Pagini

Cheating...

Acum, ca n-am mai povestit de ceva timp ce mai fac, ce mai invart, intelegeti voi, vroiam sa va povestesc o patanie, insa care nu mi s-a intamplat mie, ci unor amici, culmea baieti, haha... Aseara am iesit prin parc cu un vecin si am dat de vreo doi amici, saracii de ei poposeau pe o banca jucand carti, singurei si amarati, dar de ce? Eheee, stati ca va spune fata, pai pentru ca amandoi fusesera inselati de iubite, aoleeeeeeeeeeeu, ce mai fete, ce oameni, baieti de treaba, si fete... si eu radeam de ei, pentru ca intr-o situatie ceva de genu' am fost si eu, insa eu mi-am revenit multumesc lui Doamne-Doamne repede, dar ei saracii, hai ca unul din ei era mai ok, dar celalalt, of of... Ce sa-i faci, iubirea asa... 
Voi cum ati reactiona daca iubita/ iubitu' v-ar insela? I-ati mai da o a doua sansa?


Eu de obicei nu prea mai dau a doua sansa, pentru ca nu as mai avea incredere in persoana respectiva.

39 de comentarii:

  1. eu da...as prinde-o de par ii dau 2 palme si o trimit acasa si gata:))si daca insista ii zic in fata FA GATA :D

    RăspundețiȘtergere
  2. KILL! Nu, glumesc:)) Acum ceva timp as fi zis, "alta sansa?NICIODATA!". Acum, zic ca depinde de situatie, depinde de persoana, depinde de multe, totul e relativ.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Copilul diminetii: ASA! Rupe-i fasu'!

    @Valentina: Ce satisfactie aveam cand am vazut "KILL" :)) ah! Ai dreptate, dar... da, depinde:)

    RăspundețiȘtergere
  4. sau o prind de par ii dau una si zic "date-n mortii matii pai faci dastea cu mine ca te bat si te spanzur infipta intr-un tarus iti dau foc te leg de masina si dupa te trimit la mata ..doar cenusa"


    si cam atat:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Uneori cand iubim sau apreciem pe cineva devenim orbi si avem incredere totala in ea/el. Data viitoare ai grija ;p
    P.S. desenele sunt facute de mine

    RăspundețiȘtergere
  6. Stii, eu nu privesc omul ca fiinta loiala, acea fiinta care isi alege partenerul pe viata...
    Loialitatea, in schimb, mai ales in zilele noastre, pentru unii poate avea insemnatate mare, pentru altii, nu. Astfel, loialitatea are valoarea pe care i-o conferim. Intr-un cuplu, capacitatea de a fi loial poate sa fie pusa in balanta in mod diferit, ori poate fi la fel de valoroasa pentru ambii.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Copilul: vezi? d'aia imi place mie de tine=))))

    @Rafael Secret: O sa am:D thnks:D Sunt super faine:> esti pe calea cea buna:0

    @Cleo: Buna explicatie:)

    RăspundețiȘtergere
  8. eu n-as mai da o alta sansa decat daca persoana cu care m-ar insela ar avea peste 50 de ani :"> ..si asta doar ca sa il fac sa sufere. Sunt rea, nu?

    RăspundețiȘtergere
  9. ce bine de amicii tai, ca se aveau unul pe altul...:)

    RăspundețiȘtergere
  10. lol :))sau ii zic celebra mea vb "ma pis pe tine iti trag si la mumu" :))

    RăspundețiȘtergere
  11. eu as incearca sa port o conversatie cat de cat umana in care sa ii aflu motivele sincere pentru care a facut-o. Daca as avea si eu o parte de vina as putea sa accept si sa trec peste, daca nu, NU

    RăspundețiȘtergere
  12. eu la sigur a 2 sansa nu iasi da ,deoarece nu merita ,s-a intimplat odata se intimpa si a 2 dac vede c rima a mers :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Mademoiselle: ehm :)) un pic :)

    @raul: daa :))

    @Copilul: nebun esti:))

    @G.W.: Corect!!!

    @Carolina: ai dreptate:)

    RăspundețiȘtergere
  14. i-as tranti niste vorbe grele si l-as lasa sa realizeze ca a gresit . :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu. Clar nu, pentru că toată viața aș trăi cu suspiciunea. Dar ar trebui s-o prind sau să recunoască nu să-mi spună cineva.

