Pagini

Song name tag and some awards!

Si daca tot nu aveam ce face, iata ca Honey mi-a dat ocupatie, un tag tare fain and some awards, deci sa vedem despre ce este vorba.
So... sa incepem:

Song name tag
"Folosind numai titluri de piese ale UNUI SINGUR ARTIST sau TRUPE, raspundeti la urmatoarele intrebari. "

  My life according to   Rihanna 


Are you a male or female? - A girl like me
Describe Yourself - Good girl gone bad
How do you feel? - Happy
Describe where you currently live/Descrie unde locuiesti in prezent - Mad house

If you could go anywhere, where would you go? -
A million miles away

Your favorite form of transportation - California King bed


Your best friend? -
Te amo

You and your best friend are -
Stupid in love

What's the weather like? - 
Hotness

Favorite time of day -
Music of the sun

If your life was a TV show what would it be called? -
Man down

What is life to you? -
Hurricane

Your relationship -
Complicated

Your fear -
Cry

What is the best advice you have to give? -
Just be happy

Thought for the day -
Live your life

My motto -
Brake it off




Best Blog Award

Name of your favourite color, song, dessert: 
What is pissing you off: Persoanele insistente, prostii si profitorii! BOO!

When you're upset , u...: Bag o melodie, tac... asta ca sa nu fac urat sau plec pe strada de nebuna. Hihi!

Your favourite pet: Ehm, nu prea am, cainii, am un catel, Dixie.
Black or white: Ambele!

Your biggest fear is: Singuratatea

Your best feature is : Nu-mi spuneti voi?

Everyday attitude: Zambeeesc, zambesc!

What is perfection: Mami meuuuu

Guilty pleasure: Manicure & talking!





Inspiration Blog Award   
 




Blogger Luxury Award 
 
The rules are:

1. Link back to the person who passed you the award!
2. Share 7 random things about yourself!
3. Award 15 blogs.
4. Drop them a line and tell them about it!


Seven random things about me:


  • Vorbesc muuuuult (nu neaparat si prost).
  • Uneori sunt suparacioasa, geloasa si incapatanata peste masura
  • Imi place sa dau sfaturi.
  •  Ma enerveaza oamenii sacaitori.
  • Mai trag o ocheada pe la zodiac din cand in cand, dar pe la caracteristici, personalitate, bla bla.
  • Sunt ambitioasa.
  • Ma enervez foarte repede.






Si acusica, vreau sa "premiez" mai departe cum cere regula pe urmatorii:
tatookis
Ela
ganduri.aruncate.pe.net.
Mademoiselle
Cristi
Lillee
Nymphetamine
Francezu
Copilul diminetii
29decembrie
Gabri(Wolf Style)
Mimi
Iris Tiron
♥Carolina
♥Denisa

Cine mai doreste, cine mai pofteste, este invitatul meu.
KisseZ!
Multumesc iubita, esti o dulceeeeeeeeee!!!!!

34 de comentarii:

  1. hmmmmmm abstract :)) good girl gone bad ..asta e tare felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. @G.W.:D hehe:D thnks:D am vrut sa ti dau si tie dar stiu ca nu esti genu' :) dar totusi vrei sa te "taguiesc" si pe tine?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. si deci pana la urma ce trb sa copiez pe blog la mn sau ce trb sa fac ..ca nu am inteles

    RăspundețiȘtergere
  4. nu, multumesc :)) apreciez si-ti multumesc dar nu e genul ...apropo nici acum nu m-am prins care e faza cu giveawayurile, da sa stii ca inca studiez fenomenul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumesc frumos pentru premiu, Monica! Să ai o zi frumoasă, luminoasă si bună după sufleţelul tău!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Copilul diminetii: tooooooooooooooooot:D

    @G.W.: Ma gandeam eu:) nici eu nu stiu exact care-i treaba dar particip:)

