Pagini

Chestii, trestii, socoteli... and candies!

'na ziua oameni buni. Am cam tras chiulul in ultima vreme de pe blog si parca imi era dor de voi, dar iote ca am revenit, dar nu am prea multe de povestit caci zilele astea n-am facut chestii prea interesante, am fost la un interviu, care dupa ce am trecut de emotiile intrebarilor, i-am zis femeii ca am o problema in ceea ce priveste salariul, si m-a refuzat... si eu toanta daca stiam ii ziceam de la inceput si nu ma mai "strampiram" pe acolo degeaba, hi hi... asa, sa continuam lista: mi-am pus pierce in unghie, da da, in unghie, nu in alte locuri ca doare, pai ce? Daca vreau pierce, imi pun, nu conteaza unde, da e pierce? Eee? Este! 
Iata poze fetelor:


Scuzati spoiala, doar ce mi-am facut unghiile, nu e cine stie ce... dar... am vazut undeva cu "diamante", dar imi iau eu... iiiii!

Apoiii, m-am apucat sa invat germana, ete asa, de plictiseala, eee, nu stii cand ai nevoie de ea, da da, bine, acum cat os invata nu stiu, pana ma plictisesc iar... si... cam atat.

Voi ati facut ceva interesant? 

Aaa, ca era sa uit, in caz ca nu l-ati vazut, va recomand "Femme Fatale" cu Antonio Banderas (ah!!!) al doilea amant al meu dupa Johnny Depp, ce vise am!
E super filmul, am vazut trailer-ul, acum il descarc si mai pe seara il vizionez. 

Va pup si daca ati fost cuminti va dau "boboane".

P.S.: Una mie, una voua... una mie. 

35 de comentarii:

  1. Bomboaneeeeee!!:X:X:X

    Mamiiii
    2 amanti?!=]]
    Esti incredibilaa!:)):*:*:*>:D<

    Te iubesc muuuuuuuuult!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahh, Banderas nu ma inebuneste, dar dupa Jonny Deep ma topesc, sunt indragostita pe viata de el :)). Si eu am avut pierce in unghie de multe ori si imi place tare mult cum arata, uite chiar am sa imi mai pun( uitasem... noroc ca ai postat despre asta).
    Bomboanele arata demential! O zi faina, ca tine, sa ai! :*:)

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce nu ai pus poza cu pierceul?:D:D
    si eu am avut in unghie de foarte multe ori..imi place enorm sa port :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @ganduri.aruncate.pe.net.: Da:))am chiar mai multi :)) dar nu vreau sa dau nume :)) ihihihihihi:D

    Si eu te iubesc>:D<>:D<>:D<

    @Roxy: Ah... mie-mi spui, Johnny :X oww:X:X:X
    Da chiar vine fain:D Si la mine e a doua oara cand am:D:) Sa-ti pui:D sa-ti pui:D

    SAr'na:D si tu sa ai o zi superba:X

    RăspundețiȘtergere
  5. corectie: Johnny Deep. De prea mult entuziasm, mi-au alunecat degetele aiurea pe tastatura si am mancat o litera :))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Iulia C.: Sa stii ca m-am gandit sa pun:D:) O sa pun, sa fac si pun:D:)
    Hi hi hi:D

    @Roxy: te inteleg stai linistita :))

    RăspundețiȘtergere
  7. depp ..frumos amant =))si eu am o aventura cu ARCEE ( cauta pe google ARCEE TRANSFORMERS) :)) =))...am glm ce pot spune..daca nu visam ce rost au realizarile nu :))...

    RăspundețiȘtergere
  8. sau cu CHROMEIA ...doamne cum arata fetele astea :X:X:))

    RăspundețiȘtergere
  9. ohh deaaaaaaaaar>:D<>:D< Si eu sunt moarta dupa Johnny deep=p~ balesc de fiecare data cand il vad:))

    bomboanele alea arata demential!
    Vrem poza cu pierceul! claaaaaaaaaaaaar!

    Hai te pup:*
    love youuu>:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. da,da saru'mana pentru bomboane..ce tare, o fata tare dulce ne da dulciuri :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Johnnnnyyy Deeeeep. il impartim, ok? :))

    vreau sa vad poze cu mega-pierce-ul taauuu
    se poate? ;;)


    hai ti pup :*:*

    RăspundețiȘtergere
  12. @Floarea: super amant:)) nu frumos:X:)) supppeeerb:X

    @Rebeca C.: Am pus am pus :))

    @G.W.: sa cresti mare:)) pai poate ma indulcesc si eu:D

    @julie: bine :)) eu iau jumatatea mai mare?:)) da?:))))))

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Epaaaaa!Da` ce unghiute frumusele si moderne avem!Sa-ti traiasca pierce-ul! :D

    Multumesc pentru bomboane!Si asa aveam o poftaaaa de ceva dulce!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Ela: Sar'naaaa! I love leopard print!:X:X:X oww:X:X:X

    Sa cresti mare:X

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce unghiute interesante...pirce-ul imi place de numa numa, cata inventivitate:). Merci de candy..am luat si eu una:D

    RăspundețiȘtergere
  16. bineeee, ia-l tu pe tot, eu imi caut altu :))

    foarte frumoase ghieruteleee :x
    si eu vreau :(

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. @Dia: thnks:D>:D< cu placere:D ia cateee vrei:X

    @julie: :))) owww:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  18. O cunostinta de-a mea a avut aceeasi problema. Cand s-a angajat a trebuit sa renunte la pensia de urmas.

