu...

    PS: Multumesc, nu l-am pus pentru ca m-am razgandit:)

    RăspundețiȘtergere
  39. @Julie: pai da, omul se adapteaza la multe :)

    Kissez:D Si tu:D

    RăspundețiȘtergere
  40. Daca ar fi sa faci un blog in care sa scrii numai despre prostie, ai avea muuuuuult de scris.
    Se incarca mai repede noua ta tema. E foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  41. Am devenit oarecum indiferenta, asa rezist... altfel as lua-o razna. Din pacate, la noi in tara sunt promovate non-valorile si ala care gandeste mai putin ajunge mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  42. @shaman: Sa stii ca mi-ai dat o idee cu blogul:D:)

    @Irina: Ai dreptate:) am sa-ti urmez exemplul

    RăspundețiȘtergere
  43. Sunt familiarizata cu tot ce ai scris in postare. Cum supravietuiesc? Uite asa:
    1. ii ignor
    2. sunt atacata direct: ma apar
    3. sunt atacata indirect: atac direct.
    Cam asta e.
    P.s. imi plac unghiile tale. Sunt aplicatii alea? Abtipilduri? Vreau si eu. :((

    RăspundețiȘtergere
  44. nebunico ai niste unghii formidabile , iar despre idiotenia din ziua de azi .. nu stiu ce sa spun ... jeneaza multa lume .. ,dar traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul .. M.B.

    RăspundețiȘtergere
  45. @Lillee: Inteleg:D:)
    PS: sunt pictate:D:)

    RăspundețiȘtergere
  46. Oamenii nu sunt politicoşi pentru că aşa e bine. Nu este în natura lor să fie politicoşi, dar o fac pentru că altfel s-ar omorî unii pe alţii. Ai văzut cât de greu e unui copil să înveţe să fie politicos, tocmai pentru că nu e firesc. Rămân la părerea că politeţea denotă falsitate în cea mai mare parte a situaţilor în care este folosită. După mine, respectul, care e cu totul altceva, e singurul context în care politeţea poate fi utilizată şi persoanele care merită să fie respectate sunt foarte rar întâlnite.
    Cât despre aroganţă... pff. Aroganţa nu e o cale de mijloc. Aroganţa e o extremă, o armă, o calitate din punctul meu de vedere; dar aroganţa "autentică" nu e de nasul oricui.

    RăspundețiȘtergere
  47. @Grim: Normal ca doar cand respecti poti fi si politicos, altfel... pauza! :)

    Eu cand zic aroganta ma refer la chestia aceea :" nu-mi bat capul cu prostii ca nu am cu cine" un pic de aroganta ajuta:) Dar e parerea ta si o respect :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Cu asta ma confrunt si eu zi de zi.Ma gandesc atat de mult cu ciuda si cu revolta ca anumite persoane care habar nu au ce e acela bun simt sau umanitate,tocmai acelea ajung sus.Iar urcarea lor este atat de rapida incat cred ca si coborarea va fi pe masura...

    Sunt super dulcele unghiutele!
    Multumim!

    Te pupacesc cu drag,Monica!

    RăspundețiȘtergere
  49. la prima mea vizita tot niste gherute mi-au atras atentia ...cred ca ai o obsesie ! :D
    Si ignora prostia din jur , caci altfel iti strici ziua . Oricum nu o poti remedia pe toata , caci e multi ( peste 50 :lol: ) !!!

    RăspundețiȘtergere
  50. @schtiel: :>:>:> Nu e chiar o obsesie, e un hobby :D:) hi hi hi:D

    O ignor, ca nu se mai poate!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  51. Stii?
    Cred ca prostia este prin excelenta ceva de`a dreptul original!
    Ceva ce merita celebrat! Savurat prin unicacitatea fiecarui individ!
    Desigur!:)))
    Un umor negru,dar in fond,umor!:">


    In fine..
    Pari inversunata pe subiectul asta..
    Ia`o mai usor..>:D<


    In alta ordine de idei..ai o postare recenta despre prejudecati..si ma intrebam..
    De ce astepti sa nu fii judecata,cand in schimb si tu ai prejudecati-rautati(de exemplu) legate de prostia altora??

    Zici ca societatea asta e bazata pe falsitate si moravuri usoare,ca multora lipsesc cei 7 ani de acasa..dar si tu faci parte din societatea romaneasca..si tu poti incerca sa schimbi unele lucruri care`ti stau la indemana!! Da!

    Sper ca nu am parut cam dura,aroganta..sau altceva..cu atat mai putin,nu`mi permit sa te judec!:"> a fost doar o parere..


    p.s) La descriere ai "Mereu copil.." ..daca vrei sa te pastrezi ca un copil.ocupa`te de treburi de copile! Mai ales,sa nu`ti pese de treburile "oamenilor mari",si sa nu te afecteaze..

    RăspundețiȘtergere
  52. @Iris: :))m-ai facut sa rad;)) cu "De ce astepti sa nu fii judecata,cand in schimb si tu ai prejudecati-rautati(de exemplu) legate de prostia altora?? "

    Te-ai gandit ca sunt rautacioasa pentru ca si ei au fost?
    Postarea cu prejudecatile a fost inaintea asteia, asa ca...

    Cat despre inversunarea mea impotriva prostiei si nesimtirii, am motive intemeiate, cand fratii tai (vitregi) care nu i-ai cunoscut niciodata te dau in judecata dupa decesul tatalui, si cand vezi ca incep toti sa devina increzuti si cu nasu' pe sus, cum mama naibii sa nu ma apuce pandaliile?

    Nu poti compara prejudecatile altora care sunt niste prostii referitoare la infatisare, cu ceea ce mi se intampla mie, e revoltator.

    Nu esti nici dura nici aroganta, e parerea ta si ti-o respect :)

    ps: Incerc sa ma pastrez copil, insa avand in vedere ca am ramas eu cu mama si ca eu sunt stalpul familiei nu cred ca pot sta indiferenta la problemele pe care le am, desi crede-ma ca incerc...

    Te pup, o zi buna sa ai:)

    RăspundețiȘtergere
  53. @Iris: Pardon, cand fratii mei (vitregi) care nu i-am cunoscut niciodata ma dau in judecata*

    Mai greseste si omu' :)

    RăspundețiȘtergere
  54. Oh..mii de scuze!
    Nu am cum sa stiu prin ce treci,sunt doar o straina,care din cand in cand iti viziteaza blogul..si atat.

    Atunci,pentru binele tau si al mamei tale..nu pune la suflet..
    Si,se pare ca legaturile de sange nu sunt mereu apropiate sau trainice..din pacate.

    Iar fratii tai vitregi nu se pot numi prosti,ci doar lipsiti de scrupule,profitori..paraziti..


    Multumesc la fel!:*
    Toate cele bune>:D<

    p.s) nu`i bai daca gresesti.

    RăspundețiȘtergere
  55. @Iris: Nu e nimic :) Stai linistita:D:) Sper ca acum sa intelegi de ce uneori ma mai cuprinde si pe mine un sentiment din ala de a-i da naibii pe toti si de a-i critica sa zic asa :)

    Te pup :) si thnksD:

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)