    @Cristi: cu placere:X multumesc la fel:x

    RăspundețiȘtergere
  7. nu imi place..dar o sa ai o surpriza maine la ce raspunsuri vor fii :))...si app faza cu "orice e dulce" ..bun raspuns:)):-"

    RăspundețiȘtergere
  8. iiii :X cand am citit, chiar speram sa fiu printre cei 7, pentru ca mi-a placut tare mult :X

    RăspundețiȘtergere
  9. orice e dulce...dar nu mai dulce ca mine, eu sunt asa de dulce ca diabetul plange cand ma vede...cred ca m-am defectat,altfel nu exista explicatie logica la comentariul meu =)):))

    RăspundețiȘtergere
  10. @ganduri.aruncate.pe.net.: :X yvw:X:X:X:X:X

    @Nymphetamine: hi hi hi!!!!!!!!!!! ma gandeam eu:X

    @G.W.: oooo da!!! :)) Ti-a sarit vreo piulita:))

    RăspundețiȘtergere
  11. AI SI DE LA MINE :*
    http://gya-style.blogspot.com/2011/06/awards.html

    RăspundețiȘtergere
  12. wooowwww.....super original tagul ....kiar mi-a placut.....
    si premiile...woooowwwww.....felicitari.....
    vad k m-ai mentionat si p mine.....pe care mi-l oferi;)?
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  13. C.L.M... cum fac rost de id-ul tau ? :">

    RăspundețiȘtergere
  14. c.l.m sincer si sa creezi si ai o imaginatie cool spun asta pt ca sti sa scri iar blogul tau e super interesant bine facut.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Gabri: Sar'na:D xD Pe toate ti le ofer cu mare drag! xDxDxD

    @Mademoiselle: este la profil, insa ti-l pot da eu:D:)

    @rafel secret: Thnks:X:X>:D< si al tau>:D<

    @Annitu: thnks:D:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Congratulations on your awards. You have a beautiful blog.

    All the best,
    Voe.
    ______________________________
    http://pearlwhisk.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa inteleg ca ai primit toate acele premii? Felicitari!!! Eu nu ma bag, e prea luuung. :D Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  18. Credeam ca scap de acest tag dar iata ca din nou m-ai prins la inghesuiala! :p
    Acusica ma apuc de treaba!
    Te tuc dulce!

    RăspundețiȘtergere
  19. @ELa: hihi:D DE abia astept sa vad:X

    RăspundețiȘtergere
  20. Intrebare:premiile astea pe care le-ai primit ni le-ai dat noua mai departe?Nu de alta dar ca sa stiu cum si ce sa postez.Fac doar tag-ul(cu intrebarile) sau pun si blog award-urile pe pagina mea de blog?
    Habar nu am cum se procedeaza.Nu prea le am eu cu dintr-astea :p

    RăspundețiȘtergere
  21. O sa postez fara ele pentru ca pana nu stiu care-i treaba nu vreau sa mi le insusesc.
    Te pupacesc si astept raspuns! :*

    RăspundețiȘtergere
  22. @Ela: Ti-am raspuns la tineee:D pui tot la tine:D:X

    pupici>:D<

    RăspundețiȘtergere
  23. Here`a a ~form of transport~: We ride :). La o vreme ascultam si eu Rihanna


    [Nu intreba cum am ajuns pe blogul tau :). Daca nu ma inseala memoria, nu ma cunosi si nu te cunosc =\\]

    RăspundețiȘtergere
  24. @Biii: ei ca la asta nu m-am gandit:) Super: Thnks:D

    OKe nu te intreb :D Oricum bun venit pe la mine:>

    RăspundețiȘtergere
  25. Bine te-am gasit =]]. La mai multe posturi, ca "e" faine xD. Ti pup fara enter, ca-s de pe iPod. Hugzzzzz >:D<

    RăspundețiȘtergere
  26. @Biii: Multumesc:> Ma faci sa zambesc;)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  27. ^ ^ Atunci mi-am facut datoria o:)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)