    RăspundețiȘtergere
  16. Raspuns:NO WAY IN HELL!Tradarea se iarta in timp dar nu se uita asa ca desi poate ca as trece peste asta peste o perioada,nu l-as mai primi langa mine!

    RăspundețiȘtergere
  17. @mishi: hehe:) asa asa:D:D

    @Zodrac: Esti de'al meu:X

    @Ela: CORECT!!!!!! Asa ceva se iarta, dar nu se uita!

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt adepta zicalei:
    Fooled me once shame on you, fooled me twice shame on me!:)
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  19. sansa? cu siguranta nu..
    de iertat, da...are loc sa traiasca pe planeta pe langa mine, dar sa nu dea ochii cu mine. :))


    ps. buna dimineata :*

    RăspundețiȘtergere
  20. @Alice Georgiana: Oww da! Tare buna zicala :)

    @Julie: :)))) Buna dimineata >:D<

    RăspundețiȘtergere
  21. In general depinde cat de implicat afectiv esti intr-o astfel de relatie. Dar din partea mea: nicio sansa!

    RăspundețiȘtergere
  22. Poza: geniala:::...
    Life's a bitch, so learn to fuck it
    Scuze pentru limbaj inadecvat;)

    RăspundețiȘtergere
  23. @curapidspreinfinit: claR!

    @julie: >:D<

    RăspundețiȘtergere
  24. eu am dat a doua sansa...si a meritat...

    RăspundețiȘtergere
  25. @PortocalaAtomica - FlyingLola : Nu'i problema! I agree!

    RăspundețiȘtergere
  26. Baietii au iesit in avantaj:fiind inselati in amor,au ajuns la concluzia ca trebuie sa mai puna si ei mana pe o carte.Zis si facut.
    Cat despre sanse,e ca la loto.Daca va continua sa joace,are sanse.Daca nu,asta e:stergem din lista o posibila castigatoare a marelui premiu:IO.
    CAUT O FATA SA MA INSELE SI NU GASESC(repetir).Toate fetele care insala sa apeleze la mine.Tel:07@***#&@D.
    HAI PA CA DEJA SUNA TELEFONU'

    RăspundețiȘtergere
  27. Eu i-aş mai da o şansă, dar din păcate nu-s necrofil.

    RăspundețiȘtergere
  28. Eu consider ca daca te-a inselat, tu nu il mai satisfaci. Asa ca mai bine zici PA pentru ca un om care te insala e un om care o v-a face din nou :)) parerea mea :P
    interesanta postarea...saracii baieti.
    te pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
  29. Eu zic ca nu, nu as acorda cea de-a doua sansa... dar mai stii? :))

    RăspundețiȘtergere
  30. @tatookis: HAHAHA!

    @Grim: :)) te inteleg:)

    @Casiana: Hi hi hi:) multumesc:D ai dreptate, cam asa ceva consider si eu :)

    Te pup :X

    @Lillee: niciodata sa nu spui niciodata:D

    RăspundețiȘtergere
  31. Săracii băieţi. :-J. Las' că le trece repede, doar d-asta îs băieţi. Hmmm,eu , dacă aş fi înşelată nu i-aş m-ai acorda nicio şansă şi i-aş da şi-un şut în cur ca să-l ajut să ajungă la "amantă" în max. 2 secunde:).

    RăspundețiȘtergere
  32. am dat ... si as mai da iar ... in fond, daca iubesc imi doresc ca persoana iubita sa fie fericita (si nu scrie niciunde ca-s eu "unica sursa de fericire", iar eu nu ma amagesc ca-s perfect sau vreun idea intrupat). daca iasa bine, e ok ... daca nu, macar stiu c-am incercat, stiu ca eu am facut tot posibilul ... mai mult decat sa incerci oricum nu poti face (deoarece reusita nu-i niciodata garantata).

    RăspundețiȘtergere
  33. @INTJ: Om bun :> un sambure de adevar este:) insa depinde de situatie:)

    RăspundețiȘtergere
  34. Eu, a doua sansa? No way!:]] Sunt genul care face super urat!:]]

    RăspundețiȘtergere
  35. Daca m-ar insela, n-as da a doua sansa nici sa stiu ca e iubirea vietii mele si n-as putea trai fara el, nici daca s-ar pune in genunchi cu ochi in lacrimi si toate florile din lume, jurandu-mi iubire eterna. Unde scuipi...nu lingi, asta e clar.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)