Pagini

"Deoarece ai ochii deschisi crezi ca poti vedea."

"Noi nu vedem cu ochii, ci cu mintea. Daca mintea e goala, ochii privesc fara sa vada."

Adevarat sau nu?

Eu zic ca da, noi privim doar ceea ce vrem, ca si cu auzul, sunt unii oameni care aud numai ce vor, hehe.

Cam asa si cu privitul, privim ceea ce ne place, ceea ce ni se pare frumos, de ce credeti ca se spune ca fiecare vede lumea prin ochii sai? Pentru ca mintea noastra, gandurile noastre, sunt diferite, noi sunteti diferiti.

Acum inteleg de ce iubirea e oarba, iubirea nu are nicio legatura cu ratiunea, si cum inima o ia inaintea mintii, mai bine zis inima se umple si mintea se goleste... pam-pam, devenim "orbi".

A song for you:

Have a nice day!

22 de comentarii:

  1. si eu zic tot ca da, adevarat:)

    dar as mai adauga ca avem ochii mintii-ai ratiunii si ochii inimii-ai intuitiei si iubirii. ideal pentru noi ar fi sa le impletim intr-o armonie...ca una fara alta ne dau batai de cap:))

    RăspundețiȘtergere
  2. iubirea e oarba?..pai sa isi puna ochelari :-"

    RăspundețiȘtergere
  3. @Florea Mihai Ionut: Interesant :)

    @Copilul: =)) sa-si faca operatie mai bine:)

    @29decembrie: cum am vrea, dar nu este?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce ratiune... Cand intri in saptamana oarba nu mai asculti nimic si de nimeni! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. yeeeeeeee asa-i, inima ni se umflaaaa ca un balon:)):))......ti-ai schimbat poza imi place:D.....esti o scumpa

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cristi: pai asa ziceam si eu :))

    @Dee*Dydy: Daaa :))))) multumesc si tu:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca nici ratiunea, nici ochii, nici mintea nu mai au nicio contributie cand vine vorba de iubire. Acolo e inima si altceva... in functie de situatie :))

    RăspundețiȘtergere
  8. P.s. foarte misto machiajul, il adoooor! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. yup, beaty lies in the eye of the beholder ... 'cause what we love is beautiful ... but then again: why all that makeup, all those dresses, all those shoes, a.s.o.? :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte adevarat draga mea, de aceea nu mai vreau sa mai am de a face cu subiectul numit iubire.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Lillee: claaaar! :)) ms:D si eu:X

    @INTJ: offff:)) astea s intrebari fara raspuns :D

    @Alexandra: te inteleg. nici eu:D

    RăspundețiȘtergere
  12. @C.L.M. - fara raspuns? si eu care credeam ca e "(ne) place, place, place!" ... :P :))

    RăspundețiȘtergere
  13. @INTJ: cu siguranta ne place:)) dar asta nu e un raspuns complet:d

    RăspundețiȘtergere
  14. inima si mintea nu se vor intelege niciodata...
    iti recomand sa citesti "ratiune si simtire" de jane austen... se bazeaza pe subiectul asta :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Ramona: :D

    @Nymphetamine: Multumesc:D

    RăspundețiȘtergere
  16. Am fost si eu oarba candva si apoi cand mi s-a dus ceata de pe ochii,baiatul la care visam era cu totul si cu totul altfel de cum il vedeam eu inainte...A fost asa o eliberare dar si un soc.Parca ma trezisem pur si simplu dintr-un somn adanc.

    RăspundețiȘtergere
  17. nici nu stii cat iti ador ochii!:X:X:X
    Si piesaa=p~
    Ubee!:X >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. @ganduri.aruncate.pe.net.: Sar'naaaaaaaaa:X love:X te aduor:X

    RăspundețiȘtergere
  19. superbe pozele cu okii....sunt ai tai,nu-i as?
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  20. Da, ai mei sunt:X sar'naX:X::XX

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)