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumoase unghii..
    O seară perfectă să ai!
    Pupicei scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  20. ahh cat imi plac unghiile :x succes la germana din cate stiu eu este destul de grea :)) si sa nu uit mersi de recomandarea filmului chiar aveam chef de un film in seara asta ...dar nu stiam la ce sa ma uit :))
    si vreu bombonica :o3

    RăspundețiȘtergere
  21. Interesant, da' nu te incomodeaza? Incep si eu ca babele :)) Se vede misto, sa stii.
    Eu am experimentat altele: am un pierce in buric, stras pe dinte... si ma gandesc serios la un tatuaj. Aici am de negociat cu sotul, pentru ca eu vreau pe mana si el spune ca s-ar vedea urat, sa incerc alte zone... Dar deh, leoaica incapatanata ce sunt... eu vreau pe mana si punct.
    Sar'na pt bomboane dar spun pas. :)

    RăspundețiȘtergere
  22. papusicoooo esti zapa tare:)) cand te citesc rad fara sa vreau..
    esti dulce tare:X:X:X
    ai grija de tine
    PS:Superbe unghiute,cum sa uit sa zic si ceva de ele,totusi in mare parte despre ele ai scris
    >:D<>:D<>:D< te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  23. Eu nu le am nici cu Antonio si nici cu Johnny , vorba Andrei : am VIP-ul meu aici , langa mine :))!

    Iti ador unghiile si chestia aia mica ce atarna :)) Just kiddin`. Sper ca nu mi-ai simtit lipsa:">!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Cristi: da:)

    @*ELENA*: Multumesc la fel:D

    @Casiana:sar'na sar'na:D

    DAa, cam grea:) Dar sper sa prind cate ceva sa pot purta macar o conversatie :)

    Cu placere:D vizionare placuta:D pupici:D

    @Lillee: ma incomodeaza un pic la tastat:D in rest ma joc cu el:) sa stii ca un tatuaj ma bate si pe mine gandul sa-mi fac:) Dar inca ma mai gandesc:) Sa stii ca pe mana vine fain, adica de aia e tatuaj sa se vada:)) ce mama naibii :)):D hihihi:D

    @Andreea Cristache: hihihihi:D ma bucur ca razi:D:) si tu esti o scumpa:X te pup dulce>:D<

    @Mademoiselle: ee e:))) VIP ;)) ee:>
    Ti-am simtit-o sa stii>:D< Hugssssssss!:X

    RăspundețiȘtergere
  25. ce bomboneleeeeee:x si ce unghii ba!!!foarte tare ideea:x
    eu acum imi trag "The private lives of pippa lee" desi vad k mi l trage in 5 ore si o sa ma enervez si btw si eu am maine un interviu si stau cu morcovu`n c*r:))))))sa vad ce o iesi din mine:)))
    te am pupat>:D<

    RăspundețiȘtergere
  26. Pai nu? Uite, d'aia vreau eu pe mana. :))
    Cred ca intr-o zi o sa-l pun in fata faptului implinit ( pe sot ) si nu va mai avea ce zice.
    I-am mai facut-o odata. Din blonda cum ma stia, m-am intors acas bruneta. :)) Sa faca atac de cord. Cand a venit dupa mine la gara, nu m-a recunoscut. :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Interesant! Prima oara cand vad pierce in unghii:)

    RăspundețiȘtergere
  28. @Oandi::D Sar'na:D vizionare placuta :> si bafta la interviu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Te pup si eu:d

    @Lillee::)) asa asa:))
    Chiar ai poze cu tine bruneta?:))

    @Alexandra: hihihi:D

    RăspundețiȘtergere
  29. tot timpul imi faci pofta de ceva:)) si imi lasi gura seaca:)).

    RăspundețiȘtergere
  30. @29decembrie: :)) te cred:) scuuuze:D

    RăspundețiȘtergere
  31. Bine ai revenit pe aici :* Ce TAREEEE e pierce-ul din poze !:| Vreau si eu =((

    RăspundețiȘtergere
  32. super bomboanele
    dupa mai multe interviuri o sa devi imuna; te duci ca la cinema :)

    RăspundețiȘtergere
  33. @Annitu: multumesc>:D<

    @Sophie: hihi:D asta si intentionez:)

    RăspundețiȘtergere
  34. Imi place postul :)
    Si pierce-ul ala.. nu inteleg? Cum Dumnezeu ti l-ai facut?
    P.S. Se pare ca nu sunt singura care inca mai viseaza cu Johnny Depp :D

    RăspundețiȘtergere
  35. @Alle.: Thnks scumpa:D Sunt pe net tutoriale :)
    Search "pierce nail"

    PS: ohoooo :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)